was??Ja pier.... was o cos zapytac...
kupić cały most:masakra:co trzxeba tam wymienic w srodku czy co
czy kupic mmost caly?
Napisany 14 października 2011 - 00:27
was??Ja pier.... was o cos zapytac...
kupić cały most:masakra:co trzxeba tam wymienic w srodku czy co
czy kupic mmost caly?
Napisany 15 października 2011 - 06:43
Odkręć wał od dyfra i sprawdź nakrętkę główną wałka atakującego (klucz 30 lub 32). Czasem potrafi się poluzować i efekty są takiej jak piszesz. Tylko nie jeździj z tym długo po rozwalisz geometrię zębów i później będzie lipa.Witam.
Panowie jechalem przedchwilka po autostradzie przy zjezdzie zredukowalem do 4 max przy 100kmh
cos walnele w tylnim wale i cyciekl olej teraz jak wracalem to ociera jakis metal o metal, trobocze. gqwizdrze przy podnoszeniu sie obrotow co to moze byc tylko simering ??
olej wyciwekl z walu napedu od skrzyni
prosze o pomoc
Pozdrawiam
Napisany 30 października 2011 - 17:22
Napisany 31 października 2011 - 01:07
khymmmmmmmmhhh..... coś chyba pisałem w tym temacie;)....
Napisany 31 października 2011 - 17:18
Napisany 12 listopada 2011 - 02:34
Napisany 17 listopada 2011 - 19:56
Napisany 17 listopada 2011 - 20:13