25mm jak dobrze pamiętam.i jeśli można bo w temacie są różne wartości grubości podkładki pod wysprzęglik, ona ma mieć 4 czy 4.5cm grubości?


Lekkie koło zamachowe
#261
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 15:40
#262
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 18:27
ale ja bym robił 24 + 1

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#263
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 21:34
#264
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 07:35
#265
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 10:01
#266
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2014 - 16:18

#267
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2014 - 17:28
dlatego piszę że jedynie mi to przychodzi do głowy.mam kolo od c20xe i tarcze od leta i nic nie musialem toczyc. z tulejka pod wysprzeglik wszystko bylo plug&play. hmm
#268
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2014 - 19:30
+ do tego tarcze
od C20LET 2.0 16v Vectra Calibra Kadet GT GSI:
GM 90443423
OPEL 6 64 201
LUK 623 0972 00
lub
od Y20DTH - 2,0 DTI ASTRA, CORSA, MERIVA, SIGNUM, VECTRA C, ZAFIRA:
GM 93174540
OPEL 6 64 120
LUK 323 0586 10
i
Śruba mocująca koło zamachowe (c20xe) do wału M10x25 potrzeba 8szt. - 90295104
Śruba mocująca docisk do koła zamachowego M7x22 potrzeba 6szt. - 90065294
Sam się sporo naszukałem więc wrzucam co by wszystkim chcącym w przyszłości ułatwić
czy tarcza z vectry B z silnikiem Y20DTH będzie też pasowała do płaskiego zamachu z C20XE?
Tarcze z tego silnika mają inne oznaczenia, ale są na wałek z "grubymi" zębami, średnica też się zgadza
#269
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2014 - 20:10
różnice w numerach są nie bez powodu, moim zdaniem nie będzie.czy tarcza z vectry B z silnikiem Y20DTH będzie też pasowała do płaskiego zamachu z C20XE?
Tarcze z tego silnika mają inne oznaczenia, ale są na wałek z "grubymi" zębami, średnica też się zgadza
#270
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2014 - 12:02
#271
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 09:21
( a tą z leta w rozsądnych pieniądzach ciężko znaleźć).
na forum calibry za 100zl dostaniesz uzywke w bardzo dobrym stanie. wrecz jak nowke jak dobrze trafisz.
z y20dth bedzie dobra tarcza.
y20dth tez ma plaskie kolo.
#272
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 10:10
#273
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 18:53
Zamówiłem z Y20DTH, ale z VB. Wymiarowo to to samo co z LETa i wspomnianych wcześniej silników. Zobaczymy czy będzie pasowała
wydaje mi sie ze nie inny wielokin jest
#274
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 00:20
wydaje mi sie ze nie inny wielokin jest
vb w dieslu ma taka sama skrznie jak vb V6 wiec powinno pasowac do omegi tez
#275
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 23:59
vb w dieslu ma taka sama skrznie jak vb V6 wiec powinno pasowac do omegi tez
dokladnie. jest to skrzynia F25. odpowiednik omegowej R25

#276
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2014 - 01:10
dokladnie. jest to skrzynia F25. odpowiednik omegowej R25
albo F23 w modelach po lifcie
btw jutro powinna wjezdzac paczka:)
#277
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 06:25
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=788
nikt nie ma skrzyni na wierzchu aby mi to zmierzyć ? ,może być metrówką zmierzone ,nie będę kupował skrzyni po jeden wymiar
#278
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 10:28
może być metrówką zmierzone
Metrówką?? To może ekierką?? Nawet nie wiesz jakie skutki mogą mieć 3mm niedokładności

Zmierz sobie swoje koło dwumasowe (albo poczytaj ten temat na wcześniejszych stronach) i jednomasowe które chcesz założyć... różnica jaka Ci wyjdzie to wysokość tulejki jaką musisz dorobić pod wysprzęglik... to chyba logiczne

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#279
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 12:28

#280
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 13:31