

Pytan pare i prosba o pomoc [lpg,silnik,kontrolki]
#21
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 12:10
Silnik startnol ale zaraz zgasl na obrotach . Wiec musialem jeszcze raz go wlaczyc i wtedy udalo mi sie juz zrobic zrzut.
Jak ja przegazuje i pochodzi sobie chwilke to raczej nie gasnie ( raz moze na 30 przypadkow sie jej zdarzy )
Bledy i kontorlki typu check itp pokazuja sie bardzo ale to bardzo rzadko . Martwi mnie spalanie LPG bo za 50 zl zrobilem 100 km ( gaz po 2,8) wiec pali duzo za duzo . Nadodatek jak zgasnie na tym gazie mam wrazenie jakby ja zalalo bo za cholere nie chce odpali za pierwszym tylko trza poczekac chwile i "popilowac ja" a jak juz odpali to trzesie sie strasznie dopiero jak doda sie jej gazu i wleci na 2 tys dziala spoko . Wkurzajace jest to bo czsami potrafi zgasnac na srodku skrzyzowania bo trzeba sie na pasach zatrzymac i odpalenie jej graniczy z cudem .
#22
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 12:20
Czyli byl zimny i tej temp co pokazalo to raczej nie zdazyl zlapac. Zobacz jaka temp pokaze przed pierwszym odpaleniem na zimno. Jak bedzie wyzsza niz temp powietrza wlotowego i generalnie tego co poza autem to czujnik temp cieczy do wymiany.Silnik startnol ale zaraz zgasl na obrotach . Wiec musialem jeszcze raz go wlaczyc i wtedy udalo mi sie juz zrobic zrzut.
#23
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 12:39

Wlaczyla sie wskoczyla na obroty i zdechla nie dotknolem gazu
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,12/10/2011. 13:2944
Dane serwisu:
hkj
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,0.0 V
Urządzenie unieruchamiające,Nieaktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Nie odebrane
Prędkość silnika,0 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.00 V
Przepływomierz powietrza,0.00 V
Przepływomierz powietrza,-0.32 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,0.00 V
Temperatura cieczy chłodzącej,214 °C
Temperatura powietrza wlotowego,0.00 V
Temperatura powietrza wlotowego,140 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,25 %
O2 Sensor,1*992 mV
O2 Pętla sensora,Otwarte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,155 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),0
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),0
Pożądane jałowe,2*000 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,0 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),0 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,0 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna,Wył 12V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Nieaktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,-24 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,-0.01 ms
Zużycie paliwa,0 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
odpalona byla moze z 30 s i zdechla

#24
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 12:46

Zrob tak jak pisalem - dobrze zimny silnik, stacyjka na zaplon bez odpalania i wtedy odczyt z czujnikow temp.
#25
OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 11:24
Poki co dzieki

Zrobilem tak jak mowiles . po calej nocy przekrecilem kluczyk na zaplon bez odpalania silnika
Oto diagnostyka
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,13/10/2011. 12:1844
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje
dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,12.0 V
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Prędkość silnika,0 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V
Przepływomierz powietrza,0.00 V
Przepływomierz powietrza,22.02 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,4.11 V
Temperatura cieczy chłodzącej,9 °C
Temperatura powietrza wlotowego,2.46 V
Temperatura powietrza wlotowego,10 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 12V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Sensor,0 mV
O2 Pętla sensora,Otwarte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,128 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),112
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),77
Pożądane jałowe,1*248 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,135 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),191 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,115 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna,Zał 0V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Nieaktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,2 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,37.39 ms
Zużycie paliwa,0 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
#26
OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 11:41
#27
OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 12:16
a w ktorym to jest miejscu ten restet ? Nie chce niczego zepsuc
ile tak polatac na tej benie ? 100km ? 1000 km ?
Ta instalacja na bank przynajmniej reduktor do wymiany bo mam tomasseto do 100KM

Dzieki za odpowiedz
#28
OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 12:35
W zakladce ECU w funkcjach specjalnych czy jakos tak podobnie. Generalnie nic nie spsujesz dopuki nie zaczniesz sie bawic opcjami immoa w ktorym to jest miejscu ten restet

#29
OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 12:46
Rano chcialem odpalic.Odpalila ale jak jej dodawalem gazu to jakby paliwa nie dostawala trzesla sie obroty spdaly i nie chiclala jechac . Tak miala przez ok 300metrow potem jakos szlo.
Przypominam ze mialem srube wkrecona w ta odme czy to pompa paliwa moze miec juz zgona? i dlatego rwie ?
Czy w diagnostyce jak jest przekaznik pompy paliwa nie powinna byc jakas wartosc jak gazu dodaje ? tam caly czas 0v
Dalej pojawil sie bald 0130 - Łączna ilość kodów błędów: 1
P0130 - Za niskie napięcie obwodu sensora O2
(02) - Obecny
Wpadlem w dziursko i sie zapalilo . Zniklo potem ale blad jest
Dalej - czasem sie jej zgasnie i jak dodaje gazu nie zawsze chce jechac

