

Czy ktoś odłączal odkurzacz w omedze?? jakie efekty później??
#21
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 17:52
#22
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 17:59
A po co przekaznik wyjales? Wystarczy bezpiecznik (duze czerwone 50A). A tak jeszcze pewnie blad przekaznika odkurzacza ECU bedzie wylapywal.Tak się zastanawiam czy wyłączając odkurzacz sposobem wyciągnięcia przekaźnika czy przypadkiem nie pozbawiłem się I-go biegu wentylatora chłodnicy przy wyłączonej klimie.
#23
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 21:04

#24
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 13:38
zastanawiam się ciągle dlaczego wam tak buczy ten 'odkurzacz' i nie wiem naprawdę dlaczego.
ogólnie w mojej omce, nie ma takiego efektu i mam w niej ponad 190tys zrobione..
ojciec ma taką samą omkę, tyle że w manualu i z przebiegiem 405tys..

i nasuwa mi się pytanie. Po co odłączać skoro po coś to jest a dokładniej chyba chodzi tu o wspomaganie odpalania spalinami (jeśli dobrze rozumiem).. ?
#25
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 13:41
ogólnie w mojej omce, nie ma takiego efektu i mam w niej ponad 190tys zrobione
A w 2.0 jest odkurzacz??
#26
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 13:52

nikt nie odpowiedział na moje pytanie zamieszczone niżej..

#27
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 14:51
A po co przekaznik wyjales? Wystarczy bezpiecznik (duze czerwone 50A). A tak jeszcze pewnie blad przekaznika odkurzacza ECU bedzie wylapywal.
A gdzie jest ten 'duży czerwony 50A' ?

#28
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 14:55
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 16:21
Odkurzacz jest po to zeby szybciej kat osiagnal temp pracy (to tak w skrocie) - jak juz nie ma kata to odkurzacz jest zbedny.Po co odłączać skoro po coś to jest a dokładniej chyba chodzi tu o wspomaganie odpalania spalinami (jeśli dobrze rozumiem).. ?
Bo lozyskowanie wirnika sie zuzywa z czasem i potem pompka zaczyna wyc/rzezic/wydawac inne bardzo nieprzyjazne odglosy.zastanawiam się ciągle dlaczego wam tak buczy ten 'odkurzacz'
A odkurzacz dziala wogole?i nic nie buczy..

#31
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 17:24

aha i w mojej kata nie ma, a u ojca jest.

#32
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 17:39
To aktualnie jedyne co teraz odkurzacz robi to zre 600W pradu i nic wiecejw mojej kata nie ma

#33
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 20:04


a że u ciebie tego nie ma to może już ktoś tam grzebał ? większość już tego się pozbyła

a efekty mi omesia zaczęła mniej palić w mieście ale z tym może być różnie u innych, generalnie to przy normalnej jeździe to na trasie 8L miasto 10-10.5L

#34
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2012 - 12:24

Przeczytałem wiele postów dotyczących odkurzaczy, problem był rozwiązywany najczęściej przez jego rozłączenie. Ja wybrałem inne rozwiązanie, ponieważ rozłączenie mi nie pasowało. Kupiłem odkurzacz od Vectry, po małych przeróbkach śmiga aż miło.
#35
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2012 - 12:42
Witam!
Przeczytałem wiele postów dotyczących odkurzaczy, problem był rozwiązywany najczęściej przez jego rozłączenie. Ja wybrałem inne rozwiązanie, ponieważ rozłączenie mi nie pasowało. Kupiłem odkurzacz od Vectry, po małych przeróbkach śmiga aż miło.
Opisz na czym polegały przeróbki, i jakie występują różnice pomiędzy nimi.
#36
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2012 - 14:15
Zacznę od różnic - w Vectrach odkurzacz jest umieszczony w komorze silnika więc pracuje w suchym i "przyjaznym środowisku" w Omegach wiadomo! Inny jest filierek powietrza w Vectrach to zwykłą gąbka w plastikowej obudowie natomiast w Omegach jest to duża plastikowa bańka. A jeszcze jedno różnią się numerem katalogowym.
Przeróbki dotyczą głownie nieszczęsnego filierka. Demontujemy gąbkę (odkurzacz Vectry), pod nią jest króciec tego samego przekroju co gumowy przewód zasilający nasz odkurzacz. Łączymy oba elementy z tą różnicą, że gumowy przewód zakładamy odwrotnie (jest skierowany w dół). Do tego zestawu dokupiłem miedziane kolanko i igelitowy przewód tego samego przekroju dzięki czemu filtr (ten od Omegi) umieściłem w suchym miejscu w komorze silnika. (taki ja miałem pomysł, V6 pod tym względem dają małe pole do popisu, miejsca jak na lekarstwo) Mocowanie samego odkurzacza pozornie wygląda inaczej ale po rozkręceniu gumowych mocować-podpurek wszystko pasuje.
Jakaż była moja radość gdy po odpaleniu silnika musiałem przystawiać ucho do odkurzacza aby sprawdzić czy działa. Jeszcze jedno odkurzacze od Vectry na allegro są tańsze od naszych.
#37
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2012 - 17:41
Inaczej:
Jeżeli to coś jest sprawne to tego w ogóle nie słychać i nie czuć? -bo widać i tak nie

#38
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2012 - 03:58

#39
OFFLINE
Napisany 25 września 2012 - 23:50
Po wywaleniu CE się nie będzie świecił?
#40
OFFLINE
Napisany 26 września 2012 - 08:03
Jeśli się tą pompę wywali to przewody powietrza idące do niej trzeba jakoś połączyć czy co?
Po wywaleniu CE się nie będzie świecił?
Nie wyciagaj calego, odlacz tylko wtyczke.