

Prawidłowe ustawienie Stag 300
#301
OFFLINE
#302
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 11:47
#303
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2015 - 09:48
Jak to ustawić z tego wynika że na lpg jest uboga mieszanka, na benzynie nie wyskakuje ten błąd.
#304
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2015 - 19:07
Edytowany przez pb923, 30 czerwca 2015 - 19:39.
#305
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2015 - 17:23
Witam.Panowie,dzisiaj probowalem sam ustawic sobie gaz i po autokalibracji wyskoczylo mi dysze wtryskiwaczy sa za duze,czy trzeba cos wymieniac czy wystarczy dobra regulacja.Dodam ze zdecydowalem sie na regulacje bo przy jezdzie na gazie wyskakiwal mi blad P170,i P173 czyli uboga lub za bogata.Wymieniane byly wtryski i sa wstawione staga AC W01 albo AC W01 BFC.Reduktor Gold.Poprzednie wtryski byly juz do wymiany.Wszystko bylo robione w autoryzowanym serwisie staga.Omega BFL 2.6 V6.A i jeszcze jedno chcialbym podlaczyc sobie sondy bo mam nie podlaczone a w programie mam zaznaczone is2.Pytanko sa tam 2 sondy przed katem i dwie za katami ktore podlaczamy domyslkam sie ze te dwie przed katam.Moze mi ktos podpowiedziec jak to zrobic.
Trzeba dorgulować i będzie hulać . Jeżeli wtryskiwacze sa bfc to spoko dadzą radę.Sondy jak podłączyć do 2,6 i 3,2 już było opisywane na forum trzeba szukać.Isa bez sond działa jak huśtawka .
#306
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2015 - 23:14
#307
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2015 - 23:36
daje 174 a w 2.6 V6 jest 180 koni,i mam pewne watpliwosci co do tych wtryskow.
Spoko na styk wydolą.
#308
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2015 - 22:04
#309
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2015 - 23:09
Co daje podniesienia ciśnienia roboczego w reduktorze mam ustawione 0.98 czy jak zwiększę do 1.10 to będzie więcej palił? czy może wyskoczyć błąd P0170
Podniesienie ciśnienie skutkuje zmianą czasów wtrysku pb i oczywiście lpg.Po takim kręceniu konieczna jest ponowna regulacja. Wszystko zależy czy ecu poradzi sobie z korektami i zmieszczą się one w ustalonym zakresie ,,,,, jeżeli nie to wywali bleda , a ciśnienie podniesie się tobie przy dystrybutorze.


Edytowany przez manro, 08 lipca 2015 - 23:12.
#310
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2015 - 20:27
Edytowany przez pb923, 12 lipca 2015 - 10:18.
#311
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2015 - 17:58
#312
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2015 - 21:39
Panowie jakie są skutki nie ustawienia mnożnika na drodze po auto kalibracji?
Robisz remont głowic i śmigasz dalej do następnego remontu: to ruletka.

