


Napisany 29 marca 2011 - 22:00
Napisany 29 marca 2011 - 22:40
Napisany 30 marca 2011 - 00:41
Napisany 30 marca 2011 - 20:32
Napisany 31 marca 2011 - 08:20
Napisany 02 kwietnia 2011 - 06:35
tak dokładnie to masz przewody od chłodniczki olejuNo właśnie zastanawiałem się co to jest zaznaczyłem to strzałkami . Czy to to?
Napisany 27 kwietnia 2011 - 08:25
Napisany 30 kwietnia 2011 - 16:31
Napisany 30 kwietnia 2011 - 21:47
tak chodniczka tak ale olej zazwyczaj wycieka na łączeniu z tymi rurkami musisz tam wstawić nowe podkładki aluminiowe i jak kolega wyżej juz pisał coś licho szukasz bo to wszystko już nie raz było poruszane na forum :szukaj: :tak:No ale chłodniczka oleju jest chyba zanurzona w cieczy chłodzącej tak?
Napisany 19 maja 2011 - 11:59
Napisany 19 maja 2011 - 15:21
Napisany 20 maja 2011 - 20:37
Napisany 21 maja 2011 - 09:59
To, że mech. zmienił uszczelki nie znaczy, że wyciek ustał.
1.Pokrywy do rozcięcia, nowe uszczelki+ trochę sylikonu VICTORA REINTZA.
2.Kolekotr ssący do ściągnięcia i wnikliwe obejrzenie dekielka chłodniczni oleju i przewodów ze śróbami pod względem wycieków.
3.W ostateczności uszczelka pod głowicą ale dwie na raz raczej wątpię.
Pozdro.
Napisany 01 listopada 2011 - 10:36
Napisany 01 listopada 2011 - 10:46
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem 2.5 v6 nie wiem gdzie mi cieknie olej.
Dokładnie ten sam problem co u ciebie "artureczec"
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
Napisany 01 listopada 2011 - 13:08
Napisany 01 listopada 2011 - 17:30
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
Napisany 01 listopada 2011 - 20:39
Napisany 02 listopada 2011 - 21:52
Napisany 02 listopada 2011 - 22:41