Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Lubelski Offtop


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
926 odpowiedzi na ten temat

#681 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 12 kwietnia 2012 - 21:00

jakby dało się wejść z buta na tor to pewnie bym był, szkoda przegapić takiej okazji

jaki problem przeskoczyć przez płot za winklem :smiech:

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#682 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 12 kwietnia 2012 - 22:25

sobie bym założym;] czuje się teraz jakbym omegą nie jeździł bez tej szpery a przy okazji moze i by opchnął jakby się chętny trafił:p


to dzwoń do Borówki :). Bo bez szpery funu nie ma :D

#683 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 13 kwietnia 2012 - 00:10

Ale 4,22 w X30 to jak najbardziej dobre przełożenie, przynajmniej czuć że chce jechać... Nie wiem jakie mam u siebie, ale wygląda na to że 3,7 albo nawet dłuższe i nie jest zbyt fajnie - muł mimo manuala :(

#684 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 13 kwietnia 2012 - 09:20

tak, ale na trasie to jest męczące... Już przy 3,9 robi się tak łoo na trasie w porównaniu do aftomatu a przy 4,22 to już w ogóle będzie miał wysokie obroty

#685 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 14 kwietnia 2012 - 00:39

tak, ale na trasie to jest męczące... Już przy 3,9 robi się tak łoo na trasie w porównaniu do aftomatu

Wrzuć katy to będzie ok :)

Dziś minispot u lubelaka, próba ogarnięcia LPG BRC + dupohamownia 2.5v6 vs. 3.0v6 :)
Wiadomo, od razu widać różnicę, ale wyraźnie dopiero powyżej 100km/h.

btw. Ma ktoś sprawną przepływkę do 2.5v6 prostokątna wtyka? :)

#686 OFFLINE   Dragons14

Dragons14

    LSD + RWD = :)

  • 188 postów
  • Dołączył: 28-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 kwietnia 2012 - 09:10

ja sie rozchorowałem, jedzie morze ktoś do tsw??
Na spocie mnie nie będzie

#687 OFFLINE   Skala90

Skala90
  • 1 postów
  • Dołączył: 31-03-2012

Napisany 14 kwietnia 2012 - 20:07

tak dziś z nudów wszedłem na http://mazowieckiklubopla.pl/

sądzę że można na nich lekko się wzorować jeśli chodzi o działy ;) ale liczbe zarej. użytkowników mają niezłą ;) prawie 300 :D ciekawe do ilu u nas dojdzie :p

i oblookajcie to :D :D -> http://moto.allegro....2246627226.html

#688 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 14 kwietnia 2012 - 22:27

Jutro pomyślimy co i jak, nawet chwile z lubelakiem na ten temat gadaliśmy. Na pewno moim zdaniem adres lubelskiklubopla.pl odpada. 100x lepszym pomysłem jest np. opel-lublin.pl lub coś podobnego.

#689 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 00:23

Buła, różnica między katami a brakiem w dźwięku jest tylko przy 2500 obrotów... Powyżej znowu jest cisza... No ale nie oszukujmy się 3500 obrotow przy predkosci przelotowej to przesada i zacznie byc irytujace :). Jak na razie wystarcza mi manual z lekkim kolem jak sie znudzi wleci 4.22 :). Nie wiem czy jutro będę bo Brejdak cioteczny przyjeżdza prosić na wesele :/. Mam nadzieję że się wyrobi przed 19

#690 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 09:06

No ale nie oszukujmy się 3500 obrotow przy predkosci przelotowej to przesada i zacznie byc irytujace

Chyba żartujesz, u mnie najgłośniej jest w przedziale 2500-3200 (co nie znaczy, że jest głośno :)), powyżej już praktycznie w ogóle silnika nie słychać.

Mam nadzieję że się wyrobi przed 19

Na olimp daleko nie masz, a spot 5 min nie będzie trwał :)

#691 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:09

wiesz, dochodzi kwestia ekonomii... Jak mi ma spalić na 100km 3 litry więcej to jednak w wakacje może to być odczuwalne robiąc traskę 1000km :)

#692 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:18

No ale nie oszukujmy się 3500 obrotow przy predkosci przelotowej to przesada i zacznie byc irytujace :)

że tak się spytam ile wynosi Twoja prędkość przelotowa ? :hihi:

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#693 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:30

z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga :p

#694 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 kwietnia 2012 - 11:09

z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga :p


aaa stąd takie obroty :D bo ja też mam 3.9 i nieco wyższe obroty mam przy prędkości przelotowej :hihi:

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#695 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 11:50

wiesz, dochodzi kwestia ekonomii... Jak mi ma spalić na 100km 3 litry więcej to jednak w wakacje może to być odczuwalne robiąc traskę 1000km

Nie no to oczywiste, zdziwiło mnie tylko, że napisałeś, że powyżej 3.5tys robi się irytująco.
W audi a4 b6 2.0 brejdaka przy 150 jest 4tys i jest tragedia, głośno. Zafira B 1.8 może nie jest głośno, ale słychać właśnie to irytujące wycie silnika.
Gdzie u mnie nie ma różnicy czy jadę 140 czy 200 już i tak silnika nie słychać :)
Generalnie z moich odczuć mało jest samochodów cichszych przy prędkościach autostradowych od omegi.

z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga :p

To podobnie jak ja, akurat przy tej prędkości słychać silnik, ale daleko mu do irytującego dźwięku :)

bo ja też mam 3.9 i nieco wyższe obroty mam przy prędkości przelotowej

Chyba niższe :)

#696 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:41

Chyba niższe :)

wyższe bo mam wyższą prędkość przelotową :smiech: ale co mogę powiedzieć o omie to przy 160 można spokojnie rozmawiać i nie słychać uciążliwie silnika. A przypominam że moje trasy często 300km mają :D

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#697 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 13:06

wyższe bo mam wyższą prędkość przelotową

Chyba, że tak :)

#698 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:08

z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga :p


110-120 i 3500 obrotów masz?? To jaki ja mam most jak przy 120 nie mam 3000 nawet?? Z diesla czy jak?? Pytam bo nie wiem co ktoś naszponcił w tym zakresie u mnie, a wiele konkretnych szpontów usunąłem z auta :confused: Jeśli naprawdę mam dieslowy, to nie dziwię się że auto nie ma żadnej dynamiki :lol:

#699 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:20

To jaki ja mam most jak przy 120 nie mam 3000 nawet?? Z diesla czy jak??

w 3.0V6 były też mosty 3.7 może taki masz ... a po Vin jaki most był w fabryce założony ?

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#700 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:28

nie, nie ja mówiłem że tak będzie przy 4.22 ;). Ja mam 3.9 i mam przy 120 niecale 3000 obrotów... Generalnie to przełożenia w dezlu są z reguły krótsze :p