jechać na test co2
a jak odkręce korek od zbiorniczka na zimnym odpalonym silniku i sprawdzę czy idą bombelki powietrza?
Napisany 30 marca 2013 - 12:31
jechać na test co2
Napisany 30 marca 2013 - 12:34
Wczoraj chwile jeżdząć autem po mieście auto się nie grzeje temp ok 90stopni , ciepłe ogrzewanie płynu nie ubyło..dopiero rano musiałem dolać 1l wody.
Dziś natomiast jazdy 10km z wyłączonym ogrzewaniem auto złapało 90 stopni i spróbowałem odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie dało rady - wytwarzało się za duże ciśnienie , natomiast wczoraj tego nie było gdy było włączone ogrzewanie podczas jazdy...
Dzisiaj jeszcze zajrzałem w olej stan jest bez zmian, nie widać żeby z olejem było coś nie tak ale zobaczyłem "majonez" biały nalot na korku od oleju. Wytarłem i po przejechaniu 10km zaczął się pojawiać ponownie.
obroty silnika są ok nie kuleją przyspiesza normalnie
Co do wycieków zobaczyłem na dwóch rurkach chyba jak się delikatnie poci na dwóch zaciskach..
Jak najlepiej sprawdzić czy przypadkiem nie jest uwalona uszczelka pod głowicą?
Napisany 30 marca 2013 - 12:44
a jak odkręce korek od zbiorniczka na zimnym odpalonym silniku i sprawdzę czy idą bombelki powietrza?
Napisany 30 marca 2013 - 14:07
a gdzie znajduje się ten zawór trójdrożny?
Napisany 02 kwietnia 2013 - 07:17
Napisany 02 kwietnia 2013 - 07:25
zrobiłem test n CO2 wyszedł pozytywnie brak spalin w układzie ale jadąc wczoraj strasznie parowały mi szyby przy chłodnym powietrzu jak i ciepłym... zauważyłem również że w miejscu pedałów gazu oraz hamulca strasznie daje ciepłe powietrze (mimo że nawiew na nogi wyłączone od strony pasażera nie ma tego) oraz paruje spod maski w okolicach wlewu oleju tylko niżej... płynu jak ubywało tak ubywa wczoraj 3l...
Napisany 02 kwietnia 2013 - 07:40
Napisany 02 kwietnia 2013 - 08:23
a nie wpadłeś na to że układ chłodzenia jest układem zamokniętym i ma jakieś ciśnienie ?? w Omedze ciśnienie robocze to ok. 1.4 bara a w ciśnienie powietrza to około 1bar, więc po odkręceniu korka to normalne że wywali płyn od góry. przy wyższym ciśnieniu temperatura wrzenia jest znacznie wyższa.dodam jeszcze że temp jaką pokazuje to 90-95 stopni w maksie i próbując odkręcić wczoraj korek woda strasznie się gotuje robi się duże ciśnienie to normalne ?
Napisany 02 kwietnia 2013 - 14:22
Napisany 02 kwietnia 2013 - 19:16
Napisany 02 kwietnia 2013 - 20:24
Napisany 05 kwietnia 2013 - 17:23
Napisany 05 kwietnia 2013 - 18:59
no i "sika" mi z zaworu nagrzewnicy.. pytanie teraz czy zamienniki się sprawdzają czy tylko oryginał?? i możliwe że przez to może mi się gotować płyn..?
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:01
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:03
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:10
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:36
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:38
praktycznie, ale jeszcze rozpiąć przewód zasilający podgrzewanie spryskiwaczy i rozpiąć rurkę od spryskiwaczy.czyli żeby zdjąć podszybie trzeba tylko odkręcić wycieraczki (ramiona) i tyle?
Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:48