Moja teoretyczna odpowiedź na ogół problemów z KME. Sam to przemęczyłem się z takimi problemami. Pytanie nr.1
-Czy problem zaczoł się jak zrobiło się zimno?
Jeżeli tak, to FAJFUS GAZOWNIK źle podłączył parownik.
Ja u siebie podłączyłem parownik pod mały /pierwszy/ obieg chłodzenia silnika.
W takim rozwiązaniu niema cholery żeby podczas pracy się przymroził.
Następny błąd FAJFUSÓW to silnik V-ke tz. wtryski należy podłączyć w V. czyli jeden główny przewód od filtra, a następnie rozejście na dwie głowice.
Tak jest zrobione w moim aucie i zima czy lato no problem. Powodzenia.


Sekwencja KME problem
Rozpoczęte przez
pinkin
, 13 lut 2011, 12:04
44 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 00:55
#42
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 08:18
hm...sprawdzimy czy ten reduktor faktycznie nie przymarza, bo fakt faktem wczesniej takich problemow nie były a z wezami od wody to jakies czary mary jest tam porobione:/ a nawet nie było kiedy porzadku z tym zrobic. no i tego podcisnienia jeszcze poszukamy czy gdzies nie spadło.
#43
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2013 - 17:24
Witam. Podepnę się pod temat. U mnie występuje taki sam problem tylko że przełącza na paliwo w momencie kiedy włączy się kontrola trakcji. Później muszę zgasić auto i odpalić raz jeszcze. Kiedyś miałem zapisany błąd ,,wypadające zapłony" ale skasowałem go i jeździłem dalej. Może to było właśnie od tego. Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem takiego zachowania? Dodam tylko że reduktor nowy, wtryski po regeneracji i kalibrowaniu.
#44
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2013 - 20:31
Kupiłeś już takie auto z tym problemem czy pojawił się dopiero? W tym roczniku TC działa na zasadzie odcięcia paliwa przez wtryski. Dopiero TC+ miał inną zasadę dzialania.
#45
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2013 - 21:11
Szczerze mówiąc to nie wiem bo w lecie nigdy nie cisnąłem tak mocno żeby się włączała a jak chciałem poszaleć to ją wyłączałem
