


opinie na temat sprzegła STATIM
#21
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 22:53

#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 12:19
kolego a ile ten LUK plus wysprzeglik Cie kosztowal ?
pozwolę sobie tez odpowiedzieć na twoje pytanie za nim kopiłem statim patrzyłem na ceny luka samo sprzęgło bez wysprzeglika 450zl wysprzeglik 350zl najtaniej co można było. bo firmy Sachs sam wysprzeglik kosztuje 600-700zl wiem bo pracuje przy częściach samochodowych.
#24
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 12:54
Widzialem z wysrzeglikiem calosc STATIM'a za 345 zl wiec mysle ze jak cos to bede chyba bral cosik takiego....
#25
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 18:57
#26
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 15:07
#27
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 18:02
#28
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 22:56
rozumiem kolege, ale mi chodziło czy oni sami produkują wysprzegliki..
tego to nie wiem...
#29
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2011 - 11:35
symbol statim do 3.0v6 - 4.25-CSC
generalnie statim to szajs. kupuja to z reguly ludzie ktorzy auto na handel biorą.Mamy duzo reklamacji na to zanim sie gwarancja skonczy
#30
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 00:32
#31
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 01:08
#32
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 08:03
Ogólnie jeżdżę spokojnie, ale jak potrzeba to potrafię docisnąć gaz do podłogi

Przed kupnem zastanawiałem się LUK czy Sachs - różnica była niewielka więc wybrałem Sachsa.
Co do sprzęgła Statim - uważam, że na niektórych częściach nie powinno się oszczędzać. Szczególnie jeśli chce się jeździć autkiem jeszcze przez kilka lat.
To jak z końcówkami drążków/tulejami itp.. Jedni kupują Lemfordera i zapominają o problemie, a inni kupują febi, czy inne tańsze zamienniki, po czym za jakiś czas znowu wracają do tematu.
#33
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 08:55
Mysle ze wszystkie czesci jak i wiele produktow sa poprostu dobre . Czasem placisz za firme za ich renome itp . Wiem ze sprzegla Sachs i Luka sa wporzadku chociaz i im czasem wtopy sie zdarzyly z tego co mi wiadomo .
Co do Statima nie mam doswiadczenia ale wydaje mi sie ze jako forma z Polski i nie z tka renoma moga a wrecz musza miec ceny konkurencyjne do reszty. Szczerze to cieszy mnie to ze Polacy tez cos takiego robia i moze faktycznie jest to warte zobaczenia na wet na zasadzie ciekawostki . Cena jest bardzo atrakcyjna moze wlasnie ze wzgledu na te cechy ( brak marki itp renomy )
Mysle ze mozna by bylo sie skusic ! Skoro wiecej poki co opinii pozytywnych niz negatywnych.
Pozdro

#34
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 18:05
Ja jakieś 2 lata temu kupiłem komplet sprzęgło + docisk firmy Sachs. Zapłaciłem jak dobrze pamiętam 520 zł z przesyłką i wszystko chodzi bez zarzutu.
Ogólnie jeżdżę spokojnie, ale jak potrzeba to potrafię docisnąć gaz do podłogi
Przed kupnem zastanawiałem się LUK czy Sachs - różnica była niewielka więc wybrałem Sachsa.
Co do sprzęgła Statim - uważam, że na niektórych częściach nie powinno się oszczędzać. Szczególnie jeśli chce się jeździć autkiem jeszcze przez kilka lat.
To jak z końcówkami drążków/tulejami itp.. Jedni kupują Lemfordera i zapominają o problemie, a inni kupują febi, czy inne tańsze zamienniki, po czym za jakiś czas znowu wracają do tematu.
nie zgodzę sie kolego z tobą co do firmy FEBI ze jest jakas gorsza bo to towar z wyższej polki made in germany. pracuje przy częściach samochodowych 6 lat i mam juz swoje zdanie
#35
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 18:37
I z czystym sercem polecilbys tuleje wahacza z Febi zamiast Lemfordera ?? Ja prawde mowiac nie kupie juz zamiennika do swojego auta.. bo z praktyki wiem ze nie warto.. Wracajac do sprzegla Statim moze w tym przypadku jest inaczej bo producent jest z Polski..nie zgodzę sie kolego z tobą co do firmy FEBI ze jest jakas gorsza bo to towar z wyższej polki made in germany. pracuje przy częściach samochodowych 6 lat i mam juz swoje zdanie
#36
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 19:20
I z czystym sercem polecilbys tuleje wahacza z Febi zamiast Lemfordera ?? Ja prawde mowiac nie kupie juz zamiennika do swojego auta.. bo z praktyki wiem ze nie warto.. Wracajac do sprzegla Statim moze w tym przypadku jest inaczej bo producent jest z Polski..
najpierw bym polecił lemfordera potem febi ale nie ze febi to jakiś kiepski zamiennik. to tak samo jak by kto spowiedzial ze TRW jest lipa. ja na temat statim sie wypowiedziałem pozytywnie wymiana 3godziny jazda prubna i potem z zadowoleniem:w_morde:
#37
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 20:28

#38
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 00:05
na opakowaniu jeszcze jest cena
tylko dla zdesperowanych

u mnie ta tarcza zrobila okolo 1000 km, zero oznak uzywania.
juz o tym pisalem, jak silnik/skrzynia byly zimne to wszystko bylo ok.
nawet pedal sprzegla lzej pracowal.
po rozgrzaniu, przy probie ruszenia, wystepowaly takie drgania, ze myslalem, ze mi most odpadnie, naprawde drgania byly ogromne. nawet sie podskakiwalo za kierownica.
z moich obserwacji wynikalo, ze tarcza deformowala sie wraz ze wzrostem temp.
wrocilem do starej sprawdzonej.
dziala po dzis dzien, bez jakichkolwiek drgan.
tarcze zmienialem tylko z powodu zakupu przyczepy kempingowej, bo nie wiedzialem co tam w aucie siedzi

#39
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 10:09
nie zgodzę sie kolego z tobą co do firmy FEBI ze jest jakas gorsza bo to towar z wyższej polki made in germany. pracuje przy częściach samochodowych 6 lat i mam juz swoje zdanie
febi/bilstein zle nei jest ale nie nadaja sie do omegi tuleje. jest za miekka i bedzie plywac. niestety tylko lemforder. koncowki drazkow, laczniki mozna uzyc.
#40
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 20:38