jaki problem przeskoczyć przez płot za winklemjakby dało się wejść z buta na tor to pewnie bym był, szkoda przegapić takiej okazji

Napisany 12 kwietnia 2012 - 21:00
jaki problem przeskoczyć przez płot za winklemjakby dało się wejść z buta na tor to pewnie bym był, szkoda przegapić takiej okazji
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 12 kwietnia 2012 - 22:25
sobie bym założym;] czuje się teraz jakbym omegą nie jeździł bez tej szpery a przy okazji moze i by opchnął jakby się chętny trafił
Napisany 13 kwietnia 2012 - 00:10
Napisany 13 kwietnia 2012 - 09:20
Napisany 14 kwietnia 2012 - 00:39
Wrzuć katy to będzie oktak, ale na trasie to jest męczące... Już przy 3,9 robi się tak łoo na trasie w porównaniu do aftomatu
Napisany 14 kwietnia 2012 - 09:10
Napisany 14 kwietnia 2012 - 20:07
Napisany 14 kwietnia 2012 - 22:27
Napisany 15 kwietnia 2012 - 00:23
Napisany 15 kwietnia 2012 - 09:06
Chyba żartujesz, u mnie najgłośniej jest w przedziale 2500-3200 (co nie znaczy, że jest głośnoNo ale nie oszukujmy się 3500 obrotow przy predkosci przelotowej to przesada i zacznie byc irytujace
Na olimp daleko nie masz, a spot 5 min nie będzie trwałMam nadzieję że się wyrobi przed 19
Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:09
Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:18
że tak się spytam ile wynosi Twoja prędkość przelotowa ? :hihi:No ale nie oszukujmy się 3500 obrotow przy predkosci przelotowej to przesada i zacznie byc irytujace
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 15 kwietnia 2012 - 10:30
Napisany 15 kwietnia 2012 - 11:09
z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 15 kwietnia 2012 - 11:50
Nie no to oczywiste, zdziwiło mnie tylko, że napisałeś, że powyżej 3.5tys robi się irytująco.wiesz, dochodzi kwestia ekonomii... Jak mi ma spalić na 100km 3 litry więcej to jednak w wakacje może to być odczuwalne robiąc traskę 1000km
To podobnie jak ja, akurat przy tej prędkości słychać silnik, ale daleko mu do irytującego dźwiękuz reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga
Chyba niższebo ja też mam 3.9 i nieco wyższe obroty mam przy prędkości przelotowej
Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:41
wyższe bo mam wyższą prędkość przelotowąChyba niższe
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 15 kwietnia 2012 - 13:06
Chyba, że takwyższe bo mam wyższą prędkość przelotową
Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:08
z reguły koło 110- 120km/h jak jest jakaś normalna droga
Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:20
w 3.0V6 były też mosty 3.7 może taki masz ... a po Vin jaki most był w fabryce założony ?To jaki ja mam most jak przy 120 nie mam 3000 nawet?? Z diesla czy jak??
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 15 kwietnia 2012 - 21:28