Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpanie na zimnym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2012 - 17:14

złączu, pryśnij "Kontaktolem" lub "WD-40".

:masakra: jeśli masz kolego udzielać takich rad to lepiej nic już nie pisz... :masakra: elektrokontakt tak... wd-40 nigdy nie stosować do elektryki...

#22 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 lutego 2012 - 18:45

. Jedyny problem jaki pozostał, to szarpanie podczas zmiany biegów (ale tylko na zimnym silniku). Zapala się również na chwilę check.
Na ciepłym silniku jest OK. Błąd jest dalej 64, ale tym razem "Fuel Quantity Control Out Of Range".
Z tego co wyczytałem na forum, może to być uszkodzony czujnik temp. paliwa w nastawniku.
Proszę opinie w tej sprawie.

Pzdr

moim zdaniem wymień nastawnik na dobry bez błędu 64 lub daj do regeneracji około 350zł..i jeszcze możliwe zwarcie na przewodach na złączach okrągłych koło akumulatora obejrzyj dokładnie tam przewody od dołu.
dodam u mnie takie same objawy i wina nastawnika z błędem posiadam 2 szt jakby ktoś chciał wysłać do rege. i dodam wd-40 to nawet dobrym odrdzewiaczem nie jest

#23 OFFLINE   Gato

Gato
  • 80 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 lutego 2012 - 08:32

:masakra: jeśli masz kolego udzielać takich rad to lepiej nic już nie pisz... :masakra: elektrokontakt tak... wd-40 nigdy nie stosować do elektryki...


WD-40 jest to olej silikonowy + lotny rozpuszczalnik typu "terpentyna", Kontaktol to olej silikonowy + "nitro". Z powodzeniem dla oczyszczenia i zapobiegnięciu oxydacji "grubych" styków można użyć "czegokolwiek" co zawiera rozpuszczalnik oraz jakiś olej, najlepiej silikonowy. Wtyk to nie jest obwód drukowany, który faktycznie uległby zniszczeniu po jakimś czasie przez "WD" czy "Kontaktol". Najlepiej w ogóle niczym nie "pryskać" styków tylko je oczyścić mechanicznie i "natłuścić" silikonowym oleum, ale zrób to przy takim złączu :D

#24 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2012 - 20:31

WD-40 jest to olej silikonowy + lotny rozpuszczalnik typu "terpentyna"

:hmm: Ciekawy jestem skąd wziąłeś informacje o składzie, wd-40 nie został opatentowany i jego dokładny skład został utajniony przed podrabianiem... po prostu nigdy nie został ujawniony, a karty technologiczne wd-40 mówią o 67% ciężkiej benzyny (produkt ropopochodny) i 21% oleju bazowego (niespecyfikowanego)...

Więc wracając do sedna wd-40 nie stosować do styków elektrycznych !!