Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

większe hamulce do V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 lipca 2014 - 21:05

Nie, ale takie były w wersji Sport i przy zmianie na nowe nie było widać, żeby coś było zmieniane. Zresztą tylne chyba miałem jeszcze od nowości :).
Jestem drugim wł w PL. Poprzednik nie przerabiał, bo pytałem. A w DE auto jeździło u jakiegoś profesora :).

#62 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2014 - 00:26

To jeszcze ja się wcisnę się między posty - jak rozpoznać te "większe" zaciski na tył poza zmierzeniem suwmiarką tłoczka? Oglądam rożne na allegro i niestety nie widzę różnicy między tym rzekomo większym (2.6 2.5dti i 3.2) a zwykłym.

#63 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2014 - 07:43

Nie, ale takie były w wersji Sport

nie było.Widać niemiec Cie oszukał:)

#64 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lipca 2014 - 07:56

To jeszcze ja cisnę się między posty - jak rozpoznać te "większe" zaciski na tył poza zmierzeniem suwmiarką tłoczka? Oglądam rożne na allegro i niestety nie widzę różnicy między tym rzekomo większym (2.6 2.5dti i 3.2) a zwykłym.


Tarcza wentylowana wiadomo, że jest grubsza więc zacisk będzie szerszy. Nawet "na oko" jest to zauważalne ;)

#65 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 lipca 2014 - 08:16

wszystkie.czyli 3.2,2.6,2.5DTI.


Z tym, ze w 2.6 bylo to za doplata wiec nie kazda 2.6 będzie miala wentylowane

#66 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 lipca 2014 - 16:02

A w DE auto jeździło u jakiegoś profesora :).


nie było.Widać niemiec Cie oszukał:)


Może "profesor" był tylko w dowodzie a jeździł wnuczek? :p

#67 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 03 lipca 2014 - 16:11

No może.
Ale nie chce mi się wierzyć, że ktoś pakowałby specjalnie inne tarcze i zaciski do 2.5TD i na tym kończył modyfikacje auta, bo reszta była w serii. To auto to ostatnie miesiące przed 2.5DTI, więc może fabryka wkładała to, co było pod ręką akurat. Sprężarka od klimy też jest tak jak w nowszym na 3 śruby a nie 4.
Raczej tak to widzę, choć wcześniej podejrzewałem, że ma to związek z pakietem Sport.

#68 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2014 - 09:01

Coś jest na rzeczy z tymi heblami w 2.5TD.
Kolega miał w BFL '00 z tym silnikiem wentylowane hamulce z tyłu :yes: