I dlatego zlopie jak smok.dlatego taka temp


[OB & OBFL] wysokie spalanie pb i lpg omega 2.0 16v
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 20:18

mrogal tamten temat założyłem wcześniej ale próbuję uzyskać jak najwięcej info na ten temat
a z tą sondą to wiecie jak ją sprawdzić bez wizyty u elektryka??
#43
OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 20:26
Albo podpinasz kompa i obserwujesz wykres/zmiane parametrow albo wpinasz sie miernikiem w kable sygnalowe od sondy i patrzysz jak sie zmieniaja wskazania.a z tą sondą to wiecie jak ją sprawdzić bez wizyty u elektryka
#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 22:02
Nie przesadzajcie, Ja Octawkę 1,9 TDI 110KM właśnie łykam i na PB i na LPG Wiadomo że to są centymetry i wszystko zależy od startu bo raz łyknąłem a raz równo
A masz moze jakis filmik??
#46
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 20:08
Akurat nie bo to było z kumplem z dolotu i bez wcześniejszego przygotowania, Jak miał jeszcze Caddego tego starszego 1.9 TDI 90KM to został o jakieś 10m w tyle tak do 90km/h i potem utrzymywał odległość do ok 130km/h i potem już zwolniliśmy do fotopstryk się pojawiłA masz moze jakis filmik

Tylko popatrzeć na stosunek masy do mocy wygląda to coś takiego:
Octavia - 13kg - 1KM
Caddy - 13,3kg - 1KM
Omega - 11kg - 1KM
Nie Liczę tutaj Nm bo nie mam danych ale jak wiadomo w Dieselu są większe, ale to się wszystko mniej więcej wyrównuje brakiem KM i krótkością biegów w TDI


A w temacie to nic ostatnio nie robiłem bo do pracy jeżdżę rowerem i tylko raz Omę przestawiłem na miejse obok hehehe


#47
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 23:58
#48
OFFLINE
Napisany 12 maja 2012 - 12:23
Nie wiem czy ogarnia czy nieNo to chyba ktoś nie ogarnia TDI.

Słuchaj, nie wiem jak jest z tymi TD ale ja traktorami jeżdżę nie wiele oprócz firmowego jumpera czy Clio, ale jeździłem np. Leonem TDI, i pomimo tej samej mocy co w Octavii to wiem że nawet nie mam co startować bo Leon Omegę to by zjadł i wypluł dwa razy, nie wiem czemu ale jest żwawszy

W tamtym roku jechałem z kolegą , ja Omą a on Clio 1,5 dci to ma raczej 65KM i waży jakieś 900-950kg bo to wersja dwu osobowa



Stosunek masy do mocy w Clio 1,5 dci 65KM wynosi 13,9kg - 1KM

Dobra nie ważne bo zaraz nas zieloni zjadą hehehe


Więc nie wiem w czym Wasze zdziwienie



Teraz już nie testuje bo mi sprzęgło zaczyna pomału padać

Proszę nie karać to ostatni mój post w tym temacie poza tematem

#49
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 07:34
Nie przesadzajcie, Ja Octawkę 1,9 TDI 110KM właśnie łykam i na PB i na LPG
Wiadomo że to są centymetry i wszystko zależy od startu bo raz łyknąłem a raz równo
Ale juz z z XEVa nie róbcie takiej padaczki, no chyba że wam pali 10l w mieście
Jak by wam paliła 16l to by co niektórzy nie mieli problemów z takimi TDIkami o podobnej wadze do Omegi
![]()
spidylubin A z tego co piszesz to ja myślę że masz coś z ASB nie tak, możliwe że coś powariowała i trzeba wyregulować przerzucanie biegów
a jak sie reguluje biegi?

#50
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:25



#51
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 22:14
odlaczylem zasilanie z egr z atego zaworu od spalin i spalanie wrocilo do normy. za 20zl w miescie robie 65km.
ale wlasnie jest ale.
raz zrobie te 65km a raz zrobir 35km. i od czego to zalezy? wpadl mi napomysl ze jak jest zimny silnik to moze ma uszkodzony jakis czujnik i dziala na duzym ssaniu?
pomozcie mi
#52
OFFLINE
#53
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 23:07
za 20zl w miescie robie 65km.
ale wlasnie jest ale.
raz zrobie te 65km a raz zrobir 35km. i od czego to zalezy?
a cena taka sama za litr??

