Offroad 4x4
#61 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 19:28
widziałem tez zj szalejące w błocku ale za ciężkie są, w porównaniu z xj
mi by szkoda było takiego zacnego zj na topienie
#62 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 19:44
Powiem tak: zależy kto czego oczekuje, kto do czego chce używać peepa. Taki ZJ np. do off rodu suchego - rewelka, do turystyki - super, mocy masa, wygoda, klimy i inne bajery. Poważny off - wrangler albo Cherokee XJ. Ten drugi chyba najtańszy do przeróbek w błoto. A prawda taka, że każdy 4x4 ma plusy dodatni i plusy ujemne. Zależy co komu potrzebne.
#63 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 20:41
Fryderyk a ty co tu agitujesz jak omci nie masz .
oj tam oj tam odrazu agitujesz:wink:
dawali ome klekota,to wolałem zj-ta:p
a kluche mialem tez i milo wspominam:D
#64 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2014 - 20:28
#65 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 18:51
#66 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 23:43
Opel/Isuzu ma po stronie pasażera. Więc nic nie podpasujesz.
Jedynie jakoś połączyć skrzynie z silnikiem. Da się to zrobić poprzez wyciecie z blachy mocowania. Ale musi to być zrobione idealnie żeby wałek skrzyni był idealnie w lini z środkiem wału.
Ja wkładałem 3.0 do Frontery, roboty sporo, ale przynajmniej pasuje skrzynia. Miskę oczywiście też musiałem zrobić. A zrobić wydech to dopiero zabawa.
Znajomy wkładał z 2.5 TDS z Omegi, i łączenie skrzyni zrobił z blachy 10.
#67 OFFLINE
#68 OFFLINE
#69 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 00:08
#70 OFFLINE
#71 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 17:50
Do sklepu po nowe mosty:D
#72 OFFLINE
Napisany 07 marca 2014 - 10:08
Ja dopiero zaczynam przygodę i mocno mne to nakręca
#73 OFFLINE
#74 OFFLINE
#75 OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 22:47
A ha mogę doradzić jaki wozik najlepszy w teren
#76 OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 07:41
#77 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2014 - 20:00
#78 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 10:05
#79 OFFLINE
Napisany 02 marca 2015 - 12:00
#80 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2016 - 23:50