Myślę, że powinieneś od razu zamontować koło o wadze 100kg - miałbyś wtedy z 1000Nm. Miodzio.a jestem pewny ze momentu sporo uciekło...
A tak na serio - fizyka klasa 1 gimnazjum się kłania.
Napisany 06 maja 2013 - 13:18
Myślę, że powinieneś od razu zamontować koło o wadze 100kg - miałbyś wtedy z 1000Nm. Miodzio.a jestem pewny ze momentu sporo uciekło...
Napisany 06 maja 2013 - 19:00
Myślę, że powinieneś od razu zamontować koło o wadze 100kg - miałbyś wtedy z 1000Nm. Miodzio.
A tak na serio - fizyka klasa 1 gimnazjum się kłania.
Napisany 06 maja 2013 - 20:12
Myślę, że powinieneś od razu zamontować koło o wadze 100kg - miałbyś wtedy z 1000Nm. Miodzio.
A tak na serio - fizyka klasa 1 gimnazjum się kłania.
Napisany 06 maja 2013 - 20:22
Napisany 06 maja 2013 - 20:28
Tak jak napisałem, możliwe że zakrzywiłeś prawa fizyki. Zgodnie z Twoją teorią wszystkie driftowozy powinny mieć 100kg koła zamachowe w celu ułatwienia poślizgu i zwiększenia momentu obrotowego.... to ciekaw jestem dlaczego wczesniej na dwumasie dało rade latac na II i III biegu jak popadało, a teraz na jednomasie na II brakuje momentu? czy tak samo na placu wczesniej na dwojce paliła sie guma a teraz nie daje rady?
Napisany 06 maja 2013 - 22:58
wydaje mnie się że w tych aukcjach masz tylko tarczę sprzęga z dociskiem. a czy koło zamachowe tam jest to nie wiem, bo tego jasno nie napisali.Mam pytanie :
czy to może jest ten rodzaj koła lżeszjego:
http://allegro.pl/op....179955983.html
Lub to:
http://allegro.pl/op....170297604.html
Troche w tym zielony jestem i jaką do tego dobrać tarczę tylko aby było od jednomasy bo z tego co czytałem tarcza bez sprężynek nie wchodzi w gre.
Za pomoc w doborze części i gdy to będzie chodziło odwdzięczam się browarkiem lub dwoma ewentualnie pięcioma
Napisany 07 maja 2013 - 08:22
Napisany 07 maja 2013 - 13:59
Napisany 08 maja 2013 - 07:20
Kolejna ciekawa teoria. Wyjaśnij kolego dlaczego to nie można zastosować zwykłego sprzęgła do lekkiego koła?stosowanie lekkich kół zamachowych, ale wtedy trzeba się pokusić również o zastosowanie sportowego sprzęgła.
Napisany 08 maja 2013 - 11:49
Tak jak napisałem, możliwe że zakrzywiłeś prawa fizyki. Zgodnie z Twoją teorią wszystkie driftowozy powinny mieć 100kg koła zamachowe w celu ułatwienia poślizgu i zwiększenia momentu obrotowego.
Dziwne, że wszyscy jednak montują lekkie...
A tak serio to sprawdzanie ilości momentu obrotowego w silniku paleniem gumy nie jest chyba naukową metodą pomiarową
Napisany 28 maja 2013 - 18:12
Napisany 15 lipca 2013 - 12:00
Napisany 17 lipca 2013 - 23:01
Napisany 18 lipca 2013 - 12:11
Napisany 18 lipca 2013 - 16:26
koło zamachowe płaskie
Napisany 18 lipca 2013 - 23:51
Napisany 19 lipca 2013 - 07:47
Napisany 19 lipca 2013 - 12:04
Napisany 21 stycznia 2014 - 07:39