Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Fiat Punto II


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 maja 2011 - 22:44

Ten dzwiek z filmiku to konkretniej z ktorej czesci silnika dochodzil?

Wydaje sie mnie, ze gdzies ponizej oslony kolektora.

#22 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 maja 2011 - 22:58

Wydaje sie mnie, ze ponizej oslony kolektora

Napewno to tam trzeba zawory wyregulowac :D Tam nie ma hydrauliki :p
A drugiego dzwieku nie potrafie zidentyfikowac (ten w podobie do rozwalonego lozyska).

#23 OFFLINE   Dymek

Dymek
  • 126 postów
  • Dołączył: 07-03-2010
  • Skąd: Pierwoszyno k.Gdyni

Napisany 12 maja 2011 - 23:34

Sprawdz dobrze oslone kolektora wydechowego szczegolnie dolna czesc bo ona jest przykrecana na takich tulejkach dystansowych i one gnija. Ogolnie autko godne polecenia, mialem jezdzilem i bylo nie zawodne. Czesto jeszcze wystepuje problem podczas wlaczania swiatel drogowych, po wlaczeniu dlugich wylaczaja sie krotkie.

#24 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 maja 2011 - 06:20

EPC do fiata nazywa się ePER, ten dźwięk to gdzieś wydech się tarabani

#25 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 maja 2011 - 08:19

z reflektorami w puntach bylo tak ze byly soczewki zarowki na h1 i na h7(mijania)
te na h1 swiecily kiepsko, porownywalnie do soczewek z omegi
a te na h7 to juz trzeba przyznac ze przyzwoicie
swiatlo rownomiernie rozlozone linia odciecia swiatla super
jeszcze mozna bylo spotkac podwojna soczewke do halogenow(h3)

a tak wogole to ja punto polecam
bo w tych pieniadzach sie raczej lepszego auta w tej klasie nie kupi
kazde auto ma swoje minusy a to tylko fiacior
one zawsze byly autami w rozsadnej cenie
naprawiac tam mozna wszystko w domowych warunkach dostep do wszystkiego jest super, nawet kanalu nie trzeba

jezeli nie jest pordzewiale od spodu i silnik jest ok to ja bym go bral:D

#26 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 maja 2011 - 12:46

Jak troche pochodzil na wolnych, to pozniej takie cos mozna bylo uslyszec - co to?


To może być osłona kolektora, jak jeden z kolegów wczesniej wspomniał lub plecionka.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#27 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 13 maja 2011 - 20:02

Czemu wymiana z przodu zarowek to porazka?

Wyjmujesz lampę żeby wymienić zarówkę. Nawet dostajesz klucz w komplecie :) Z tyłu jest podobnie i trzeba uważać żeby ci śruba nie wpadła do środka bo we Fiacie nie pomyśleli że jedna ze śrub kanałem od lampy może spaść na sam dół błotnika.


W/g mnie reflektory bardzo dobre, w końcu to soczewki.

Co z tego że soczewka, jesli świeci jak świeczka z odbłyśnikiem (i to nie z powodu matowienia lamp). Nie bez powodu po lifcie nie zmieniali prawie nic (oprócz przestawienia obrotomierza i prędkościomierza miejscami) ale zmienili światła na dobre ryfle z H4. U mnie po spotkaniu z sarną lampy zostały wymienione na jakies chińczyki ale z homologacją europejską i byłem z nich zadowolony. Jeśli byś chciał to moge poszperać i pokazac ci jakie mam.

To jest 1.2 V8

Rozumiem że mówisz o 8V :p ale taki silnik własnie opisuje.

#28 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 maja 2011 - 20:12

Jeśli byś chciał to moge poszperać i pokazac ci jakie mam

Poszperaj, bo pewnie wezme to autko, a lampy musza swiecic bdb.
Tak to 8v. W sumie to sie dziwie nawet, ze w Punto nie ma na desce wskaznika temp...

#29 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 13 maja 2011 - 20:15

a masz elektrykę szyb w tym świetnie pomyślanym miejscu na konsoli środkowej? :)

#30 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 maja 2011 - 20:26

Sa przyciski w 15. poscie fotka:) No trzeba sie przyzwyczaic, tak jak w B sa na konsoli srodkowej :)

#31 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 maja 2011 - 20:49

Wyjmujesz lampę żeby wymienić zarówkę. Nawet dostajesz klucz w komplecie Z tyłu jest podobnie i trzeba uważać żeby ci śruba nie wpadła do środka bo we Fiacie nie pomyśleli że jedna ze śrub kanałem od lampy może spaść na sam dół błotnika.


z tylu jest specjalny klucz to prawda ale z przodu wystarczy odetkac korek i nie ma koniecznosci wyjmowania lampy
zreszta zeby wyjac lampe trzeba zdejmowac zderzak

od strony kierowcy jest ciasno bo jest puszka z elektryka ale nie ma tragedi

w 1.9TD juz jest wesolo, tam jest zdecydowanie ciasniej

#32 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 maja 2011 - 09:51

z tylu jest specjalny klucz

Moge poprosic o te fotke klucza, co bym wiedzial, jak to ma wygladac, jak bede jeszcze raz auto ogladal przed kupnem?

Punto zanabyte:) Stoi juz wsrod Omeg.

Zarowka zmieniona, byla H7 - wymiana prosta. W omie jest o wiele gorzej przeciez wymienic palnik.

#33 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 maja 2011 - 13:09

wieczorem dam fotke jak to wyglada

oryginalnie to powinno byc w tej piance w kole zapasowym taka szara tulejka z zabkami na zewnatrz a jeden koniec to chyba klucz 17 czy jakos tak