I tylko tyle. Samochód żeby stał się wyjątkowy to musi go być przede wszystkim nie duża ilość lub mieć w sobie to coś, a nie być tylko stary. To że na Allegro jest 1000 ofert (a było 1200) o niczym nie świadczy, bo jeździ tego po kraju oporowo. Wyjątkowości w Omedze to chyba jednak nie ma, ot normalny wielkoseryjny samochód osobowy. Gdyby chociaż były wersje jakieś specjalne B, jak to było w OA to i owszem mógł by być dla koneserów lub nawet kultowy. A tak to tylko dla dobrego humoru można sobie uważać, że Omega B jest, albo będzie kiedykolwiek kultowa.Omega b jest już starym autem .... i tak dalej
Czyżby ceny omeg "B" rosły?
#21 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 18:31
#22 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 18:54
A wersje z kompressorem - kwalifikuja sie ??Gdyby chociaż były wersje jakieś specjalne B, jak to było w OA to i owszem mógł by być dla koneserów lub nawet kultowy
#23 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 19:23
#24 OFFLINE
Napisany 07 marca 2011 - 15:13
#25 OFFLINE
Napisany 07 marca 2011 - 16:24
Ale popatrzcie sobie na Opla Rekorda, poprzednika Omegi. Rekorda E produkowanego do 1982 roku można było kupić jeszcze 6-7 lat temu za 1000zł a teraz auto w Polsce właściwie nie do dostania a w Niemczech wersje Berlina kosztują po 3-5tyś Euro A kiedyś też się wydawało że to tylko Opel Nie mówię że tak samo będzie z Omegą bo jednak Omega jest bardziej popularnym autem ale kto wie....
Zgadza się ale żeby zarobić na tym samochodzie musiałbyś swoją omegę która w tej chwili jest w idealnym stanie technicznym zakonserować i schować do ciepłego garażu na jakieś 25 lat wtedy gwarantuję Ci że na niej zarobisz. A tak to wiesz jak jest jutro (odpukać) będziesz miał drobna kolizję, i cena leci w dół.
Pozdro