

Offroad 4x4
#21
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 22:20
ale to nietani sport
zawsze cos sie urwie ukreci
kup krotka pojarke 2.8 klekota albo starego defendera
o to chodzi
#22
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 18:40
Po to choćby kombi bo wózek bez trudu wchodzipo co komu omega?
kombi bez sensu transit jest pakowniejszy

Może nie jestem doświadczonym ale znajomi i owszem. Popytaj na jakimś forum co ludzie sądzą na temat landryny i dyskoteki i będziesz wiedział. Zresztą jak we wszystkim zdania są podzielone jedni wolą landryne a inni dyskotekea czy daja rade czy nie to pewnie szanowni krytykanci sa bardziej doswiadczonymi offroaderami


A na teren dobre jest coś takiego
http://allegro.pl/to...1586265125.html
#23
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 19:10
i tylko w teren
#24
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 20:54
#25
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 05:51
ja tylko chciałem podtrzymać rozmowe gdzie mi do ułaza,dysko,landryny i reszty to inna liga ale też 4*4
#26
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 07:39
Lubie spartaństwo gołą blachę w środku 2 kubełki klatka ,woda na masce i błoto na dachu.
Moje zdanie jest takie że jeśli się chce jeździć w prawdziwym terenie to i tak trzeba auto wybebeszyć ze wszystkiego
#27
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 13:13
chciał bym się kiedys UNIMOGiem karnąć to jest furachce jeździć w prawdziwym terenie
#28
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 22:22
tu sie zgodze mechanika i .... nic wiecejnie przekona mnie nic ani nic nie jest wstanie dorównać spartaństwu UAZ'a. tam plastikowe są tylko włączniki a dywaniki to z komfortu do domu można przewieźć.
Lubie spartaństwo gołą blachę w środku 2 kubełki klatka ,woda na masce i błoto na dachu.
Moje zdanie jest takie że jeśli się chce jeździć w prawdziwym terenie to i tak trzeba auto wybebeszyć ze wszystkiego
#29
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 16:36
Już chcieliśmy sprzedać go ale nic takiego w teren się nie kupi co będzie chodziło jak ten przez 15 lat po lesie na jednym silniku w sumie bez awarii.
A z elektroniki to tam jest zegarek z tesco przyklejony do szyby.
#30
OFFLINE
Napisany 14 maja 2011 - 13:40
teraz poluje na starego defendera
#31
OFFLINE
Napisany 15 maja 2011 - 09:10
#32
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 07:39
Pewnie że można z tym że jak mosty to oba i najlepiej skrzynie aby przełożenia na osie były prawidłowe.
A części to połowa pasuje z polskich samochodów do tego auta (żuk nysa itp.)
#33
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2011 - 13:33
#34
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2011 - 20:23
Ale Defa czy Serię? Bo Defender to od 1986 roku, jak Land Rover wprowadził ramy 90, 110 i 130 cali. Wcześniej były Serie, 88" i 109"ja mam zegarek wbudowany
teraz poluje na starego defendera
nie przekona mnie nic ani nic nie jest wstanie dorównać spartaństwu UAZ'a. tam plastikowe są tylko włączniki a dywaniki to z komfortu do domu można przewieźć.
Lubie spartaństwo gołą blachę w środku 2 kubełki klatka ,woda na masce i błoto na dachu.
Moje zdanie jest takie że jeśli się chce jeździć w prawdziwym terenie to i tak trzeba auto wybebeszyć ze wszystkiego
No proszę Cię. UAZ to porażka pod każdym względem. Awaryjne jak cholera i mało wytrzymałe. Poza tym w teren to diesel ze snorkelem.
Nie wspomnę o tym, że do dzisiaj jak przejeżdżam pod gałęziami to odkręcam łeb żeby przypadkiem w oko nie zarobić.
#35
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2011 - 21:16

Naprawde autko godne polecenia. Japonska mysl techniczna napewno was nie rozczaruje

#36
OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 06:09
filmy nagrywane osobiscie , a do trenu jak chcesz ciorać w okolicy to nawt niwa dobra ale jak musisz przejechać 120km na simexach to równie dobrze mozesz podać się do dymisji , a wyjazd do horwacji napewno uazem nie zrobisz bo po 200 km braknie ci kasy na benzyne , będziesz musiał likwidować wycieki w mostach , na koniec rozerwiesz wieniec dyfra , i dostaniesz martwicy kręgosłupa od super z..... krzseł a pierwszy patrol policjii wstrzeli ci mandat za brak pasów , bo tego w fabrycznym uazie nie ma .
Jdyne fabryczne dobre auto do trenu to Toyota Land cruizer Fj 120 w wersji africa corps .Blokady pneumatyczne pród tył , koła 35 cali 4.2 diesel mosty na spręzynach , komfort komfort jeszcze raz komfort .
#37
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2012 - 18:44
Nie ma auta idealnego, dobrego, lepszego od innych. Wszystko zależy od:
do czego nam potrzebny
jak i gdzie będziemy jeździć
ile mamy kasy
i najważniejsze: JAKIM JESTEŚMY KIEROWCĄ
Plusy jeepa: lekki, mocne silniki, tanie części zamienne, nieograniczone możliwości przeróbek
Minusy - brak ramy, słabawa mosty, czasami za dużo elektroniki - ale da się to ogarnąć.
I to co w jednych jest plusem w innych to minus. Patrol ma ramę, mocne mosty, ale.... waży tyle co 1.5 jeepa przy mniejszej mocy
Suzki - super autka, ale czasami są po prostu za małe.itd. itp
Ja grandziora nie tytłam w błocie, bo to moje rodzinne, wypasione tanie, bezpieczne, szybkie, rodzinne - było

Co najlepsze w jeepach: masz czasami za 5-6tyś auto z klima, automatem nie do zabicia, elektryką, auto które może więcej niż większość potrzebuje. I to nie jest zdanie fana marki, po prostu one takie są. Do tego naprawdę tanie części. Co więcej, kiedyś się z tego śmiałem, ale to prawda, jeep to nie tylko samochód, jeep to styl życia.
Np. patrolowcy w większości to ciśnieniowcy, mają czołgi i jada gdzie popadnie, nie pomogą w terenie, szczególnie na imprezach gdzie się wygrywa. Kiedyś słyszałem opinię, że jeepowcy to elita, bo się zawsze trzymają razem. To chyba dobrze, że się spotykają całe rodziny z małymi dziećmi i spędzają ze sobą kupę czasu. Na taki lokalowy wrocławski spontanik ostatnio przyjechało 32 jeepy :)Tak o.
Ale ogólnie to polecam ten rodzaj odpoczynku, to działa. I bez znaczenia jaki pojazd, jaka marka. Byle była fajna zabawa i fajna atmosfera.
A dla tych co mówią, że jeep nie robi

Pozdrawiam
#38
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 08:23

dodaj tylko, że Twój najmniejszy silnik benzynowy z Granda jest i tak o 2 flaszki większy, niż omegowe V6

co do
Np. patrolowcy w większości to ciśnieniowcy, mają czołgi i jada gdzie popadnie, nie pomogą w terenie, szczególnie na imprezach gdzie się wygrywa. Kiedyś słyszałem opinię, że jeepowcy to elita, bo się zawsze trzymają razem.
to już bez przesady, proszę nie powielaj mitów i legend

za każdym kółkiem siedzi człowiek, nie jest ważne jaki znaczek ma na masce

#39
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 09:01
znam kilku i większość tych patrolowców niestety tak ma, ale oczywiście i w jeepi czy suzce się tacy znajdą.to już bez przesady, proszę nie powielaj mitów i legend
za każdym kółkiem siedzi człowiek, nie jest ważne jaki znaczek ma na masce
#40
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 12:07
mimo litra więcej to był słabszydodaj tylko, że Twój najmniejszy silnik benzynowy z Granda jest i tak o 2 flaszki większy, niż omegowe V6
