sam rozrząd w przypadku V6 to od 1000 wzwyż (zalezy od tego na jakiej klasie częsci robisz), ubezpieczenie jeśli masz max zniżki od 800, płyny następne 300.
Wychodzi minimum 2100 na starcie biorąc pod uwagę ze omega jest igła, jak coś się okaże że musisz naprawić - tak jest w 90 % przypadków to nawet w 3 tyś sie nie zamkniesz.
Wychodzi cena zakupu + min. 3 tyś.
W Ciechanowie macie takie drogie OC? Ja jako że mam dopiero 21 lat to nie mam zniżek i OC wziąłem na Tate a sam się podpiąłem żeby mi zniżki leciały i OC + NW to 570zł. Rozrząd u Kolegi Kczech to od 430 do 470zł, w Lublinie za 200zł spokojnie Ci zmienią, wszystkie płyny i filtry to faktycznie jak dobre to 300zł. Nie straszcie tak że to 3.0 jest takie kosztowne bo niedorobione x20xev dużo tańsze w obsłudze nie jest... Tutaj jest tyle drożej że masz dwie głowice a nie jedną. Żeby nie było jeździłem x20xev bo wcześniej miałem astrę G ani to oszczędne ani to szybkie... Takie chgw jakie. Co innego 8v obsługa kosztuje śmieszne pieniądze zerwie Ci się pasek rozrządu zakładasz drugi i jedziesz dalej