To tyle poki co
-------------------edit----------------------
Wykasowalem blad . przejechalem sie . Rwie na zimnym . I w dziurze jak troche oma siadla pokazal sie blad. Jak pewnei wiadomo bedzie to magiczne 0130 .
Moze cos nie styka ?
#30
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 20:58
Wiec tak . Slaby rozruch jak postoi dluzej ( od 2h w gore ) ! Szarpie przez jakies 3-4 minuty potem idzie ok , w tym przedziale 3 minut dojazd do skrzyzowania itp wiaze sie ze zgasnieciem !
Wiesza sie na obrotach na 1500 kopne ja z gazu spada do ok 700.
Blad sondy pojawia sie od czasu do czasu . Czasem jest czasem nie ma nie ma na to reguly

Czy to moze byc wina pompy paliwa ? Wymienc ja ? Na jaka ( jaka jest w 1998 )?
Wieszanie takowe jest winą krokowca ? ( kiedys ktos go robil po poklejony jest czerwonym silikonem )
Gazu narazie nie dotykam!
Spalanie z kompa 10,8l
Prosze Was o jakies rady bo chce kupic czesci ,a nie wiem co :pokoj:

Dzieki i sory za zawracanie tylka

#31
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 22:51
Wrzuć jak w tej chwili wyglądają dane z komputera.
Ja bym zrobił porządek z podciśnieniami, jeśli dalej będą problemy, to zmień pompę paliwa (moim zdaniem lepszy używany oryginał, niż nowy chińczyk).
#32
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 13:46
nakrecilem filmiki 2 . Jak nie odpalona po nocy stoi oraz odpalanie i wszsytki zrzut z opcoma . Wiecej chyba nie mgoe zrobic nic wiecej chyba ze ktos mi odpowie na pytania

Filmik cz.1
oraz odpalanie itp czyli czesc 2
Pytania na ktore mnie nurtuja i dalej chcialbym aby ktos madrzejszy odemnie mi odpowiedzial . Forum szukam i kopie ale nie zawsze znajduje odpowiedzi .
1.Czy to moze byc pompa paliwa ?
2.Czy w opcomie nie powinna byc jakas wartosc dla pompy ? jak tak to gdzie ona jest ?
3.Jaki powinien byc spadek pradu akumulatora przy kreceniu rozrusznikiem ?
4.Czy sa jakies wartosci optymalne dla odczytów z op-coma dla roznych elementow silnika ?
5.jaka powinna byc prawidlowa wartosc ms wtrysku ?
6.Ile powinien miec krokow "krokowiec" ? jakie wartosc ?
Pozdrawiam

#33
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 16:29
(...) Filmik cz.1
[/quote]
No więc tak - masz obydwie adaptacje składu mieszanki na minus (112 i bodaj 77), co wskazuje że podczas pracy na gazie masz ustawioną zbyt bogatą mieszankę. Powoduje to rozjazd mapy benzyny, a co za tym idzie wszelkie możliwe problemy, w tym również z odpalaniem...
[quote name='cyb3rm4n']
oraz odpalanie itp czyli czesc 2
[/quote]
Nie masz co sugerować się pracą sondy zaraz po odpaleniu. Sonda musi osiągnąć temperaturę by poprawnie wskazywać i ECU bierze to pod uwagę. Odczyty z sondy na zimnym silniku nie są brane pod uwagę. Sonda powinno pracować w zakresie 0 do 1 V, przechodząc na przemian z wartości poniżej 0,5V na wartości powyżej i z powrotem.
Na Twoim miejscu przed porannym odpaleniem skasowałbym adaptacje, musisz się tylko upewnić że kasowanie będzie skuteczne, to znaczy obie wartości adaptacji składu mieszanki będą wynosić 128 i spróbował wtedy odpalić samochód. Twój błąd dotyczący sondy może brać się ze zbyt bogatej mieszanki na gazie po prostu.
[quote name='cyb3rm4n']
(...)
2.Czy w opcomie nie powinna byc jakas wartosc dla pompy ? jak tak to gdzie ona jest ? [/quote[
Nie ma, pompa jest niediagnozowalna. Można jedynie mierzyć ciśnienie na listwie wtryskowej odpowiednim narzędziem.
[quote name='cyb3rm4n']
3.Jaki powinien byc spadek pradu akumulatora przy kreceniu rozrusznikiem ?[/quote]
Jak najmniejszy.
[quote name='cyb3rm4n']
4.Czy sa jakies wartosci optymalne dla odczytów z op-coma dla roznych elementow silnika ?[/quote]
Są, ich poznanie wymaga lat doświadczeń.
[quote name='cyb3rm4n']
5.jaka powinna byc prawidlowa wartosc ms wtrysku ?[/quote]
Taka jaką dla danych warunków pracy silnika ustali ECU by zapewnić zapisane w swojej pamięci parametry składu mieszanki.
#34
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 16:34
Z ta drobna roznica ze X20XEV ma sonde 5V.Sonda powinno pracować w zakresie 0 do 1 V, przechodząc na przemian z wartości
#35
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 16:50
raz juz kasowalem mapy po uwadze przybek83 ktory podpowiedzial mi taka opcje. Zrobimy jeszzce raz

