

XENON
#1
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 18:59
#2
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 08:36
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#3
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 14:57
niestety będziesz musiał dorobić sobie podłączenie do przetwornic
i uklad samopoziomujacy + spryskiwacze
#4
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 15:53
i uklad samopoziomujacy + spryskiwacze
Czy muszą być koniecznie spryskiwacze? Przy soczewkach nie miałem spryskiwaczy. Duzo jest pracy z tym układem samopoziomującym aby go założyć ? jakie części są do tego potrzebne i jaki koszt tego wszystkiego będzie mniej wiecej?
" Tyle pytań a tak mało odpowiedzi ... "
#5
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 16:20
#6
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 17:08
#7
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 17:13
#8
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 17:26
#9
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 17:55
#10
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 18:16
#11
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 18:46
#12
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 19:02
itd... czyli przypuszczam ,że nie jest to aż tak pilna sprawa. Do lampek Xenon nie wystarczy "zwykłe" elektryczne poziomowanie lampek z kabiny ?
#13
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 19:06
#14
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 19:10
Do lampek Xenon nie wystarczy "zwykłe" elektryczne poziomowanie lampek z kabiny ?
Jeżeli ktoś ci to podłączy to wystarczy


#15
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 21:20

#16
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 21:41
O ile spryski to bajer, to brak autopoziomowania to problem. Problem z oślepianiem jadących z przeciwka. Pół środkiem jest założenie silniczków od regulacji lamp (te od lamp soczewkowych )(pasują też od zwykłych), i będziesz regulował je ręcznie (wszystkie omegi B to miały).
Z tego co wiem, to do xenonów musi być autopoziomowanie + spryski nawet w Polsce tego wymagają ( i bardzo dobrze, bo wk@#$ mnie jak jedzie jakiś %^$## Bmką z xenonami z allegro i tylko oślepia.
Warto dodać, że w razie kolizji/wypadku, właściciel auta z takimi lampami może mieć problemy, bo teoretycznie auto nie powinno być dopuszczone do ruchu.
Ba, poszkodowany może powiedzieć, że auto go oślepiło,(pora nocna) wtedy d*pa blada. Nie masz homologacji, nie masz nic. To takie rozważania teoretyczne, ale jak najbardziej realne.
Ogólnie, xenony są warte tej kasy, ale trzeba zdobyć wszytkie potrzebne klamoty
#17
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 21:56
mi zaje... koncowki spryskiwaczy i na przegladzie sie pytalem czy musi to byc i sie okazuje ze spryskiwacze nie sa wymagane w Polsce do xenonow
no to chyba wiedzieli co mówią, bo ja też miałem przed oczami artykuł o wyposażeniu pojazdu i ani słowa w nim o xenonach... dlatego CATH - nie mów i nie strasz że będą wyciągane konsekwencje w razie wypadku itd itd.. znajdzie to w artykule i pokarzcie bo sam jestem tego ciekawy i nie tylko ja,
dlatego też dobrze powodzi się firmom typu "xenon - przeróbka", bo wykorzystują to, że w Polsce prawa na to nie mamy...
k@#$ mnie jak jedzie jakiś %^$## Bmką z xenonami z allegro i tylko oślepia.
niestety fabryczne układy też oślepiają w takim samym stopniu jak ich brak, ponieważ czas reakcji jest za długi, problem rozwiązują dopiero najnowsze rozwiążania gdzie cały projektor utrzymuje swój poziom grawitacyjnie a nie poprzez elektronike.....
#18
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 22:15
w zasadzie nigdy mnie xenon tak aż wkurr nie oślepił, bo zazwyczaj ludzie którzy je montują jako przeróbke są na tyle w temacie że wiedzą żę trzeba je dać troche niżej...
#19
OFFLINE
Napisany 01 września 2006 - 09:10
Dodam do tego, że nie raz bardziej mnie oślepił źle wyregulowany halogen, niż XENON w samochodzie w którym wiadomo że go nie powinno być.....
w zasadzie nigdy mnie xenon tak aż wkurr nie oślepił, bo zazwyczaj ludzie którzy je montują jako przeróbke są na tyle w temacie że wiedzą żę trzeba je dać troche niżej...
no właśnie nie wszystcy o tym wiedzą, sami wiecie jak jest na drogach
#20
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2008 - 13:15