Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
526 odpowiedzi na ten temat

#421 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2014 - 04:36

lepszy od Estończyka , tylko czemu estończyk wycofał się z V-ki???


A skad ja mam to wiedziec? Jego sie pytaj.

#422 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 lipca 2014 - 07:44

słuchaj może korba wyszła bokiem ale to nie istotne , piszesz że odprężyłeś tylko silnik czy coś jeszcze ??
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#423 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2014 - 08:49

Korba to i w serii moze sie osrac.tylko odprezone. Reszta seria

#424 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 lipca 2014 - 11:51

a czy o skrzynie biegów musimy się martwić czy to zależy od techniki jazdy - chodzi mi o 1/4 mili ...
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#425 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2014 - 12:07

Jesli chodzi o moj zestaw to jeszcze za wczesnie zeby pisac o usterkach. Narazie skrzynia zyje. Mechanizm roznicowy polecial w moscie ale juz jest drugi most pospawany na 100% wiec ten juz raczej pozyje dluzej. Wiele zalezy od techniki jazdy ale podejrzewam ze skrzynie beda padac. Nam padaly na dieslu 370Nm. Najgorszy 3 bieg lubi sie rozpadac. Kolega w norwegii ma 3.0 na albrexie orginalny silnik steinmetz to 2 skrzynie na miesiac lecialy. Zawsze pozostaje 6ka z beemki :)

#426 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 lipca 2014 - 16:22

Zawsze pozostaje 6ka z beemki


Z 4,22 to ręki z lewarka nie ściągniesz :p
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#427 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 lipca 2014 - 18:37

Jesli chodzi o moj zestaw to jeszcze za wczesnie zeby pisac o usterkach. Narazie skrzynia zyje. Mechanizm roznicowy polecial w moscie ale juz jest drugi most pospawany na 100% wiec ten juz raczej pozyje dluzej. Wiele zalezy od techniki jazdy ale podejrzewam ze skrzynie beda padac. Nam padaly na dieslu 370Nm. Najgorszy 3 bieg lubi sie rozpadac. Kolega w norwegii ma 3.0 na albrexie orginalny silnik steinmetz to 2 skrzynie na miesiac lecialy. Zawsze pozostaje 6ka z beemki :)

heh no szukam tańszego rozwiązania niż estończyk Tavii , który jak wiemy obcioł pół dzwona z omegi i dospawał szóstkę z beemy dezela.... spawanie amelinium cholernie drogie .
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#428 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2014 - 18:38

niestety tuning to nie tylko cycki i ciastka :)

#429 OFFLINE   proxx

proxx
  • 444 postów
  • Dołączył: 01-03-2012
  • Skąd: Starogard Gdański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 lipca 2014 - 09:16

Chłopaki bez spiny . Ja tam w pełni rozumiem Phantoma , po co sie chwalic czyms co moze np. Nie wyjsc a potem by bylo narzekanie ze tyle gadania i później lipa. Nie wspominając że Phantom co chwile zmienia projekt , wiec pewnie jak juz bedzie wszystko w 100% pewne (czyli jak bedzie skonczone ;D) to sie z wami podzieli wiedzą ;), no ale to chyba każdy zdążył zauważyć ;) Ja tam jak coś chciałem wiedzieć pisałem na pw i zawsze dostałem odpowiedź . Wiedzę swoją jaką posiada to wam udostępni bo przecież potrzeba więcej szybkich omeg :D

#430 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lipca 2014 - 15:54

ciezko jest tez opisywac ze zdjeciami jak auta pod domem nie mam.

Na tą chwile zmieniamy ecumastera na emu, pompa 044 bo nie ufam tej walbro, zas znowu strojenie i znowu rolki.
Nie ma lekko tym bardziej ze w pl do omegi y32se turbo nikt nie wkladal to niewie jakie sa problemy z tym zwiazane.

jak pierdnie 500 i auto bede mial pod domem to wszystko bedzie opisane i porobione foty jakby ktos chcial sie pobawic. Poki co to wszystko jest nieoficjalne, nie mam zamiaru nalezec do grona ludzi co tylko gadaja na forum a tak naprawde to nic nie robią.

#431 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 23 lipca 2014 - 16:40

a nie myslales aby zamiast emu zapodac tronica7 z cala instalacja z saba? wydaje mi sie ze koszt duzo nizszy by byl.

#432 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 lipca 2014 - 17:20

a jaki koszt tronica7? jakby mialobyc tanio to bym ecumastera zostawil i to co jest teraz ale nie o to mi chodzi :)
Generalnie w temacie ecu i strojeń to jestem noga bo sie na tym nie znam. zapadla decyzja na emu i nie kombinujemy.

troche wiecej fotek.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

pozostalo jeszcze troche do zrobienia ale mozna latać :D

na dniach cos nakrece jak sie zbiera gume pali korby latajo :p

#433 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 31 października 2014 - 21:21

Hej
Mały update jeśli chodzi o corsę.
Nowy silnik wpadł - B206 (seryjnie bez wałków balansowych) + tłoki i korby z B204L do tego głowica z B205 (T7), wałki rewar 270* 9,4mm wzniosu i regulowane koła, chłodnica oleju z saaba 9-5.
W dolocie w końcu wpadł normalny IC (FMIC 550x230x65) plus pospawany z alu 2,5" dolot. Wtryski z omegi - siemens 630.
Składanie B206:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Chłodnice:
Dodany obrazek
Dolot:
Dodany obrazek
Wydech z nierdzewki na Vbandach:
Dodany obrazek
Buda była u lakiernika:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
A to nowy rodzinowóz - saab 9-5 kombi 2005r 2,0LPT. Bazowo 150KM i 215Nm. W tej chwili do ECU wgrany jest stage 1 czyli coś koło 200KM i 300Nm Plan to zrobienie większego koła kompresji w turbosprężarce i ok 280KM do spokojnej jazdy z rodzinką :D
Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek
Przynajmniej silnika nie trzeba swapować ;)

#434 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2014 - 22:52

Ty masz każde auto zdłubane?? :lol:

Ile ta Corsa ma teraz mocy? :)

#435 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 listopada 2014 - 06:05

Na razie cały czas ma wgrany soft na 250KM, ale po ostatnich zmianach będzie możliwe zrobienie pod 300KM :)

#436 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 listopada 2014 - 08:13

ILKU a jak ta Cosiarka z trakcją sobie radzi?
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#437 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 listopada 2014 - 10:38

ILKU a jak ta Cosiarka z trakcją sobie radzi?

Kiepsko :)
Trzeba uważać z gazem zwłaszcza na niskich biegach.

#438 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 listopada 2014 - 10:56

Kurde ok 300KM w aucie, które waży tyle co pudełko po zapałkach to będzie ogień :D


Ja Cię podziwiam, bo żeby tyle aut na raz modzić to już trzeba mieć zacięcie do tego :D

#439 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2014 - 11:05

na niskich biegach.[/QUOTE]

A skręca? ;)

#440 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 listopada 2014 - 12:51

Skręca, tylko trzeba uważać z pałowaniem w zakrętach :)
Ja chyba nie potrafię mieć seryjnego samochodu ;)