#54
OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 23:33
a cena taka sama za litr??
taka sama. gaz to gaz roznica na stacjach 2groszy.
#55
OFFLINE
Napisany 29 maja 2012 - 11:53
za 20zl w miescie robie 65km.
Takie ilości to ja lałem w 00r. czyli 12 lat temu do malucha jak tylko prawo jazdy zrobiłem, to było jakieś 7-8l PB i to była kiszka bo mojemu pryszczowi starczało to na max. 150km przy spokojnej jeździe

Dzisiaj nawet bym się wstydził pod dystrybutor podjechać i tyle wlewać, nawet jak bym sprawdzał ile auto pali. Raz mi się zdarzyło lać LPG za 13zł jakieś 5 lat temu do Poloneza bo miałem do najbliższego bankomatu 5km a 200m przed stacją wichuralną mi się LPG skończyło a PB było, tylko dzień wcześniej mi pompa paliwa padła



#56
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2012 - 15:42
Takie ilości to ja lałem w 00r. czyli 12 lat temu do malucha jak tylko prawo jazdy zrobiłem, to było jakieś 7-8l PB i to była kiszka bo mojemu pryszczowi starczało to na max. 150km przy spokojnej jeździe
![]()
Dzisiaj nawet bym się wstydził pod dystrybutor podjechać i tyle wlewać, nawet jak bym sprawdzał ile auto pali. Raz mi się zdarzyło lać LPG za 13zł jakieś 5 lat temu do Poloneza bo miałem do najbliższego bankomatu 5km a 200m przed stacją wichuralną mi się LPG skończyło a PB było, tylko dzień wcześniej mi pompa paliwa padła![]()
Dociągnąłem trochę na oparach, trochę na rozruszniku
super ze bys sie wstydzil ale tu nie obchodzi kogos za ile tankujesz. moze t tankujesz ciagle caly zbiornik ale nie kazdego na to stać bogaczu.
#57
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2012 - 17:36
Tu nie chodzi o bogactwo bo trudno o takim mówić zarabiając 1500zł miesięczniemoze t tankujesz ciagle caly zbiornik ale nie kazdego na to stać bogaczu.

A jest taka, że jak mi się skończą pieniądze tydzień przed wypłatą to ja i tak do pracy do jadę, a Ty musisz się martwić skąd wziąć parę złotych

Moja była żona tak tankowała PB do Clio i co drugi dzień dodatkowo musiała znaleźć na dojazd na stacje, i przy okazji zużywała litrę paliwa więcej na dojazd do stacji


#58
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2012 - 16:28
Tu nie chodzi o bogactwo bo trudno o takim mówić zarabiając 1500zł miesięcznie
Tylko jaka jest różnica w zatankowania auta po wypłacie za 200zł a tankowanie przez miesiąc 10x20zł?
A jest taka, że jak mi się skończą pieniądze tydzień przed wypłatą to ja i tak do pracy do jadę, a Ty musisz się martwić skąd wziąć parę złotych
Moja była żona tak tankowała PB do Clio i co drugi dzień dodatkowo musiała znaleźć na dojazd na stacje, i przy okazji zużywała litrę paliwa więcej na dojazd do stacjioszczędność od cholery
kazdy robi jak mu lepiej i jak woli.
nie kazdy musi tankowac auta na caly miesiac, nie kazdy musi robic zakupy po wyplacie na caly miesiac, itp. ty tankujesz caly zbiornik a niektory np nie. kazdy robi jak uwaza
#59
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 21:46
wczoraj zauwazylem tak: wracalem z pracy gaz co metr mi sie wylaczal i piszczal ze jest pusty bak. bylo tak z 10razy zanim dojechalem do domu. chcialem wziasc z domu pieniadze i zatankowac , minely dwie godziny chcialem jechac na stacje a tu zonk jechalem i nic nie piszczy. przejechalem jeszcze 25km i zatankowalem sam gaz bo nie piszczal. i o to mi chodzi. co moze byc zepsute w gazie czy w komp silnika?
ze raz odlacza gaz i pokazuje ze nie ma gazu , a raz jezdzi i ma niby gaz.
po co nowy wątek o tym samym ?? , przeniosłem w Twój poprzedni temat ,;kocyk
#60
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2012 - 07:32