złączu, pryśnij "Kontaktolem" lub "WD-40".


Napisany 22 lutego 2012 - 17:14
złączu, pryśnij "Kontaktolem" lub "WD-40".
Napisany 22 lutego 2012 - 18:45
moim zdaniem wymień nastawnik na dobry bez błędu 64 lub daj do regeneracji około 350zł..i jeszcze możliwe zwarcie na przewodach na złączach okrągłych koło akumulatora obejrzyj dokładnie tam przewody od dołu.. Jedyny problem jaki pozostał, to szarpanie podczas zmiany biegów (ale tylko na zimnym silniku). Zapala się również na chwilę check.
Na ciepłym silniku jest OK. Błąd jest dalej 64, ale tym razem "Fuel Quantity Control Out Of Range".
Z tego co wyczytałem na forum, może to być uszkodzony czujnik temp. paliwa w nastawniku.
Proszę opinie w tej sprawie.
Pzdr
Napisany 23 lutego 2012 - 08:32
jeśli masz kolego udzielać takich rad to lepiej nic już nie pisz...
elektrokontakt tak... wd-40 nigdy nie stosować do elektryki...
Napisany 23 lutego 2012 - 20:31
:hmm: Ciekawy jestem skąd wziąłeś informacje o składzie, wd-40 nie został opatentowany i jego dokładny skład został utajniony przed podrabianiem... po prostu nigdy nie został ujawniony, a karty technologiczne wd-40 mówią o 67% ciężkiej benzyny (produkt ropopochodny) i 21% oleju bazowego (niespecyfikowanego)...WD-40 jest to olej silikonowy + lotny rozpuszczalnik typu "terpentyna"