

Kody błędów silnika
#41
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2013 - 16:58
#42
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2013 - 17:24
#43
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2013 - 20:34
#44
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2013 - 21:39
Więc skoro ma mieć około 100 to znaczy że mam obie cewki uszkodzone. Jutro reklamuję wtrysk i zobaczymy co dalej. wielkie dzięki i pozdrawiam.
#45
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2013 - 21:46
#46
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2016 - 20:29
Witam, wiem,że zaraz będzie upomnienie ... ale nie byłem pewien gdzie się wbić.
OMA 2.2 D T I weszła w tryb awaryjny . Pod komputerem pokazało błąd P0100 ... czyli błąd czujnika MAF (wytłumaczono mi , że jest to przepływomierz powietrza ). Parametr za wysoki, ... i szukaj sobie sam.
Pomyślałem o przepływomierzu , zatem odpaiłem silnik po jego odłączeniu i praca auta taka sama. Czy mogę wnioskować , że to uszkodzony przepływomierz .. czy jednak sto innych przyczyn za ty stoi .
Wymieniać przepływkę , czy to będzie wymiana całego auta po omacku. Proszę o pomoc.
#47
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2016 - 21:57
#48
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2016 - 16:36
Tomc, Na naszym forum jest temacik, w sprawdzonych poradach, o przepływomierzach, a masz http://forum.omegakl...ti-za-pol-ceny/. Ja ostatnio wymieniałem używaną bosch-owską wkładkę od astry za 50zł, Handlarzowi kopara opadła, bo podjechałem omegą...ze swoim OS i na miejscu wszystko sprawdziłem. Auto teraz samo spod tyłka spiernicza.
Poczytaj, zdecyduj.
Rozumiem, że gość od kompa wykasował błąd i p0100 wrócił ponownie? Jeśli jest, to ten błąd, to szukasz przepływki i nie ma co się zastanawiać.
Uzupełnij swój profil o "skąd:" ludzie omegami jeżdżą w całej Polsce, zawsze mógłbyś poprosić o możliwość podmianki na próbę i masz pewność. Zapraszam pomogę
Edytowany przez Pirania, 24 listopada 2016 - 16:48.
#49
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2016 - 19:57
Wielkie dzięki za odzew. Postaram się temat do końca tygodnia rozkminić. Dam znać co mi się udało naprawić. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Zmieniłem przepływomierz i poprawiło się , częściej chodzi normalnie ..... wpada w "CHEK" ale żadziej , jak przygazuję to jest OK! no i dalej nie wiem co jest. Mówią mi mądrzy ludzie, że to filtr powietrza, że nieszczelności w całym układzie dolotowym ... itd. Jedno co zauważyłem to , że czasami przy pierwszym odpaleniu to zawala dym z pod maski , jak ją podnoszę to ewidentnie wali dymem z okolicy kolektora dolotowego. Wali srogo. I też zdarzyło się , że też buchnęło dymem z okolicy turbiny. Wygląda na to , że szczelność ;....... 0,0 . Nie chcę walić się w wydatki a i też nie chciałbym się pozbywać mojej BABCI . Nie mam kasy na zmiany a i też na radykalne remonty.
Edytowany przez tomc, 05 grudnia 2016 - 19:55.