

omega do oszacowania.
#1
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 09:47
Ta z okolic kalisza, wyglada ładnie. http://otomoto.pl/op...-C18279139.html
Tutaj z Białegostoku http://allegro.pl/op...1534525498.html
Prosił bym o jakieś opinie na temat tych autek.
Pozdrawiam
MisieK
#2
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 09:57
#3
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:00

#4
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:06
#5
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:42
To że fajerwerków nie będzie to ja wiem. Tak czy siak autko będe robił pod siebie więc jakies poprawki blacharskie czy naprawy mechaniczne bede w stanie zrobić we własnym zakresie ^^
Ogólnie pisząc to żadna z nich nie jest nawet przeciętnym egzemplarzem. Kiery w obu to 400tyś + . Wygląd reszty tez wskazuje że są zmęczone, poprostu cena adekwatna do stanu. Sprawdz dobrze silnik bo v6 nie są tanie w utrzymaniu a jak coś szwankuje to się wkopiesz niepotrzebnie w duże koszty.
#6
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:01

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#7
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:04
#8
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:10
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#9
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:12
#10
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:18
problem jest taki ze omega ze 115 kucami w ogole nie bedzie jechać ;/
wiadomo nie jest to ścigacz ale do normalnej jazdy wystarcza , przy tak słabym budżecie wiele nie zwojujesz , jeśli jeszcze lubisz depnąć po gazie to zjedzą Cię koszty samego paliwa
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:27
#12
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:41
zawsze mnie zastanawiało dlaczego w omedze przy silniku 2.0 16v jest 136km gdzie w c20xe np z vectry badz kadeta silnik ma 150km.
ekologia to wymusiła , trochę inna konstrukcja
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 14:03
http://otomoto.pl/op...-C18339908.html
#14
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 14:31
idac tropem ktory nasunal mi kocyk znalazłem ładną omcie. prezentacja naprawde niezla. Co o niej mozecie powiedzieć?
http://otomoto.pl/op...-C18339908.html
Tej już nie kupisz ktoś zaliczkę wpłacił wiem bo sam dzwoniłem chyba że coś się zmieniło
#15
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 21:19
http://moto.allegro....1552630190.html
nie wiem czemu tak sie na omcie uparłem

#16
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 15:49
MV6 za 5200 sobie odpuść, jak ktoś tam pisał wyżej koszty napraw przewyższą wartość zakupu auta.
#17
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 19:21
Przedstawione przez Ciebie propozycje nie są ciekawe, zresztą koledzy już wcześniej to zauważyli. Moim zdaniem warto zapłacić więcej i mieć choć trochę lepszy egzemplarz. Ja tak zrobiłem, wydałem na omegę o 2 tyś więcej niż planowałem i opłaciło się.
Pamiętaj też, że na start po kupnie trzeba też wydać trochę kasy na niezbędne wymiany płynów, rozrządu, rejestracji i ubezpieczenia.
#18
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 22:23
Jeśli masz czym jeździć to nie śpiesz z kupnem. Czas jest złym doradcą. Do kwoty, którą podałeś trudno będzie znaleźć coś porządnego. Poczekaj, poszukaj a znajdzie się jakiś kąsek godny uwagi.
Przedstawione przez Ciebie propozycje nie są ciekawe, zresztą koledzy już wcześniej to zauważyli. Moim zdaniem warto zapłacić więcej i mieć choć trochę lepszy egzemplarz. Ja tak zrobiłem, wydałem na omegę o 2 tyś więcej niż planowałem i opłaciło się.
Pamiętaj też, że na start po kupnie trzeba też wydać trochę kasy na niezbędne wymiany płynów, rozrządu, rejestracji i ubezpieczenia.
sam rozrząd w przypadku V6 to od 1000 wzwyż (zalezy od tego na jakiej klasie częsci robisz), ubezpieczenie jeśli masz max zniżki od 800, płyny następne 300.
Wychodzi minimum 2100 na starcie biorąc pod uwagę ze omega jest igła, jak coś się okaże że musisz naprawić - tak jest w 90 % przypadków to nawet w 3 tyś sie nie zamkniesz.
Wychodzi cena zakupu + min. 3 tyś.
#19
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 23:18
#20
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2011 - 10:53