turbina ok,
Jesteś tego pewien?? Może kierownice zapieczone, albo "gruszka" nie działa?
Napisany 24 sierpnia 2011 - 15:53
turbina ok,
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:05
Jesteś tego pewien?? Może kierownice zapieczone, albo "gruszka" nie działa?
Napisany 29 sierpnia 2011 - 17:26
Napisany 29 sierpnia 2011 - 19:11
Czy ten gwint przy turbinie co idzie od tego grzybka, jest elementem ruchomym? Czy on pracuje podczas gdy turbina dziala?
Napisany 29 sierpnia 2011 - 19:34
Cały czas pracuje ,regulując ciśnienie doładowania turbiny.
Napisany 29 sierpnia 2011 - 21:08
Ja mialem zalany wlasnie ten gwint.
porusza sie cale to ciegno.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 31 sierpnia 2011 - 07:06
Napisany 02 września 2011 - 11:49
Napisany 03 listopada 2011 - 23:44
przy 2 tys. obr w czasie jazdy jest ok 1.50 bara a 1.60 bara. czy to jest dobrze ?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 17 listopada 2011 - 07:06
podlacz kompa i sprawdz przy jakich obrotach zaczyna byc widoczne doladowanie. zasadniczo w dti nie czuc tak doladowania jak w cdti ze cie wciska w fotel.
Napisany 27 kwietnia 2012 - 06:07
Napisany 27 kwietnia 2012 - 10:12
Napisany 27 kwietnia 2012 - 11:20
Napisany 27 kwietnia 2012 - 14:01
Napisany 29 kwietnia 2012 - 20:13
Przy jakich obrotach te 1.2 bara na postoju? Bo na wolnych to co najwyżej wymagane może być 1200 mbar...
przepływka 250-300 to troche mało powinno być ok 350-420 wygląda tak jakby EGR cały czas był otwarty może być mechanicznie zablokowany.
na wolnych obrotach powinno być około 1 bar bo turbina tylko mieli i nie pompuje jeszcze efektywnie
powinno byc tyle co cisnienie atmosferyczne.