Czyżby ceny omeg "B" rosły?
#1 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 17:10
Nie wiem jak Wy ale ja odniosłem dziwne wrażenie... Oglądam allegro codziennie, w głownej mierze omegi, nie kupuję auta ale patrzę z zamiłowania do wymienionego modelu. Codziennie przy kolacji poświęcam swój czas na przegląd konkretnie zakładki z omegą "b" rocznik 94-99. Tak już od 3 lat gdyż od tego czasu posiadam umiłowany pojazd. Z racji bycia właścicielem V6 moją uwage przykuwają w większości modele z tym ów silnikiem. Mam dobrą orientację jak ceny się kształtują w poszczególnych miesiącach oraz w nowych autach dodwanych do sprzedaży. Krótko pisząc jestem od około 3 lat na bieżąco w wymienionym zagadnieniu. Od około miesiąca zauważyłem dziwną tendencję, której wczesniej nie zaobserwowalem tzn o ile wczesniej wartość omeg V6, roczników 97-99- rozpatruje wyłącznie egzemplarze zadbane - z każdym rokiem spadały tak od pewnego czasu omegi z opisywanym silnikiem i przedziałem lat, ich cena ustabilizowała się na równym poziomie a wręcz nawet jest wyższa jak chociażby rok temu w podobnym okresie.
Jeszcze raz zaznacze, że moje spostrzeżenia dotycza wylacznie modeli V6 i tych w dobrym stanie z lat 97-99, których cena przekracza 12 tyś. Czy ktoś z Was zaobserwował to co ja ?
#2 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 17:17
zapomniałem wspomnieć, że są przeważnie po wymianach wszelakich płynów, no i rozrządu rzecz jasna;).
#3 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 17:25
Te najdroższe - domniemam że właściciele są ich pewni stąd taka cena (z wyłaczeniem komisów) najczęściej dlugo stoją niesprzedane ale cena w porównaniu z rokiem poprzedniem w przypadku v6 wcale nie spadła. Najdroższe w dalszym ciągu kosztują około 14 tyś. a przecież rok już minął więc powinny być tansze. Wg mnie ciekawa prawidłowość, czyżby omega V6 w b.dobrym stanie powoli podzielała losy omegi A i stawała się autem które już zaczyna się kupować dla koneserstwa stąd cena nie spada ?
#4 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 18:58
#5 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 19:00
Cichaj, bo zaraz Wicek wpadnie i ci powie, ze mozna kupic za 13 kola :DMoże wkońcu te auta zaczną kosztować normalne pieniądze bo te promocje już mnie wyprowadzały z równowagi. Jak ktoś szukał Bfl V6 za 15-17tyś i mówił jeszcze że drogo to mi ręce opadały.... Każdy by chciał zadbaną Omegę, nie wymagającą wkładu finansowego, najlepiej 3.2 za 12-14tyś
#6 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 19:09
Może wkońcu te auta zaczną kosztować normalne pieniądze bo te promocje już mnie wyprowadzały z równowagi. Jak ktoś szukał Bfl V6 za 15-17tyś i mówił jeszcze że drogo to mi ręce opadały.... Każdy by chciał zadbaną Omegę, nie wymagającą wkładu finansowego, najlepiej 3.2 za 12-14tyś Chociaż chyba to się nie uda żeby ceny poszły w górę bo za dużo zdezelowanych omeg już jeździ i one dalej będą kosztować grosze więc każdy będzie patrzył na najtańszą ofertę...
Uważam że bfl będa szły dalej w dół. Zauważyłem ze "b" V6 można podzielić na dwie kategori tzw. nazwę po swojemu - dezelki, które można miec za śmieszne pieniądze (dla wtajemniczonych żadna kalkulacja bo więcej wydasz na naprawy jak na auto) oraz bardzo dobre które już pisałem wczęśniej caly czas trzymają wysoką cenę.
W przypadku bfl tok temu widziałem jeszcze egzemplarze które w najlepszych wersjach przekraczały 30tyś a teraz juz tylko jedna...
Myślę że "b" przekroczyła już pułap wiekowy kiedy zadbany egzemplarz nie będzie kosztowal mało, tak samo jest w przypadku senatora B a już nie wspomnę o A.
Bfl póki co jeszcze jest za młoda stąd cena cały czas spada.
#7 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 19:41
#8 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 19:54
#9 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 20:15
dlatego ceny aut zadbanych ida delikatnie gore.
