chyba chodzi bardziej o ekologie(automat chyba nie ma koła dwumasowego)Cały problem odpalania wynika z funkcji ECU zwanej ochroną dwumasowego koła zamachowego.
omega2.5 td automat
#21 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2011 - 21:43
#22 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 08:12
Nowoczesny = sterowany komputerem.
Dalsza dyskusja jest bezcelowa. Cały problem odpalania wynika z funkcji ECU zwanej ochroną dwumasowego koła zamachowego.
problem z ciężkim odpalaniem na ciepło w TD wiąże się z nieszczelnością pompy wtryskowej (tłoczek głowiczka) i dlatego trza dłużej kręcić aby tłoczek nabił ciśnienie.na zimnym silniku powiedzmy 40 st nie będzie takiego efektu..i myślę ze już wszystko wiesz.pozdrawiam
#23 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 16:52
#24 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 18:06
Z mojej wiedzy wynika że chodzi o zużywanie się rozrusznika, akumulatora, przewodów... W wielu autach pomaga wymiana akumulatora, czy rozrusznika, wcale nie trzeba ruszać pompy dopóki samochód jeździ - choć przyznam że tyczy się to raczej młodszych samochodów.
Jak pisałem wcześniej, upieram się że chodzi o funkcję ochrony koła dwumasowego - przy ciepłym silniku paliwo jest dawkowane dopiero powyżej pewnych obrotów, których "wykręcenie" na rozruszniku dłużej trwa przy niesprawnościach (zużyciu) elektryki.
Każde z opisanych wcześniej rozwiązań powoduje podanie dawki paliwa od obrotów 0 (jak przy odpalaniu zimnego silnika), co skutkuje łatwiejszym odpałem.
#25 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 22:48
#26 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 23:23
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2011 - 18:07
#29 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2011 - 07:46
#30 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2011 - 08:30
#31 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2011 - 08:41
raczej nic to nie da jeżeli przy ciepłym ma dawkę dużo większą niż na zimnym ale spróbować zawsze możnato trza skorygować dawkę na 0,9l/h..mówię o danych z wyświetlacza>>
#32 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2011 - 08:48
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 21:14
http://forum.omegakl...ead.php?t=11690witam a jak to zrobic
dodam ze tej niejakiej śrubki na klucz 7 nie musisz popuszczać..
#35 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 20:03
#36 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 20:40
kolego podpowiedz mi jak to zrobic szukalem tych srub i niema tylko som mocowania pompy na 10 kluczyk i jak to zrobic
masz .pozdrawiam
#37 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 20:11
#38 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2011 - 08:41
dzieki aile taka pompa te czerwone krewki popuscic i przekrecic prawo lewo tak myslisz ze to bedzie ok z tym odpalaniem na cieplym pozdrawiam
temat 34 podałem i tam jest wsio
#39 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2011 - 23:43
mam maly problem z skrzynia automatyczna jak wrzucam D rospedza sie po woli i to bardzo powoli w porownaniu do wrzucenia 1 bo na 1 idzie dobrze. wiadomo ze nie moge wrzucic 1 a potem D . pomoze ktos ? a i prosilbym na skrzynke bo zabardzo jeszcze forum nie czaje i tez brak czasu zeby co chwile wchodzic..
#40 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2011 - 10:31