lepszy od Estończyka , tylko czemu estończyk wycofał się z V-ki???
A skad ja mam to wiedziec? Jego sie pytaj.
Napisany 18 lipca 2014 - 04:36
lepszy od Estończyka , tylko czemu estończyk wycofał się z V-ki???
Napisany 18 lipca 2014 - 07:44
Napisany 18 lipca 2014 - 08:49
Napisany 18 lipca 2014 - 11:51
Napisany 18 lipca 2014 - 12:07
Napisany 18 lipca 2014 - 16:22
Zawsze pozostaje 6ka z beemki
Napisany 18 lipca 2014 - 18:37
heh no szukam tańszego rozwiązania niż estończyk Tavii , który jak wiemy obcioł pół dzwona z omegi i dospawał szóstkę z beemy dezela.... spawanie amelinium cholernie drogie .Jesli chodzi o moj zestaw to jeszcze za wczesnie zeby pisac o usterkach. Narazie skrzynia zyje. Mechanizm roznicowy polecial w moscie ale juz jest drugi most pospawany na 100% wiec ten juz raczej pozyje dluzej. Wiele zalezy od techniki jazdy ale podejrzewam ze skrzynie beda padac. Nam padaly na dieslu 370Nm. Najgorszy 3 bieg lubi sie rozpadac. Kolega w norwegii ma 3.0 na albrexie orginalny silnik steinmetz to 2 skrzynie na miesiac lecialy. Zawsze pozostaje 6ka z beemki
Napisany 21 lipca 2014 - 09:16
Napisany 21 lipca 2014 - 15:54
Napisany 23 lipca 2014 - 16:40
Napisany 23 lipca 2014 - 17:20
Napisany 31 października 2014 - 21:21
Napisany 31 października 2014 - 22:52
Napisany 01 listopada 2014 - 06:05
Napisany 01 listopada 2014 - 08:13
Napisany 01 listopada 2014 - 10:38
KiepskoILKU a jak ta Cosiarka z trakcją sobie radzi?
Napisany 01 listopada 2014 - 10:56
Napisany 01 listopada 2014 - 12:51