tylni most
#1 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 19:50
#2 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 19:55
wysusz
zrob jazde testowa i bedziesz widzial skad sie slimaczy
a stan oleju sprawdza sie przez odkrecenie z boku sruby na imbus
ma byc na rowno z korkiem
#3 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 22:28
witam wszystkich mam pytanko od jakigos czasu tylni most jest caly w oleju myslalem ze to jakis symering ,bylem u mechanika to mi powiedzial ze niema tam zadnych symeringow i ze zaduzo oleju bylo wlane czy mozecie mi powiedziec skad ten olej sie wydostaje.
Ma simering i to 3 szt. Dwie przy półosiach a jeden w miejscu gdzie wchodzi wał. Najczęściej cieknie z tych bocznych - wymiana dziecinnie prosta a koszt bodajże 10zł za sztuke. Gorsza sprawa z wymianą tylnego.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 21:23
#6 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 22:12
wktorym miejscu jest korek ktorym dolewa sie olej do mostu
W moscie jest tylko jeden korek wiec nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem:)
#7 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 20:46
#8 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 21:12
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#9 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:35
#10 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:41
po wyjęciu półosi wyleje się minimalna ilość oleju , wystarczy że tylko potem uzupełnisz
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:47
#12 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 20:08
a polosie wychodza bez problemu czy trzeba je wybijac?
napisałem że trzeba lekko podważyć i wyjdzie , olej wlewasz równo z dolną krawędzią otworu
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 18:52
nie ma korka spustowego , żeby wymienić uszczelniacze trzeba wyjąć półosie , odkręcasz półosie od piast kół (imbus) i wyciągasz półosie z przekładni , trzeba lekko podważyć przy wyjmowaniu z przekładni uważając żeby nie uszkodzić koronki z ABSu , następnie wymieniasz uszczelniacze i składasz w odwrotnej kolejności
po wyjęciu półosi wyleje się minimalna ilość oleju , wystarczy że tylko potem uzupełnisz
Witam.
Panowie jechalem przedchwilka po autostradzie przy zjezdzie zredukowalem do 4 max przy 100kmh
cos walnele w tylnim wale i cyciekl olej teraz jak wracalem to ociera jakis metal o metal, trobocze. gqwizdrze przy podnoszeniu sie obrotow co to moze byc tylko simering ??
olej wyciwekl z walu napedu od skrzyni
prosze o pomoc
Pozdrawiam
#14 OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 17:10
#15 OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 17:41
jak ktos wczesniej mogl wlac ponad stan jezeli norma jest do korka?
ktoś przelał i nie poczekał aż nadmiar wycieknie tylko od razu zakręcił korek
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 17:46
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 20:01
#20 OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 20:08
czy kupic mmost caly?