Najwyższa pora. Wyczyścić, wysuszyć, zabezpieczyc white grease.
Dzięki

Napisany 24 grudnia 2014 - 05:32
Najwyższa pora. Wyczyścić, wysuszyć, zabezpieczyc white grease.
Napisany 21 listopada 2015 - 21:58
Nawiązując do powyższych postów odnośnie pozycjonera w AR35 co by nie zakładać nowego tematu...
Dzisiaj walka z wymianą ślizgu... ale żeby nie było tak łatwo i monotonnie to znalazłem inny ciekawy patent.
Potrzebuję pilnie informacji odnośnie trzpienia/szpilki na której wspomniany pozycjoner się znajduje. Ktoś z doktoratem w naprawach automatów postanowił finezyjnie ramię do którego montujemy z zewnątrz cięgno zespawać z trzpieniem wychodzącym ze skrzyni... Nie wierzę, że mogło być tak made by fabryka... Z tego co zauważyłem to po zdjęciu miski na drugim końcu (w środku skrzyni) jest chyba nakrętka więc kombinując może uda się to ściągnąć w jakiś dziwny sposób...
Czy taki trzpień/szpilkę można gdzieś dostać? Zaglądałem do kilku sklepów i niestety lipa. Może ktośma padniętą skrzynię i poratowałby?
M.
Napisany 22 listopada 2015 - 12:05
Napisany 04 maja 2016 - 23:19
Witam
Odgzeje "troche" koteta. Omega 3.0 2000r automat. Dzisiaj po pracy odpalilem auto i pojechalem do tesco, wszystko bylo ok. Po zakupach w czasie powrotu do domu i przejechaniu kilkuset metrow autem zaczelo telepac, buda podczas jazdy zaczela drzec. Auto wyraznie oslablo.Na wysokich obrtach drzenia nie moge wyczuc. Dzieje sie ak na r d 123. Myslalem poczatkowo ze to silnik bo podczas drogi do sklepu wpadlem w dosc dyza kaluze ale silnik na n chodzi normalnie i wszystko z nim ok. Bledow zadych nie wywala, sport i sniezynka sie wlanczaja. Mozliwe ze jakaś wtyczka od skrzyni złapała wilgoć po "wodowaniu" i dzieja się takie cuda?
Pzdr
Damian
Dzisiaj z rana pojezdziłem troche i zauwazyłem, ze buda drzy miedzy 2-3rmp tyczy sie to każdego biegu. Po przekroczeniu 3rmp auto przestaje drgać i normalnie zaczyna przyspieszac, od razu czuć też normalny ciąg.
Druga dziwna sprawa to tak jak szybko usterka nastała wczoraj tak szybko dzisiaj podczas jazdy nagle ustąpiła i było wszystko OK. Może faktycznie zawilgotniała jakas wtyczka po tej kaluży. Zobacze co sie bedzie działo jak do pracy pojade.
Pzdr
Edytowany przez dudek840, 05 maja 2016 - 09:46.
Napisany 21 maja 2016 - 09:56
Witam
Usterka już dawno usunięta ale dopiero teraz przypomniało mi się o poście więc napisze co było przyczyną- może komuś zaoszczędzi to kiedyś nerwów i czasu. Przyczyna- banalna aż wstyd pisać mianowicie, kończyła się cewka wysokiego napięcia i omega działała tylko na 5 garów co dziwne nie byłem w stanie na luzie wyczuć tego podczas pracy silnika bo ten trzymał jałowe równo, pracował równo i wkręcał się na obroty normalnie- dziwna sprawa??? Jest to moja pierwsza V więc może dlatego nie zauważyłem problemy (w r4 zaraz było "czuć" brak jednego garka). Gdybając nad awarią coś mnie tknęło żeby sprawdzić kable WN i co się okazało podczas pracy na jednym nie było wogóle iskry. Po wymianie cewki i kabli wszystko wróciło do normy wydaję mi się, że auto nawet lepiej przyśpiesza niż wcześniej- i tak sobie myśle, że ta cewka była walnięta od samego początku (jak tylko kupiłem auto) w dodatku cewka i przewody były jakieś no name. Teraz wsadziłem bosch + beru= nie ta omega
Pzdr
Napisany 15 listopada 2016 - 14:39
Dzień dobry wszystkim:)
Odkurzę trochę ten wątek. Być może ktoś będzie w stanie mi pomóc albo chociaż spotkał się z czymś takim wcześniej, mianowicie...jeżdżę Omegą B FL (3.2) z automatyczną skrzynią biegów od ponad roku i do tej pory wszystko względnie ok.
Względnie, bo zdarzyło mi się raz na mniej więcej 1,5k km że skrzynia przeszła w tryb awaryjny a komputer wywalił błąd 1870 - poluzowane sprzęgło przemiennika momentu obrotowego. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było znowu w porządku. Jednak ostatnio zdarzyło mi w dość krótkim czasie, ok. 100km, złapać 3 razy błąd P1870 - (2) Torque Converter Clutch Stuck Off - Not Present.
Jakość pracy skrzyni, bez zarzutu. Zmienia biegi płynnie, nie gubi przełożeń, wyjeżdża pod strome wzniesienia na R:) Przekopałem sporo wątków na temat tych automatów, ale nie znalazłem nic szczególnego.
Nie wiem czy to coś poważnego czy problemy z elektryką mogą wchodzić w grę?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam,
Łukasz
Napisany 15 listopada 2016 - 15:07
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 16 listopada 2016 - 21:45
Dzięki za odpowiedź, nieco się uspokoiłem, ale w poniedziałek jadę na wymianę oleju w skrzyni bo też już wypada i przy okazji się posprawdza wszystkie połączenia elektryczne.
Oczywiście jak coś wyjdzie to dam znać w tym wątku;)
Napisany 01 grudnia 2016 - 23:12
Jestem po przeglądzie skrzyni i wymianie oleju, póki co przejechane ok. 300km i błędów nie widzę. Swoją drogą stary olej był elegancki i czysty, a w misce nie było żadnych niespodzianek:)
@smokebite, można do Ciebie wysyłać PW? W sensie czy czytasz bo kiedyś coś pisałem, ale bez odpowiedzi:)
Pozdrawiam,
Łukasz
Napisany 07 grudnia 2016 - 22:28
można, ja żadnego PW od Ciebie nie widzę, może coś się gdzieś zawiesiło ? jak coś to możesz i zadzwonić 515-018-365
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis Kraków