omega2.5 td automat
#1 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2011 - 20:29
#2 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2011 - 21:51
#3 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 21:55
#4 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 21:59
Ja bym stawiał na pompe wtrysków ... a na ciepłym ci nie odpala ?
ja mam podobnie w swojej hehe tez 2.5 TD jak jest cieply trzeba dluzej krecic a moze to swiece sa juz do wymiany??:pokoj:
#5 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 22:02
Lenistwo..... A wystarczylo wpisac w szukajke "nie pali na cieplym" i by bylo wiadomo ze glowica pompy wtryskowej umiera.jak jest cieply trzeba dluzej krecic
#6 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 22:03
#7 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 22:06
Lenistwo..... A wystarczylo wpisac w szukajke "nie pali na cieplym" i by bylo wiadomo ze glowica pompy wtryskowej umiera.
a moze bedziesz taki mily i powiesz mi jaki to jest koszt naprawy? dziekowac
Ja miałem taki przypadke klika dni temu wiec jestem na bierząco na 100 procent pompa wtrysków naprawa około 1000zł tyle ja zapłaciłem można zastosować tzw chip rozruchowy na jakiś czas pomorze w odpalaniu na ciepłym ja go miałem i wytrzymałem na nim około roku jak by co to mam na sprzedaż bo ja już nie potrzebuje niestety ale pompa to czuły punkt w naszych omegach.
#8 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2011 - 12:01
Oczywiście, duże prawdopodobieństwo ze pompa... ale...
Wszystko było już opisywane...
Co i jak sprawdzać ... ...
ale napiszę raz jeszcze...
Wcześniej uszczelniałem pompę... owszem - pompa niestety pada po ok. 200 tyś km.
Silnik jak jest nowy, w temp. jakiejś tam, nie grzeje świec, bo nie potrzeba. Natomiast, jak przejedzie parę km, to to grzanie już się przydaje.
Kostka sprawia, że świece będą Ci grzać za każdym razem kiedy włączysz zapłon, nie ważne jaka temperatura silnika czy zewnętrzna.
Kup "chip" - "kostkę" która grzeje Ci zawsze świece i sprawdzisz... Ja na tym odpalam już trzeci rok... i problemu nie mam.
#9 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 07:41
#10 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 07:57
a 92 to nie czujnik jak piszesz to błąd tempomatu jak go nie masz to błąd będzie zawsze
to czyli świece grzeją Ci zawsze nawet na ciepłym??
#11 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 15:58
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2011 - 08:59
#14 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2011 - 20:31
#15 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2011 - 22:29
Ma to tą przewagę nad jakimiś wynalazkami że w odpowiednich warunkach można go nie stosować (przy letnim silniku na przykład), dzięki czemu nie katujemy akumulatora bezsensownym grzaniem świec żarowych.
Drugi wariant to zmiana jednej mapy w ECU - wtedy paliwo dawkowane jest bogaciej niezależnie od temperatury cieczy chłodzącej - rozwiązanie czyste, bez skutków ubocznych w postaci niepotrzebnego grzania świecami, łatwe do zrobienia przy okazji chip-tuningu.
#16 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2011 - 07:54
witam mam problem z tym cieplym silnikiem pompe mam po regeneracji i dalej jak przejade dluszom trase to i stoi chwile na postoju na odpalonym silniku i zaczyna niereagowac na pedal gazu i gasnie i niemoge odpalic postoi 15 min i odpala a na kom pokazuje blond 92 i czy ten błond ma cos z tym wspulnego
tutaj stawiam na nie odpowiednią dawkę paliwa...masz w sprawdzonych poradach jak to zrobić samemu ruszając nastawnik..a 92 to tempomat jak go nie masz to błąd zawsze będzie
dzięki czemu nie katujemy akumulatora bezsensownym grzaniem świec żarowych.
ale zauważ że w innych autkach świece seryjnie grzeją zawsze i nic się nie dzieje...a co do reszty twojej wypowiedzi to każdy elektronik zrobi nam takie cudo do odpalania żadnej nowinki tam nie ma.
a z tym guzikiem to przesada tak w traktorze można było robić..każdy by wybrał opcje auto
#17 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2011 - 14:47
Słucham? W żadnym nowoczesnym dieslu świece nie grzeją zawsze! Już od temperatury 40 stopni świece nie grzeją nawet sekundy. To że świeci się kontrolka (steruje nią komputer!!) wcale nie oznacza że grzeją świece.ale zauważ że w innych autkach świece seryjnie grzeją zawsze i nic się nie dzieje...a co do reszty twojej wypowiedzi to każdy elektronik zrobi nam takie cudo do odpalania żadnej nowinki tam nie ma.
Wbrew pozorom opcja "guzik" jest bardzo popularna w starszych autach grupy VAG (zarówno 1.9 jak i 2.5 TDI). Do nich nikt nie robi takich modułów i najlepszym lekarstwem jest zmiana zawartości sterownika...a z tym guzikiem to przesada tak w traktorze można było robić..każdy by wybrał opcje auto
#18 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2011 - 15:57
Słucham? W żadnym nowoczesnym dieslu świece nie grzeją zawsze! Już od temperatury 40 stopni świece nie grzeją nawet sekundy. To że świeci się kontrolka (steruje nią komputer!!) wcale nie oznacza że grzeją świece.
jasne silnik TD nowoczesnym nie jest...no chyba ze ktoś naprawiał fiaty 126 p i zaczął się bawić z omka to nowoczesność zauważy..a co do grzania nie pisz głupot w reni 1.9 D grzały cały czas..i naprawdę na forum to urządzonko maja założone koledzy dłużej niż rok i nic się ze świecami nie dzieje i z akumlatorem
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2011 - 21:21
co to za funkcja ECU
KOLEGA moze mi opisze jak rozwiozac ten problem z odpalaniem na goroncym silniku