

ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#41
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2012 - 17:18
#42
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2012 - 22:06


Dla porównania:
grubość korby saab - 16mm trzon, 26mm przy stopie i główce
grubość korby X25XE - 13mm trzon, 20mm przy stopie i główce
Korby saaba zrobione z innego stopu chyba, jakby więcej chromu miały.
#43
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2012 - 01:31
#44
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2012 - 08:03
Niema szans.pytanie czy trwalsze i czy mozna to do vałki zapodac
#45
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2012 - 17:24

i jak Ilku masz jakies sugesie co do mocy na wykresie?


#46
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2012 - 07:58

#47
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2012 - 08:22
Co do Vki to po prostu pojadę na inną hamownię dla sprawdzenia.
Do saaba na razie kompletuje graty. Silnik rozłożony do ostatniej śrubki, umyty i przygotowany do weryfikacji. Ssący i głowica lekko sportingowane, głowica na pewno pojedzie do Złotowa na pełną regenerację. Nie pali mi się, dopóki nie sprzedam Vki, nie zacznę wsadzać saaba

Poza tym jest zima, a jak jest zima to jest zimno

#48
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 08:19
na mnie tez czeka saab, tylko czekam na przyplyw gotowki bo plan jest ~400 :oonie:
#49
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 10:56
Myślę, że okolice 350KM powinno to dać.
#50
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 11:39

Ty masz b234?
#51
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 11:44

#52
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 17:16
#53
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 18:10
#54
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 15:52
215 kuni i 298 nm,
auto jechalo i mysle ze ta hamownia moze byc wiarygodna

#55
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 16:10
Manual, czy automat.3 litrowym silniku na osprzecie z 2.5
#56
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2012 - 08:06
ILKU mozemy sprawdzic czy jest moc, mam vectre c z 3.2, wagowo podobnie

#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
#59
OFFLINE
#60
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 19:13
no i minus bo nie umim lewa reka biegow zmieniac ;]
to poćwicz, bo ILKU zrobi z viki wiatrak