Druga sprawa wogole nie jezdze na gazie teraz. Gaz mam wylaczony ale na przycisku nie jakos mechanicznie .
Zeby zdiagnozowac na spokojnie ta sonde to wypadalo by sie przeleciec z pare nascie km i wtedy ja diagnozowac ?
Spadek przy uruchamianiu z aku byl az do 9,2v chyba malo co ?
W ile ten ECU nauczyby sie nowych parametrów i kiedy one beda w jakis sposob miarodajne ?
pozdro

#36
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 16:57
Ok, nie wokół 0,5 tylko wokół 2,5V w takim razie...Z ta drobna roznica ze X20XEV ma sonde 5V.
Jeśli masz takie parametry na benzynie to tak czy inaczej auto masz zalane (za bogata mieszanka). Winę mogą ponosić:
- czujnik temperatury cieczy
- niewłaściwe ciśnienie na listwie paliwowej (zbyt wysokie) - ten wężyk masz podpięty teraz do regulatora?
- niewłaściwy/uszkodzony przepływomierz
- uszkodzoną/niewłaściwą sondę lambda (parametry są w rzeczywistości właściwe, tylko sonda oszukuje)
- niesprawny układ zapłonowy (świece, cewka, przewody)
- uszkodzony sterownik silnika (ECU)
Odnośnie spadku napięcia akumulatora - troszkę dużo Ci spada. Winny może być wyeksploatowany akumulator, lub umierający rozrusznik.
Sondę możesz diagnozować spokojnie na ciepłym silniku. ECU uczy się parametrów na bieżąco, zawsze kiedy pracuje sonda (i jest ciepły silnik, czyli ECU bierze pod uwagę odczyt z sondy). 100km jazdy stylem zmiennym powinno spokojnie starczyć by ECU złapał miarodajne parametry...
Wykręć może świece (tylko na zimnym silniku, bo szkoda ręce parzyć) i zrób im zdjęcia, będzie można ocenić prawidłowość składu mieszanki.
#37
OFFLINE
Napisany 18 października 2011 - 16:36
Wiec chyba poszukiwania zakonczone . Chyba wiem co sie stalo i dlaczego. Wiec po krotko :
Pompa paliwa nie orginalna ale ok . Dziala pompuje. Po wyciagnieciu jej w tym koszyku w baku pelno syfu jest

Dalej. Akumulator od kumpla, na 100% dzialajacy i sprawny .
Nastepnie urwalem jakas wtyczke


Uploaded with ImageShack.us
Dalej sprawdzilem kable WN . Kable eleganckie ciezko wchodzily w gniazda swiec .
Wyciagnolem swiece nr. 4 czyli najdalej od kabiny i wygladala tak :

Uploaded with ImageShack.us
Wszystko bylo fajnie do wycgianiecia swiecy numer 4

Wyciagnolem fajke i okazalo sie ze swieca kapie sie w oleju ! Swieca zalana cala , Kabel tez . Wiec wywialo mi uszczelke !

Czy to moze byc wina problemow ?

