

Ustawienia geometri po wymianie wahaczy
#21
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 19:26
#22
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 20:26
Za duży kąt z tyłu według mnie i faktycznie zbieżność z przodu powinna być taka sama dla koła prawego i lewego.
CZyli sądzicie, że powinienem jechać na poprawki? Czy zakład powinien mi to uwzględnić? Ew. czym się podpierać przy zgłaszaniu reklamacji? Czy wymagać ustawienia tip-top? I czy jest to wogóle możliwe? To tyle.
Sorki za ogrom pytań

Ew. podeprę się tym, że mu zrobie antyreklame na OKP

#23
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 21:43
#24
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 23:25
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 13:05
według mnie sie mieści w normie:P
To popatrz na wstawione wyniki z pomiarow... Masz zbieznosc calkowita na czerwonym tle 0*40' i w tej samej ramce powyzej tych cyferek zakres referencyjny.
A ramka jest czerwona wlasnie dlatego, ze zostaly przekroczone zalecane ustawienia.
#27
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 17:30
To popatrz na wstawione wyniki z pomiarow... Masz zbieznosc calkowita na czerwonym tle 0*40' i w tej samej ramce powyzej tych cyferek zakres referencyjny.
A ramka jest czerwona wlasnie dlatego, ze zostaly przekroczone zalecane ustawienia.
Kolego, może się mylę ale mam wrażenie, że ciągle mówisz o pomiarach pierwotnych z pierwszego zdjęcia.
Wg. mnie końcowe są te pomiary z małym zdjęciem z drugiego linku.
Jeśli tak nie jest to rispect.

#28
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 17:56
#29
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 21:47


_Robert_ - katu wyprzedzenia sworznia nie ustawisz. Co do wymienionego sworznia to nigdy nie trafi sie dokladnie w to samo miejsce co byl poprzedni przynitowany/przykrecony z prostych powodow ktore sie nazywaja luz montazowy oraz dokladnosc wykonania. Ja bym sie tym nie przejmowal (co innego jakby roznica byla x razy norma).
#30
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 21:51
#31
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 22:35
"Jedna lub kilka wartosci jest poza tolerancją. Moze to wpływac na nadmierne zużycie opon, bezpieczenstwo jazdy i kierowalność pojazdu "
Moim zdaniem jak jest taka informacja to oznacza ze źle była ustawiona zbieżność, a druga fotka jest juz po poprawkach i powinno byc oki tak mi sie wydaje.
Zapłaciłeś 100 jest to normalna opłata.
#32
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 01:48
Maho na tej swojej 1 fotce o zbieżności przed poprawkami masz na dole napisane czerwonym drukiem ze:
"Jedna lub kilka wartosci jest poza tolerancją. Moze to wpływac na nadmierne zużycie opon, bezpieczenstwo jazdy i kierowalność pojazdu "
Moim zdaniem jak jest taka informacja to oznacza ze źle była ustawiona zbieżność, a druga fotka jest juz po poprawkach i powinno byc oki tak mi sie wydaje.
Bo na pierwszej focie są parametry po wymianie el. metalowo gumowych i siłą rzeczy musialo tak byc..
Patrzylem na pierwsze foto Zadowoleni?
Nie wiem jak inni ale ja bardzo, bo nie muszę jechać i się dogadywać z diagnostą
