Dobra ciag daszy przygód z moja omega.
Wiec tak po krotce:
Uszczelka wporzadku - brak oleju w swiecy
Krokowiec spoko - obroty trzymaja poziom
Dzis nowa pompa paliwa ( stara kwiczala troche )
brak bledów od juz 400 km
Swiece ok suche i czyste
Kable nie "swieca nocą"
lecz Cholera nie chce odpalac powyzej 90 stopni . krece rozrusznikiem krecic moge i zakrecic sie na smierc ! Poczekam tak z 20-30 min i krecac odpali i trzyma obroty w normie .
Dzieki
Wiec pytanie brzmi co to moze byc ? ( pomiaru cienisnia wtryskow nie robilem jeszcze ! )


Pytan pare i prosba o pomoc [lpg,silnik,kontrolki]
Rozpoczęte przez
cyb3rm4n
, 18 wrz 2011, 20:52
48 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 12:54
#42
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 13:00
Jak jest problem z opaleniem na cieplo to jaka temp masz na ECT (czujnik temp silnika)?
#43
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:21
Sory odrazu za moje zachowanie ale,
MAM DOSC TEJ KUPY BADZIEWIA
Pie***** auto ! Szlak mnie trafi z tym pojazdem! Mogle sobie kupic Zaporozca ! Przyna\jmniej wiedzialbym ze ruskie !
Zresetowalem auto! Ponownie ! PONOWNIE ! po raz milion 300 tysiecy siodmy !
TO auto chyba przeklete jest ! . Bylem na stacji zalalem ! W baku ponad 30 litrów ! Po resecie nowe objawy a co !
Gasnie przy dojazdach do skrzyzowan.
Pali cieply od strzala jednak trzeba trzymac noge na gazie bo zgasnie ! Fajnie jak sie jedzie dojezdza do skrzyzowania i gasnie ! SUPER !
Nie gasl ostatnio wogole ! teraz zaczol! Nie odpalal na cieplym teraz odpala lecz gasnie !
Mam dosc naprawde mam dosc tego samochodu !
:mad:
MAM DOSC TEJ KUPY BADZIEWIA

Zresetowalem auto! Ponownie ! PONOWNIE ! po raz milion 300 tysiecy siodmy !
TO auto chyba przeklete jest ! . Bylem na stacji zalalem ! W baku ponad 30 litrów ! Po resecie nowe objawy a co !
Gasnie przy dojazdach do skrzyzowan.
Pali cieply od strzala jednak trzeba trzymac noge na gazie bo zgasnie ! Fajnie jak sie jedzie dojezdza do skrzyzowania i gasnie ! SUPER !
Nie gasl ostatnio wogole ! teraz zaczol! Nie odpalal na cieplym teraz odpala lecz gasnie !
Mam dosc naprawde mam dosc tego samochodu !


#44
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:27
Spokojnie! Pewnie skasowałeś też adaptacje silnika krokowego? Jeśli tak, to musi się go sterownik na nowo nauczyć. Powinno wrócić do normy raczej szybko.
#45
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:50
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,25/10/2011. 20:2810
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje
dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,12.4 V
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Prędkość silnika,0 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V
Przepływomierz powietrza,0.00 V
Przepływomierz powietrza,6.78 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.31 V
Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C
Temperatura powietrza wlotowego,0.94 V
Temperatura powietrza wlotowego,50 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Sensor,0 mV
O2 Pętla sensora,Otwarte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,128 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),134
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),176
Pożądane jałowe,752 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,53 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),146 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,130 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna,Zał 0V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Nieaktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,-4 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,8.39 ms
Zużycie paliwa,0 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
Prosze dzisiejsza statystyka .
Nie mam sily. Byla ciepla ! Bo przyjechalem. Po skasowaniu adaptacji zrobilem ok 25 km i dalej jazda !
Data i czas>,25/10/2011. 20:2810
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje
dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,12.4 V
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Prędkość silnika,0 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V
Przepływomierz powietrza,0.00 V
Przepływomierz powietrza,6.78 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.31 V
Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C
Temperatura powietrza wlotowego,0.94 V
Temperatura powietrza wlotowego,50 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Sensor,0 mV
O2 Pętla sensora,Otwarte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,128 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),134
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),176
Pożądane jałowe,752 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,53 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),146 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,130 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna,Zał 0V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Nieaktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,-4 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,8.39 ms
Zużycie paliwa,0 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
Prosze dzisiejsza statystyka .
Nie mam sily. Byla ciepla ! Bo przyjechalem. Po skasowaniu adaptacji zrobilem ok 25 km i dalej jazda !
#46
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 21:39
Teraz masz strasznie ubogo!! Adaptacje na takim poziomie mogą być przyczyną problemów. Czy twój przepływomierz przypadkiem nie zdechł sobie?
#47
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 21:45
Przeplywke odpiolem an sekunde dzisiaj dla testow czy wyrzuci blad i czy odpali . odpalila wyrzucila bald . Jest w nienagannym stanie wiec raczej dziala . Podpiolem spowrotem i blad itp zniklo wiec jakas komunikacja jest .
Mozesz napisac przedzialy jakie powinny byc ?
Pozdro
Mozesz napisac przedzialy jakie powinny byc ?
Pozdro
#48
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 22:06
Przy gazie w podłodze na obrotach powinien przepływomierz pokazać przynajmniej 300kg/h.
#49
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 21:54
Dobra teraz nowe nowosci
Wiec tak odpala ciezko dalej to raz. Jak sie jedzie przez ok 5 minut i zahamuje na skrzyzowaniu albo zgasnie albo spadnie na niskie obroty ze az mryga kontrolka od akumulatora. Gdy zgasnie lapie od strzala . Dziwne jest to ze wlasnie jak spadaja te obroty i juz ma gasnac to wszystko przygasa i ta kontrolka mryga.
Aku juz 2 wiec to na 99% nie to !
Myslalem ze to aku ale on ma 12,2 v normlanie a jak kreci silnik to 14,3
objaw wystepuje tak przez 500 m . potem krokowiec trzyma obroty i jest ok . pomysly ?:pokoj: moze chcecie filmik na YouTube ?
pozdro

Wiec tak odpala ciezko dalej to raz. Jak sie jedzie przez ok 5 minut i zahamuje na skrzyzowaniu albo zgasnie albo spadnie na niskie obroty ze az mryga kontrolka od akumulatora. Gdy zgasnie lapie od strzala . Dziwne jest to ze wlasnie jak spadaja te obroty i juz ma gasnac to wszystko przygasa i ta kontrolka mryga.
Aku juz 2 wiec to na 99% nie to !
Myslalem ze to aku ale on ma 12,2 v normlanie a jak kreci silnik to 14,3
objaw wystepuje tak przez 500 m . potem krokowiec trzyma obroty i jest ok . pomysly ?:pokoj: moze chcecie filmik na YouTube ?

pozdro