Pozdro
-----------------------------stary post z wczoraj ponizej !-----------------------------------
OK skasowane mapy . Byla wartosc 128 wiec pojechalem .
Uwagi odrazu ze nie zgasla . dwa trzymala jakies tam dobre obroty . Rozgrzalem ja dosc kawalek i zrobilem diag . Wartosci ponizej :
Wartosc bez gazu . Silnik cieply obroty fajnie staly
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,17/10/2011. 21:3408
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje
dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,13.9 V
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Prędkość silnika,1*120 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V
Przepływomierz powietrza,0.72 V
Przepływomierz powietrza,7.52 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.44 V
Temperatura cieczy chłodzącej,78 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.97 V
Temperatura powietrza wlotowego,20 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 12V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,2 %
O2 Sensor,98 mV
O2 Pętla sensora,Zamknięte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,255 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),112
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),100
Pożądane jałowe,752 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,0 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),96 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,115 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 0V
Lampka kontrolna,Wył 12V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,2 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,3.06 ms
Zużycie paliwa,3 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
Tutaj deplem jej do 3k obrotów
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,17/10/2011. 21:3512
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje
dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1998,Omega-B,Silnik,X 20 XEV
Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69W1197405
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2516H
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21f21h49d
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 073F
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SC000
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00800
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,14.0 V
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Prędkość silnika,1*184 obr/min
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V
Przepływomierz powietrza,0.70 V
Przepływomierz powietrza,6.88 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.33 V
Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.89 V
Temperatura powietrza wlotowego,22 °C
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 12V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Unieruchomiony
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,3 %
O2 Sensor,117 mV
O2 Pętla sensora,Zamknięte
Stosunek powietrze/paliwo,Uboga
O2 Integrator,255 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),112
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),100
Pożądane jałowe,752 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,0 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),96 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,115 kroki
Kontrola momentu obrotowego,0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 0V
Lampka kontrolna,Wył 12V
Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Wyprzedzenie zapłonu,-7 CA
Limit prędkości silnika,Nieaktywny
Impuls wtrysku,3.06 ms
Zużycie paliwa,3 %
żądanie migania,Nieaktywne 12V
Jutro wyeminei aku od kolegi ktory ma na 100% sprawny oraz wykrece swiece zobaczymy jak przerwy . Ile powinny miec ? 0,7 ? Zrobie zdjecie dla pewnosci .
Da sie jakos kable sprawdzic ? nikt niestety nie ma omy obok mnie w bliskiej odleglosci

pozdro
#38
OFFLINE
Napisany 18 października 2011 - 20:36
A masz sitko na założone na dole koszyka tam gdzie pompa ciągnie? Samo czyszczenie koszyka to mało, ten syf to zawartość Twojego zbiornika - osiada na dnie, nie warto więc mieć mało paliwa (zwłaszcza w przypadku aut z LPG).(...)
Pompa paliwa nie orginalna ale ok . Dziala pompuje. Po wyciagnieciu jej w tym koszyku w baku pelno syfu jestDa rade go wyciagnac ?
Mi to wygląda na elektrozawór sterujący zaworkiem powietrza dodatkowego.Nastepnie urwalem jakas wtyczke
! Co to za wtyczka ?
Uploaded with ImageShack.us
To może być jedna z przyczyn, chociaż ciągle nie tłumaczy to Twoich dziwnych adaptacji.Dalej sprawdzilem kable WN . Kable eleganckie ciezko wchodzily w gniazda swiec .
Wyciagnolem swiece nr. 4 czyli najdalej od kabiny i wygladala tak :
Uploaded with ImageShack.us
Wszystko bylo fajnie do wycgianiecia swiecy numer 4![]()
Wyciagnolem fajke i okazalo sie ze swieca kapie sie w oleju ! Swieca zalana cala , Kabel tez . Wiec wywialo mi uszczelke !
Czy to moze byc wina problemow ?Uszczelke wymienie w czwartek i jaka wasza opinia ? Powinno byc git z zapalaniem na zimnym itp ?
#39
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 21:35
ciezko zapala na zimnym

Objaw taki jak byl dalej jest czyli . Kreci rozrusznikiem i jakby paliwa nie dostawala i tak z 30 s i potem niechetnie odpali wskoczy na 1100 obrotow i sobie juz tak stoi i dziala ( potem spadnie do ok 700 ) i tyle

Restet kompa zrobiony po instalacji krokowca . Obroty nie spadaja .
Podlaczyc ja jutro do kompa ? jak sadzicie ? Zrobilem po resecie juz jakies ok 70 -80 km wiec chyba sie "nauczyl" ?
Pomysly ? swiece kolor widac nizej w postach . Jutro zobacze czy ta 1 dalej kapie sie w oleju czy nie .
Dzieki

P.S zaczyna mnie to lekko w****iac

Koledzy listwa wtryskowa jest po lewej jak sie stoi przodem do auta . Tam jest takie "zlacze" chyba na listwie wtryskowej . Jest tam jakis korek ? http://img16.allegro...2/08/1862420855
Czy brak tego korka moze w jakis sposob wplywac na auto ? Na odpalanie ?
#40
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 22:25