#10 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 20:24
#11 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 20:39
#12 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 20:44
Jakiego wzrostu i kiedy:pokoj:Zjawisko braku spadku cen wiązałbym też ze wzrostem akcyzy powyżej 2000ccm
#13 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:14
Myślę, że Omeg B ostatnimi czasy trochę się wykruszyło. Dużo dezeli poszło na części i ich dostępność też wzrosła. Nie wiem, może się mylę, ale wydaje mi się, że trudniej znaleźć 2.0 w dobrym stanie niż Vke
#14 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:24
Ba, znajomy zrobił nią już ok. 25k km i nic prócz czujnika wału nie wymieniał, wszystko ma się dobrze. Gaz BRC założony, spalanie 13.5-14 litrów, także jest mega zadowolony z Omegi B FL 3.0 aut. za 13 tysi.Cichaj, bo zaraz Wicek wpadnie i ci powie, ze mozna kupic za 13 kola
#15 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 23:24
Ja też obserwuje rynek i faktycznie FLki strasznie poleciały w dół. Jest mnóstwo pozycji za 13-15 tys. z wyjątkiem Omeg z końcówki produkcji 2002, 2003. Te trzymają się całkiem nieźle bo m.in. mają lepsze wyposażenie.
Myślę, że Omeg B ostatnimi czasy trochę się wykruszyło. Dużo dezeli poszło na części i ich dostępność też wzrosła. Nie wiem, może się mylę, ale wydaje mi się, że trudniej znaleźć 2.0 w dobrym stanie niż Vke
Nie ma reguły, zależy od tygodnia jak trafisz. Trudno to zneleźć MV6 ponieważ jest ich jedna strona na allegro więc na dobrą sprawę jak odrzucisz padalce to zostaje Tobie góra z 10 aut w kręgu zainteresowania i to z całej Polski.
#16 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 09:31
Dobrei stawała się autem które już zaczyna się kupować dla koneserstwa stąd cena nie spada ?
#17 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 16:33
Dobre
Omega b jest już starym autem, poczekaj jeszcze 5 lat... Już teraz jest ich zaledwie ponad 1000 do kupienia na całą polskę a rok temu w podopbnym okresie było 1200. Przytoczone przeze mnie liczby teraz i wczesniej mówią same za siebie. Przeanalizuj Kolega zanim zaczniesz sie wysmiewwać z innych bo nie zauwazyłem oprócz jednego słowa żadnej logiki w Twojej wypowiedzi.
#18 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 16:39
#19 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 16:48
Ale to tylko rdzewiejący Opel. Wątpię, żeby ceny Omeg zaczęły iść w górę. Sam za swoją bałbym się wołać więcej niż 6500, chociaż już jest lalunia dopieszczona. Ale jakby nie było, to to 15 letnie auto, które dużo pali i nie jest już takie tanie w utrzymaniu.
Ceny są takie jaki jest popyt- prawie wszyscy chcą kupić taniej stąd schodzą tylko te w granicy 5 tyś, góra 8 tyś. Droższe kupuje tylko określona grupa nabywców.
Co do rdzewienia- u mnie w firmie są nissany roczne, zaczęły rdzewieć im blachy na drzwiach. Myślę że są tez inne marki do 3 lat które zaczynają korodować. Pisanie w takim układzie że 15-sto letnia omega rdzewieje jest mało miarodajne i porównując do tych "nowych" chyba nie do końca taki szajs z tego rdzewiejącego Opla omegi Pomyśl co się będzie działo z tymi aktualnie prawie nówkami jak będą miały 15 lat - to dopiero będzie szajs. Ogólnie rzecz biorac jakoś użytych elementów do nowych aut jest gorsza jak do tych przed 2000 rokiem, nowe są zwyczajnie mniej trwałe...
#20 OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 18:18
Omega b jest już starym autem, poczekaj jeszcze 5 lat... Już teraz jest ich zaledwie ponad 1000 do kupienia na całą polskę a rok temu w podopbnym okresie było 1200.
B jak B. To co powiedzieć o A?? W okresie kiedy kupowałem pierwszą Omegę był jeszcze całkiem całkiem wybór. W zeszłym roku już mniejszy ale jeszcze było na co spojrzeć. A w tej chwili na allegro jest 65 szt z czego na większość nawet szkoda patrzeć. Jeszcze trochę i w końcu będę zmuszony przesiąść się do nowszego modelu a "babcię" zostawić na niedzielne wyjazdy.