u mnie na ten sezon oponki 235/45/17 -tyl, 215/45/17 -przod
dokładnie. Bez sensu zmiana, zwłaszcza na przodzie, gdzie jest silnik i większa masa do amortyzowania...to już lepiej było poszukać 215/50/17 jest tylko 3mm róznicy na plus
Napisany 18 marca 2014 - 21:46
u mnie na ten sezon oponki 235/45/17 -tyl, 215/45/17 -przod
dokładnie. Bez sensu zmiana, zwłaszcza na przodzie, gdzie jest silnik i większa masa do amortyzowania...to już lepiej było poszukać 215/50/17 jest tylko 3mm róznicy na plus
Napisany 18 marca 2014 - 23:13
Ja w 15" mam większy otwór bo mam pierścienie.
Trochę przymały ten przód:
235/45/17 - średnica 643.3 mm
215/45/17 - średnica 625.3 mm
to już lepiej było poszukać 215/50/17 jest tylko 3mm róznicy na plus
Napisany 18 marca 2014 - 23:19
nic nie jest za dużo. fabryczne 17'tki mają 235/45 i pasują jak ulałwiem ale obawiam sie ze 235 na przod to za duzo moze byc
Napisany 18 marca 2014 - 23:24
Napisany 18 marca 2014 - 23:30
Napisany 19 marca 2014 - 00:38
chciałeś napisać że fajnie się naciąga...Na 8J fajnie leżą 205/50 lub 205/55 zależy czy masz niski zawias czy nie.
Napisany 19 marca 2014 - 00:54
eetam, naciąg to jakby 185/50 zarzucić:jump:chciałeś napisać że fajnie się naciąga...
Napisany 19 marca 2014 - 12:55
wiem ale obawiam sie ze 235 na przod to za duzo moze byc
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 19 marca 2014 - 15:50
Napisany 22 marca 2014 - 11:17
Napisany 26 marca 2014 - 18:59
Napisany 26 marca 2014 - 19:14
Napisany 26 marca 2014 - 19:15
Przy 205 nie powinny, przy 225 chyba też nie ale dystanse obowiązkowo.
Napisany 26 marca 2014 - 19:24
Napisany 26 marca 2014 - 19:33
Napisany 26 marca 2014 - 19:38