0
Turbo Opel Omega C 2.2 DTI 120 KM 2002r.
Rozpoczęte przez
scyzoryk0
, 13 sie 2011, 07:53
74 odpowiedzi na ten temat
#61 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2015 - 21:27
ok,dzięki za poradę jutro sprawdzę.Martwi mnie tylko ze według komputera wszystkie podcisnienia są w porządku ;/
#62 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2015 - 21:48
Komputer ci nie powie że któreś podciśnienie może być lekko nie szczelne.Martwi mnie tylko ze według komputera wszystkie podcisnienia są w porządku
#63 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2015 - 18:12
przede wszystkim wężyki VAC do wymiany wszystkie i do sprawdzenia kolanka i łaczniki
#64 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2015 - 10:57
podmieniłem elektrozaworki i nic nie pomogło.
te przewody podcisnienia sa bez problemu dostepne w sklepie?
te przewody podcisnienia sa bez problemu dostepne w sklepie?
#65 OFFLINE
#66 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2015 - 21:30
Witam
Odwiedziłem dzis mechanika, który zajmuje się wyłącznie silnikami diesela. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że jest to wina pompy paliwa. Niczego gorszego nie mogłem się spodziewać jeśli chodzi o koszt naprawy. Jutro ją odstawiam, także dam znać jak będzie gotowa
Odwiedziłem dzis mechanika, który zajmuje się wyłącznie silnikami diesela. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że jest to wina pompy paliwa. Niczego gorszego nie mogłem się spodziewać jeśli chodzi o koszt naprawy. Jutro ją odstawiam, także dam znać jak będzie gotowa
#67 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2015 - 22:37
Następny naiwny który wyrzuci parę tysi w błoto bo pan "mechanik" powiedział że to pompa.
#68 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2015 - 23:27
a czek się świeci ?
bo jeśli tak to pracuje w trybie awaryjnym i nie będzie auto normalnie jeździć
bo jeśli tak to pracuje w trybie awaryjnym i nie będzie auto normalnie jeździć
#69 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2015 - 01:07
lippen20, u którego mechanika byłeś? Bo w Piotrkowie znalazłem tylko jednego, który ogarnia temat diesla.
#70 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2015 - 07:46
premier2 podjechałem do goscia w miejscowosci Antoninów koło Opoczna .Zajmuje sie on tylko i wyłacznie dieslami z pełna obsługa regeneracji pomp ,wtryskow układami paliwowymi itd.
Jesli chodzi o check to napewo sie nie swieci i nie jest w trybie awaryjnym.
Jesli chodzi o check to napewo sie nie swieci i nie jest w trybie awaryjnym.
#71 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2015 - 09:22
Spróbuj jeszcze podjechać na W. Polskiego do Renasika, na wylocie na Łask. Ale jak byłeś pod Opocznem, to chyba jest jak mówisz, bo słyszałem dobre opinie o nim.
#72 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2015 - 20:29
premier2 byłem na W.polskiego ,ale za dużo mi nie pomogli.Też słyszałem dobre opinie o tym z pod Opoczna dlatego "ją" tam zaprowadziłem,tak więc zobaczymy jakie będą efekty jak odbiorę .Proponuje gdzieś się zobaczyć na mieście to sobie porównamy co i jak.
#73 OFFLINE
Napisany 04 marca 2015 - 19:30
Witam.
Właśnie odebrałem samochód od mechanika i jestem w pełni zadowolony jaką dusze i moc odzyskała moja omega.Został wymieniony sterownik pompy ,końcówki wtryskiwaczy oraz geometria turbiny.Oma *********** jak szalona i wszystko wróciło do normy.Dzięki za wszystkie porady. pozdrawiam.
Zamykam temat.
Właśnie odebrałem samochód od mechanika i jestem w pełni zadowolony jaką dusze i moc odzyskała moja omega.Został wymieniony sterownik pompy ,końcówki wtryskiwaczy oraz geometria turbiny.Oma *********** jak szalona i wszystko wróciło do normy.Dzięki za wszystkie porady. pozdrawiam.
Zamykam temat.