Wydaje sie mnie, ze gdzies ponizej oslony kolektora.Ten dzwiek z filmiku to konkretniej z ktorej czesci silnika dochodzil?


Fiat Punto II
#21
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 22:44
#22
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 22:58
Napewno to tam trzeba zawory wyregulowacWydaje sie mnie, ze ponizej oslony kolektora


A drugiego dzwieku nie potrafie zidentyfikowac (ten w podobie do rozwalonego lozyska).
#23
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 23:34
#24
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 06:20
#25
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 08:19
te na h1 swiecily kiepsko, porownywalnie do soczewek z omegi
a te na h7 to juz trzeba przyznac ze przyzwoicie
swiatlo rownomiernie rozlozone linia odciecia swiatla super
jeszcze mozna bylo spotkac podwojna soczewke do halogenow(h3)
a tak wogole to ja punto polecam
bo w tych pieniadzach sie raczej lepszego auta w tej klasie nie kupi
kazde auto ma swoje minusy a to tylko fiacior
one zawsze byly autami w rozsadnej cenie
naprawiac tam mozna wszystko w domowych warunkach dostep do wszystkiego jest super, nawet kanalu nie trzeba
jezeli nie jest pordzewiale od spodu i silnik jest ok to ja bym go bral:D
#26
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 12:46
Jak troche pochodzil na wolnych, to pozniej takie cos mozna bylo uslyszec - co to?
To może być osłona kolektora, jak jeden z kolegów wczesniej wspomniał lub plecionka.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#27
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 20:02
Wyjmujesz lampę żeby wymienić zarówkę. Nawet dostajesz klucz w komplecieCzemu wymiana z przodu zarowek to porazka?

Co z tego że soczewka, jesli świeci jak świeczka z odbłyśnikiem (i to nie z powodu matowienia lamp). Nie bez powodu po lifcie nie zmieniali prawie nic (oprócz przestawienia obrotomierza i prędkościomierza miejscami) ale zmienili światła na dobre ryfle z H4. U mnie po spotkaniu z sarną lampy zostały wymienione na jakies chińczyki ale z homologacją europejską i byłem z nich zadowolony. Jeśli byś chciał to moge poszperać i pokazac ci jakie mam.W/g mnie reflektory bardzo dobre, w końcu to soczewki.
Rozumiem że mówisz o 8VTo jest 1.2 V8

#28
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 20:12
Poszperaj, bo pewnie wezme to autko, a lampy musza swiecic bdb.Jeśli byś chciał to moge poszperać i pokazac ci jakie mam
Tak to 8v. W sumie to sie dziwie nawet, ze w Punto nie ma na desce wskaznika temp...
#29
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 20:15

#30
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 20:26

#31
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 20:49
Wyjmujesz lampę żeby wymienić zarówkę. Nawet dostajesz klucz w komplecie Z tyłu jest podobnie i trzeba uważać żeby ci śruba nie wpadła do środka bo we Fiacie nie pomyśleli że jedna ze śrub kanałem od lampy może spaść na sam dół błotnika.
z tylu jest specjalny klucz to prawda ale z przodu wystarczy odetkac korek i nie ma koniecznosci wyjmowania lampy
zreszta zeby wyjac lampe trzeba zdejmowac zderzak
od strony kierowcy jest ciasno bo jest puszka z elektryka ale nie ma tragedi
w 1.9TD juz jest wesolo, tam jest zdecydowanie ciasniej
#32
OFFLINE
Napisany 19 maja 2011 - 09:51
Moge poprosic o te fotke klucza, co bym wiedzial, jak to ma wygladac, jak bede jeszcze raz auto ogladal przed kupnem?z tylu jest specjalny klucz
Punto zanabyte:) Stoi juz wsrod Omeg.
Zarowka zmieniona, byla H7 - wymiana prosta. W omie jest o wiele gorzej przeciez wymienic palnik.
#33
OFFLINE
Napisany 19 maja 2011 - 13:09
oryginalnie to powinno byc w tej piance w kole zapasowym taka szara tulejka z zabkami na zewnatrz a jeden koniec to chyba klucz 17 czy jakos tak