

Napisany 28 września 2011 - 20:00
Napisany 29 września 2011 - 08:31
Napisany 29 września 2011 - 10:21
a ten błąd 64 z czym się wiąże? doczytałem, że to jakiś nastawnik pompy. Ciężko jest się do niego dostać?
aha i tak dla informacji, na biegu jałowym chodzi jak igła bez skoków obrotów. jest możliwość, że dzieje się to przez coś innego?
Napisany 29 września 2011 - 10:30
Napisany 29 września 2011 - 10:32
Napisany 29 września 2011 - 11:04
na luzie przy ciepłym silniku pokazuje 0,4l, zimny sprawdzę jutro rano
Napisany 29 września 2011 - 16:46
Napisany 29 września 2011 - 17:25
Napisany 29 września 2011 - 18:17
Napisany 29 września 2011 - 18:31
Napisany 29 września 2011 - 21:06
Napisany 21 października 2011 - 07:34
Napisany 21 października 2011 - 11:52
Napisany 21 października 2011 - 13:09
Pod kolektorem dolotowym znajduje sie pompa wtryskowa na której jest nastawnik. Masz 3 śruby torx i jedną taką bardzo specyficzną możesz ją pluzowac nabijając na nią klucz 7 nasadowy. Jak poluzujesz 3 śruby to możesz przesuwać nastawnikiem. Jak chcesz zmniejszyć wartość na jałowym to w stronę kabiny a jak zwiększyć to w stronę przodu auta.Tysiąc razy było na forum. Wystarczy że przejrzysz dział diesel i wszystkie tematy z nastawnikiema możecie dać jakąś fotke bo nie wiem w którym miejscu znajduje się ten nastawnik i które śruby mam odkręcić?
Napisany 22 lutego 2012 - 13:30
Napisany 22 lutego 2012 - 17:12