#313
OFFLINE
Napisany 10 marca 2016 - 20:14
Koledzy, problem mam, nie chce mnozyc tematów wiec pisze tu. Mianowicie po regeneracji wtryskiwaczy Hana zielone w 3.0 V6, przeniesieniu dysz wtryskiwaczy w lepsze miejsce NIE przechodzi mi kalibracji. Podczas próby silnik zaczyna strasznie nierówno pracować, czasy wtrysku gazu rosną aż do 10ms, map rośnie do 0.6 po czym silnik gasnie, pojawia sie napis map za wysoki.
Wczesniej dosc dlugo jezdzilem na padnietych wtryskach, wyprzedzalem tylko na benzynie. Reduktor jest nowy, cisnienie ustawilem na 1.08 i jest stabilne.
Edytowany przez tomeczekg, 10 marca 2016 - 21:20.
#314
OFFLINE
Napisany 10 marca 2016 - 21:20
Wtryskiwacze byly mierzone i mają nierowną wydajność. Założylem je tak:
1 cyl - 37litr; 2 - 34; 3 - 34; 4 - 39; 5 - 34; 6 - 36. Bank 1 cylindrow to u mnie 1 3 5. Procentowo ustawiałem korekcje, przyjąłem 6 cylinder za wzorzec 0%. Bez korekt to samo jest.
Gdy tak szarpie silnikiem to bank 1 cyl 1 3 5 lambda pokazuje raczej ciągle 0.6V natomiast na 2 4 6 jest ubogo, lambda prawie stoi na 0.
Gdy jezdzilem 300km na benzynie to miałem odwrotnie, 1 bank mial za ubogą mieszanke, jego czasy wtrysku ciagle wyzsze nawet do 0.5ms, integratory wyzsze sporo. Jezdzilem na benzynie z podpieta instalacja tak jak przy kalibracji. Co to może być? Proszę o pomoc bo beny mi teraz pali kolo 13tu, zbankrutuje wkrotce
#315
OFFLINE
Napisany 10 marca 2016 - 22:53
Masz niewłaściwie sparowane wtryskiwacze lub zamienione banki jak kto woli. Ale jeżeli na benzynie masz takie cyrki to najpierw napraw benzynę.Gdy integratory są wysokie to jest ubogo więc szukaj dziury i lewizny ,chyba że sondy zdechły to ma prawo tak być.
Może masz tam odłączanie pompy pb zainstalowane i dlatego przy auto kalibracji zdycha ,lub faktycznie czyszczenie wtryskiwaczy załatwiło je doszczętnie.
Edytowany przez manro, 12 marca 2016 - 21:49.
#316
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 23:55
#317
OFFLINE
Napisany 13 marca 2016 - 00:07
Mam ponad 100 tyś na hankach i nigdy niebyły czyszczone , może dlatego że od nowości używam dobrego filtra lub te z pierwszej serii były po prostu zrobiona jak powinny.Wymień na baraki trzymają na razie jakość. Czyścić można i robi się to wtedy jeżeli jest mały przebieg ,a jakość wtrysków gwarantuje że będą powtarzalne.
Edytowany przez manro, 13 marca 2016 - 00:13.
#318
OFFLINE
Napisany 13 marca 2016 - 22:46
Ja mam zrobione dokladnie 60 tyś na nich w listopadzie 2010 założone. Tyle że ich załatwiłem bardzo brudnym gazem z butli domowej 11kg, w filtrach było błoto parownik wtedy dałem nowy i normalnie pozniej chodzil gaz, do czasu gdy zaczela byc uboga mieszanka przy przyspieszniu blad ze wtryskiwacze ciagle otwarte duzy mnoznik i same problemy. Ale czy 150 kilometrow na brudnym gazie moglo az tak zalatwic dobre wtryski, nie wydaje mi sie zeby przez to wybily sie zderzaki i sprezynki.
Zamienie sondy zobacze moze przez nie roznica na bankach i lpg nie chodzi, no nie wiem
#319
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2016 - 22:32
Witam po czasie. Kupiłem te nowe barracudy, rozwierciłem na 2.5 i kalibracji nie przechodzi, 2-ga sonda cały czas 0, czasy banku 2 idą w górę aż silnik gasnie od za duzego podcisnienia. Z silnikiem wszystko ok, byłem u najlepszego mechaniora w okolicy zeby przejrzał i nic. Do tej pory jezdzilem na hanach czerwonych ale bez kalibracji bo tez sie nie dało, jedyny objaw to silnik bardzo kulal po przejsciu na lpg i tez po przejsciu na benzyne w kazdej temperaturze. Przy ostatniej probie kalibracji wyskoczyło brak wtrysku na 4 wtryskiwaczu i zgasł. Proszę o pomoc bo już 5 lat nie mogę dojść ładu. Może by ktoś pomógł osobiście ogarnąć wszystko
#320
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2016 - 23:19