

Zawór EGR w X20XEV
#21
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 19:21
i co będzie info co i jak po działaniach z tym EGRem?
#22
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 22:20
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 23:05
miałem pod ręką akurat kawałek takiej rureczki wetknąłem na króciec z kol. ssącego i zaślepiłem śrubką, bo inaczej ssał by lewe powietrze. Rezultat taki, że uspokoiły się obroty rano po odpaleniuZgadza się, mała wąska rurka ze znikomym przelotem fi 2mm.
zaślepiłeś miedzianą z przepustnicy i rurke tez rozumiem, powiedz jaki rezultat...

#25
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 18:22
Co masz na mysli?
chodziło mi o SILNIK: KROKOWY (ZAWÓR BIEGU JAŁOWEGO),
miałem pod ręką akurat kawałek takiej rureczki wetknąłem na króciec z kol. ssącego i zaślepiłem śrubką, bo inaczej ssał by lewe powietrze. Rezultat taki, że uspokoiły się obroty rano po odpaleniu
wcześniej był mułowaty póki jak chciałem od razu jechać, teraz git jest
a co z rurką z egr wisi sobie.... i chyba powinna być nie zatknięta
#26
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 08:56
Wiemy, że nie masz już X20XEV ale jak pamiętasz te wspaniałe czasy to zapodaj jakieś info o EGR'ku.
#27
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 10:00
Byłem teraz przy aucie ale za żadne skarby nie mogę tego ustrojstwa znaleśc...Czy do niego dochodzą takie 2 rurki??? Jesli tak to która trzeba zaślepić???
#28
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 10:34
Zaślepienie EGR plega na jego wykręceniu i wrzuceniu pod niego zamiast metalowej uszczelki czegoś co nie ma środkowego otworu (np wycięte z puszki od piwa lub innego materiału, który wytrzyma wysoką temperaturę i ciśnienie). Zobacz zdjęcie.To w takim razie ja spróbuje odłączyć tę rurkę co idzie egr i zaślepie.Zobaczę jaki efekt....
Byłem teraz przy aucie ale za żadne skarby nie mogę tego ustrojstwa znaleśc...Czy do niego dochodzą takie 2 rurki??? Jesli tak to która trzeba zaślepić???
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 10:43
Te wezyki to jest sterowanie zaworem.te wężyki to nie jest to
#31
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 10:46
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 15:58
#34
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 16:22
Sterowanie zaworem....EGR ? Czyli zaślepienie tego wężyka nie powoduje wyłącznia tego ustrojstwa?
Hmm ale jak dobrze rozumiem to odłączenie tych wężyków sterujących zaworem spowoduje, że EGR nie będzie się otwierał, czyli wpuszczał spalin z powrotem, czyli tak jakby był zaślepiony, czy tak??
#35
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 16:34

Więc jeśli nadal macie problemy z falowaniem obrotów na jałowym a wszystko inne juz sprawdzone to śmiało zaślepiać EGR. Żadnych negatywnych efektów nie odnotowałem.
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 21:03
Patrzyłem na zdjęcia jak ten zawór wygląda...Widzę że on jest jest za cewką więc żle patzryłem.....
#38
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 08:37
#39
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 09:12
Tak teraz patrzę i widzę że może odkręciłem tylko jego górną częsc???
#40
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 14:54
Jakbyś przeczytał cały temat to byś wiedziałWięc wczoraj wykręciłem nie wiem czy ten zawór ..Znajduje się to za cewką w stronę kierowcy.Jest to przykręcone na 2 imbusy.Koledzy pisali że należy go zaślepić....Ale jak ja go mam zaślepić skoro ten wystający cycek wchodzi głęboko?? Nie wiem czy to jest zawór egr czy co???
Tak teraz patrzę i widzę że może odkręciłem tylko jego górną częsc???

Cofnij sie do 28 postu w tym temacie i zobacz na czym polega zaślepienie.