

Kodowanie pilota
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 07:42
bo polonez nic nie ma oprócz rozrusznika :razz:
na off topie to ja mialem wersje abarth 2.0 (120koni ze stajni forda)
wspomaganie, radio cd, szyby elektryczne, klimatyzacja itp.
a co do omegi to umylem ja wczoraj i przy woskowaniu znalazlem 5 malych pecherzy korozji- szlag mnie trafi zaraz
#23
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2007 - 01:47


#24
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2007 - 01:50
dzisiaj bawilem sie z pilotem cale 2godziny, efekt- dzialal, ale chcialem poprawic i go tak spier... ze trzeba szukac nowego


#25
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 14:37
. Omega B, rocznik 1994 silnik 2.0 16v.Wie ktoś jak to samemu naprawić?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Obraz 100.jpg (37.5 KB, 4 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Obraz 101.jpg (24.2 KB, 4 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Obraz 104.jpg (18.7 KB, 4 wyświetleń)
#26
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 14:57
Bo zdjęć nie widać, coś się skopało...
Rozłóż kluczyk na dwie części, na część z grotem i część z elektroniką.
Otwórz auto kluczykiem, wejdź do auta, włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go aż zapalą się kontrolki w liczniku. Jak już to zrobisz, drugą część kluczyka, tą z elektroniką przyłóż do tego "globusika" przy lampce wewnętrznej na podsufitce i naciśnij przycisk. Nastąpi synchronizacja pilota, zasygnalizowane będzie to trzykrotnym mrugnięciem lampki wewnętrznej w samochodzie i być może zamknięciem i otwarciem się samochodu centralnym zamkiem.
I jeszcze jedno, sprawdź czy masz dobrą baterię w pilocie bo być może to jest przyczyną niedziałającego pilota.
#27
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 16:51
#28
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 16:55
Lutownica w dłoń i rozgrzewaj tylko delikatnie żebyś nie przetopił
#29
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 17:29
#30
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 21:16
zrobiłem krok po kroku jak pisałeś i nic nie dzała i wymieniłem baterie jak masz jeszcze jakiś sposób to pisz wielkie dzeki z góry
A po naciśnięciu przycisku w kluczyku pali się ta mała czerwona diodka?
#31
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 22:41
świecąca czerwona dioda nie oznacza że pilot wysyła sygnał , jeśli puściły jakieś luty to dioda może świecić a sunału nie będzie wysyłał
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#32
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 12:20
sprawdziłem i świeci białym światłem i co dalej ??
#33
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:04
tak pali się dioda
sprawdziłem i świeci białym światłem i co dalej ??
Więc teraz Kolego przeprowadź synchronizację pilota z autkiem.
Rozłóż kluczyk na dwie części, na część z grotem i część z elektroniką.
Otwórz auto kluczykiem, wejdź do auta, włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go aż zapalą się kontrolki w liczniku. Jak już to zrobisz, drugą część kluczyka, tą z elektroniką przyłóż do tego "globusika" przy lampce wewnętrznej na podsufitce i naciśnij przycisk. Nastąpi synchronizacja pilota, zasygnalizowane będzie to trzykrotnym mrugnięciem lampki wewnętrznej w samochodzie i być może zamknięciem i otwarciem się samochodu centralnym zamkiem.
EDIT
A czy jak wkładasz kluczyk do zamka i otwierasz nim drzwi to działa centralny zamek? I jeszcze jedno pytanko, czy jak już otworzysz drzwi to pali się wewnętrzna lampka w podsufitce?
#34
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:30
Rozłóż kluczyk na dwie części, na część z grotem i część z elektroniką.
jak już wcześniej pisałem , nie trzeba pilota rozbierać (nie stanowi całości z kluczykiem), kluczyk w stacyjkę a pilot w rączkę i przeprowadź synchronizację , pilota też nie trzeba przykładać , jeśli ma odpowiedni zasięg to wystarczy skierować w stronę globusika

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#35
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:34
jak już wcześniej pisałem , nie trzeba pilota rozbierać (nie stanowi całości z kluczykiem), kluczyk w stacyjkę a pilot w rączkę
To Kolega ma osobno kluczyk i osobno pilot, czy jest to tzw. kluczyk "łyżka"? Bo ja już się zamotałem...
#36
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:46
Kolego wielkie DZEKI udało się synchronizować jeszcze raz dzeki
#37
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:46
taki zestaw -[ATTACH]11070[/ATTACH]
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#38
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:58
ma osobno kluczyk i osobno pilot , pilot jest taki jak ten twój tylko nie ma grotu , pilot oddzielono od kluczyka dlatego że gdyby umieścić czip w tym kluczyku takim jak Ty masz , to elektronika pilota mogłaby zakłócić działanie czipa
taki zestaw -[ATTACH]11070[/ATTACH]
Podziękował
#39
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2012 - 23:02
#40
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2013 - 18:42




- auto zamknięte, alarm włączony
- otwieram ręcznie drzwi kluczem, alarm zdjęty, immobilizer blokuje silnik
- zdejmuję blokadę immobilizera drugim pilotem, lub gdy nie mamy takiej możliwości, wkładamy kluczyk do stacyjki, przekręcamy tak aby paliły się kontrolki i czekamy pół godziny, po takim czasie immobilizer sam powinien się odblokować (informacja nie sprawdzona w praktyce, ale czytałem o tym w 2 miejscach).
- odpalamy silnik, gasimy go, ponownie wkładamy kluczyk, przekręcamy na pozycję świecenia kontrolek, wciskamy przycisk pilota, czekamy kilka sekund, powinna mignąć kilka razy lampka oświetlenia kabiny, a to znak, że można przestać naciskać przycisk, wyjąć kluczyk ze stacyjki i sprawdzić działanie pilota

Dodam tylko, że kiedyś walnęła mi stacyjka i teraz mam dwa klucze, jeden z pilotem i ewentualnie do ręcznego otwierania drzwi i bagażnika, a drugi bez pilota do stacyjki, więc miałem łatwiej, ale to mały problem włożyć ten sam kluczyk do stacyjki i wcisnąć przycisk na raz, pzdr