a czytałeś chociaż cały temat ?? Beast podał link dwa posty wcześniej, tam masz taki temacik ---> http://forum.omegakl...ead.php?t=32461 poczytaj popatrz i popraw...Drodzy użytkownicy zawór nagrzewnicy już przemieniałem dwa razy raz podłączyłem w taki sposób że ta jedna końcówka idzie w kierunku gdzie są przewody wysokiego napięcia ( puszki i palec zapłonowy ) po drugiej stronie gdzie są końce to góra do powrotu z nagrzewnicy a dół do zasilania nagrzewnicy i nie miałem ciepłego powietrza w kabinie więc przemieniłem te dwa końce w taki sposób że górny wylot do nagrzewnicy a dół do powrotu i jest ciepło ale mam następny problem mam instalacje LPG i parownik mam zimny ale jak weżnę na ciepło na żeby leciało do środka to parownik jest wtedy ciepły ale nie mogę jak jeździć bo idzie lato dlatego tak mieszam bo nie było tego ktoś zamontował rurkę zespawaną w tym problem proszę o pomoc dziękuje.


Zawór nagrzewnicy
#21
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2011 - 15:31
#22
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 21:35
#23
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 21:51
Przeczytaj to dokladnie.Zawór działa w ten sposób, że cały czas jest otwarty, dopiero kiedy wybierzesz "Low" na klimatroniku albo zjedziesz na minimum z temperaturą w manualnej regulacji temperatury pojawia się w wężyku sterującym podciśnienie, które podciąga membranę z trzpieniem, na którym są zamocowane grzybki zaworowe i zamyka odpływ płynu chłodniczego na nagrzewnicę. Tak działa zawór dwudrożny. W trójdrożnym jest to troszkę inaczej zrobione, zawór nie zamyka całkiem przepływu, a przełącza pomiędzy rozgałęzieniami.
#24
OFFLINE
Napisany 31 maja 2013 - 15:41
2. Czy obojętnie jakiej firmy zawór jest dobry czy polecacie jakiejś konkretnej?
Na Allegro jest ich od groma różnych firm i w przeróżnych cenach stąd pytanie...
A może jednak najlepiej kupić oryginał -GM?
#25
OFFLINE
Napisany 31 maja 2013 - 21:05
1. Orientuje się ktoś jakiej firmy (Febi?) były fabrycznie montowane zawory trójdrożne nagrzewnicy w Omegach B FL??
2. Czy obojętnie jakiej firmy zawór jest dobry czy polecacie jakiejś konkretnej?
Na Allegro jest ich od groma różnych firm i w przeróżnych cenach stąd pytanie...
A może jednak najlepiej kupić oryginał -GM?
Chcesz mieć spokój, to kupuj oryginał, fakt jest droższy prawie 3x niż Febi ale to nie badziewie chińskie... Dodatkowo przy okazji dokup sobie oryginalny korek o zbiorniczka wyrównawczego.
Ja to 2x przechodziłem w przeciągu pół roku, aż mechanik mnie sprowadził na ziemie odnośnie Febiego

#26
OFFLINE
Napisany 31 maja 2013 - 23:42
Tak zrobiłem.Chcesz mieć spokój, to kupuj oryginał...
Umówiłem się w ASO na wymianę zaworu (150zł) i udało mi się wynegocjować cenę zaworu z 152 na 107zł.
#27
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2013 - 13:38
FEBI wcale nie jest niemieckiej jakości. To taki niemiecki zamiennik bardzo chińskiej jakości.Ja to 2x przechodziłem w przeciągu pół roku, aż mechanik mnie sprowadził na ziemie odnośnie Febiego
#28
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2013 - 14:52
FEBI wcale nie jest niemieckiej jakości. To taki niemiecki zamiennik bardzo chińskiej jakości.
Może nieco źle to ująłem, ale chodziło mi w sensie, że do tej pory stosowałem właśnie Febiego, ale mechanik mnie uświadomił że to chińska podróba, więc zamówiony jest oryginał teraz

#29
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 00:47
zdjęcie zaworu
#30
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 11:24
#31
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 11:35
Przy sprawnym korku to nawet zawor Toprana jest dobrej jakości.Dodatkowo przy okazji dokup sobie oryginalny korek o zbiorniczka wyrównawczego.