Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

większe hamulce do V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 czerwca 2014 - 21:06

A tak to wygląda ;)


[yt=brake]rfuF1SBr7N8[/yt]

:hmmm: ciekawe rzeczy opowiadasz

Sam żeś mie tak godał :p


Szydercom zaznaczam, że nie byłem :w_morde:

#42 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2014 - 21:11

Sam żeś mie tak godał :p

To pewnie była rozmowa sprzed 5 czy 6 lat :F
6 tłoków miałem w granacie od 2010 :)

#43 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2014 - 21:36

Za pincet to klocki się kupuje :)



Nie no, za pińcet tarcze można dorwać ;)

U siebie robiłem zestaw z zaciskami brembo z e38 i tak 1500 trzeba by liczyć za taką przeróbkę, no chyba że partanina na używanych gratach, adaptery z blachy to 500 starczy :)

#44 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 30 czerwca 2014 - 21:43

Pany... a jakie macie tarcze do tych zaciskow..? bo mam 323mm z S6, nadałobysie to do czegos?

#45 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 czerwca 2014 - 21:51

323 to chiba pod 4-tloczkowe nadają się.
Ja mam 360 mm ;)

#46 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2014 - 22:11

I myślę że na prędkości ktĂłre rozwijamy to wystarczy:)

To zalezy kto jakie rozwija. Ja jak teraz jechalem do PL to w Niemczech jechalem nawet ponad 200km/h. I to nie raz tylko kiedy bylo to mozliwe. Przy wadze omegi z zaladunkiem i rodzina daje wage ponad 2 tony. Standardowe hamulce chyba by nie wytrzymaly. A na tych brembo z bmw e38 hamowalem lepiej niz te nowe auta typu audi a4 i a6, bmw serii 3 i 5 czy mercedesy C i E. Jak ktos jezdzil po niemczech to wie jak nieraz trzeba hamowac. I w takich sytuacjach nawet metr sie nie zblizalem do poprzedzajcego auta, a jeszcze ani razu nie zahamowalem cala moca ;)

#47 OFFLINE   mateusz19921

mateusz19921

    Irmscher Będzie :)

  • 168 postów
  • Dołączył: 16-05-2011
  • Skąd: Olsztyn\Worliny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 lipca 2014 - 20:21

No te juz są ciekawe sprzedający mówi że bedą pasowały bez problemu
http://allegro.pl/i5...4378063814.html

#48 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 lipca 2014 - 20:52

za tyle możesz mieć lepszy zestaw. U mnie zaciski z e38, tarcze zimmermana, klocki ate, nowe piasty, przewody, płyny, przeczyszczenie i przesmarowanie tłoczków, śruby i adaptery, robota tokarza wyszły mniej niż to co na aukcji. Nie jestem ekspertem, ale tutaj tłoczki są wielkości jak w dobrym hamulcu hydraulicznym w rowerze, w zaciskach z e38 są ze dwa razy większe.

#49 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 02 lipca 2014 - 01:05

Nooo,ochydnie to wygląda na tej aukcji.
Zacisk przykrywa pół tarczy,a z pod niego wystają klocki:masakra:

#50 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2014 - 03:28

No te juz są ciekawe sprzedający mówi że bedą pasowały bez problemu
http://allegro.pl/i5...4378063814.html


:hmmm: ze tak powiem ,dzięki za pomoc :D ,nie podkupie cie ,ale wiem gdzie uderzyć :)

#51 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 lipca 2014 - 08:52

a 3.2 nie ma innej pompy/serwa ?
bo tylne tarcze ma wentylowane, średnice te same, zaciski też a hamuje zdecydowanie lepiej od wersji na cienkich tarczach


Zaciski ma inne , szersze.

#52 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2014 - 18:33

Wars1977 - z doświadczenia może doradzisz - jest sens zakładać te zaciski tylne od 3.2 do "zwykłej" omegi?

#53 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 lipca 2014 - 18:39

Czy wszystkie wentylowane z tyłu mają szersze zaciski, czy tylko 3.2?

#54 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2014 - 18:40

Czy wszystkie wentylowane z tyłu mają szersze zaciski, czy tylko 3.2?


wszystkie.czyli 3.2,2.6,2.5DTI.

#55 OFFLINE   mateusz19921

mateusz19921

    Irmscher Będzie :)

  • 168 postów
  • Dołączył: 16-05-2011
  • Skąd: Olsztyn\Worliny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 lipca 2014 - 18:45

:hmmm: ze tak powiem ,dzięki za pomoc :D ,nie podkupie cie ,ale wiem gdzie uderzyć :)


No gościu ma spore zaplecze;) i ceny tez nie z tej ziemi:masakra:

#56 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 lipca 2014 - 18:48

wszystkie.czyli 3.2,2.6,2.5DTI.

w 2.5TD też się trafiło w takim razie :)

#57 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2014 - 18:49

w 2.5TD też się trafiło w takim razie :)


DTI a nie TD

#58 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 lipca 2014 - 18:55

Oraz we Caterach takowe były ;)

#59 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 lipca 2014 - 18:57

DTI a nie TD

ja wiem co napisałeś. U mnie są wentylowane tarcze, a mam 2.5TD. Nic nie przerabiane :)

#60 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2014 - 21:01

Nic nie przerabiane

Omegę masz od nowości to wiesz dobrze :tak: