

Sekwencja KME problem
#21
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 11:06
#22
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 11:19

#23
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 18:43

Pomorzecie?

#24
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 21:46


Mysle ze bez podlaczenia pod kompa nic sie nie da wywrozyc, chyba ze ktos kto ma KME powie co innego.
Kupic http://allegro.pl/in...2253356786.html zainstalowac soft, wejsc w Diagnostyka i zobaczyc o czym tam informuje, oraz jak sie zachowuje cisnienie reduktora po daniu gazu... to duzo wyjasni

#25
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 11:12
#26
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 19:09
#27
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 01:56
Podczas ciaglej jazdy jest wszystko ok. Wystarczy, ze wpakuje sie w korki, swiatla itp zaczyna szarpac na gazie. Silnik pracuje na trzech garach- tak to odbieram. Jak go przelacze na Pb, to dostaje kopa i ciagnie ladnie. Po wyjechaniu z miasta na prosta szarpie sobie jeszcze jakis czas, az mu samo przejdzie. Wtedy juz jest ok do momentu zwolnienia tempa jazdy, czyli wjazd w ruch miejski.
Instalka AKME - sekwencja, przejechane ma okolo 80000.
Tylko nie piszcie, ze mam nie wjezdzac do miasta i smigac tylko po prostych.
Jeszcze mi sie cosik przypomnialo. Gdzies slyszalem, ze listwa wtryskowa ma byc montowana w pionie. Prawda ???? Mam zamontowana w poziomie (zawory leza).
Nie posiadam interfejsu, wiec poradzcie co moge sprawdzic bez tegoz sprzetu.
#28
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 02:26
Bez sprawdzenia parametrów takich jak ciśnienie czy temperatura gazu/parownika, ew. czasów wtrysku i składu mieszanki ciężko coś powiedzieć na 100%.
#29
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 02:37
wtryskiwacze (zwłaszcza leżące) mogły się już zużyć
Dodam, ze listwa "Valtek"
Czyli powinny byc w pionie. To mam dobrych fachmanow od LPG.
Tak czy inaczej trzeba zakupic kabelek i szukac przyczyny. Inaczej wymienie cla instalke na nowa.
A co o tym sadzicie ????
http://forum.samnapr...altec-vt823.htm
Jest sens sie bawic ???? Sa zestawy naprawcze w sprzedazy.
http://allegro.pl/ko...2316862879.html
#30
OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 02:57

#31
OFFLINE
Napisany 17 maja 2012 - 19:23
- instalacja sekwencja KME AKME + mapsensor PS-CC2, listwa valtek (czerwona), reduktor nie mam pojęcia niestety,
- odpalam auto, jadę, przełącza na gaz, pięknie pracuje dopóki silnik nie nagrzeje się do 92-95 st., potem (głównie jak zatrzymam się w miejscu) następuje klasyczne pikanie (takie jak przy pustej butli z miganiem diód niebieskiej i czerwonej) + przełączenie na benzynę. Przełączę manualnie znowu na gaz i jest ok, ale po chwili kicha i to samo i tak następnym razem nawet nie przerzuca na gaz. W zimę było ok, teraz przy wyższych temperaturach niestety dzieje się tak, jak opisałem. Jak silnik ostygnie można jeździć i jeździć aż się nie nagrzeje - to samo znowu

Ostatnio wymieniony: czujnik temperatury płynu chłodzącego w bloku silnika, bo stary był "kaputt" i wywalał czasami checka. Dodatkowo naprawiona wiązka od czujnika wałka rozrządu (przetarte dwa kable, czujnik podobno ok - sprawdzone przez magika-elektryka).
Gdzie szukać problemu? Instalacja-letnia, ciężko powiedzieć ile nalatane, auto mam od końca grudnia, więc ciężko powiedzieć, czy w poprzednie lato i inne ciepłe dni było ok

Edit:
- auto było u gazownika - wymiana filtrów itp, regulacja, szczelność i niby powinno być ok,
- elektrozawory sprawne, testowane "na krótko" i działają,
- zimą silnik osiągał temperaturę rzędu 87-88 st., niekiedy tylko dochodził do 91 st., teraz jest cieplej, zwykle 90, czasami do 97 st. w stresie i korkach.
#32
OFFLINE
Napisany 17 maja 2012 - 19:32
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 17 maja 2012 - 19:35
#35
OFFLINE
Napisany 17 maja 2012 - 20:18
Ogólnie dopóki jadę i się nie zatrzymam chociaż na chwilę (światła itp) to zwykle nawet na ciepłym jest ok. A jak raz już zgłupieje to kaplica. Mniejszy czy większy but - bez różnicy, jedzie ile da radę, a nogę mam ciężkąA jak przy większym bucie? Jak na moje to klasyczny przypadek spuchniętej uszczelki na trzpieniu w reduktorze. Zwyczajnie odcina dopływ gazu. Im cieplej tym bardziej. Zrób foto reduktora to się wyjaśni. Uszczelka 5PLN map sensor około 150PLN.

Edit:
- jest ciekawy dodatek - zaczął mi się znowu zaświecać check (czasami tylko, podczas odpalania nie gaśnie), silnik niby pracuje ok, ale nie testuję czy auto jeździ ok na świecącym się checku. Gaszę auto i odpalam znowu - check nie świeci. Gdy check ma się zaświecić na zapłonie obrotomierz skacze kilka razy w górę i spada na 0 (czyżby czujnik wału?) - błąd zczytam jutro
- czy takie zachowanie i problem z checkiem może być przyczyną złej pracy instalacji gazowej?
- błędy wyświetlone - 19 i 92 (czujnik wałka rozrządu i czujnik wału), występują dość często - w poniedziałek łamaga leci do doktora....
#36
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 20:24
#37
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 21:30
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#38
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 22:13
To ja tez podepnę sie pod temacik silnik 2,5 sekwencja KME Diego na wolnych obrotach przełancza sie na gaz ale jak sie ruszy to przy ok 2000 tys obrotów przełancza sie na Pb i potem spowrotem stanie się na swiatłach to przełancza się na lpg ruszy sie to po paru metra spowrotem przełancza sie na PB.. Ma ktos jakies pomysły??? Omega teraz jest w Szczytnie a nie znamy tam zadnych gazowników .
Gazownik powinien pomóc bo prawdopodobnie padł reduktor lub mapsensor , jeszcze do sprawdzenia podciśnienie do regulacji reduktora czy jest dobrze podłączone bo zdarza się że jest podłączane pod króciec bezpiecznika.

#39
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 22:30
#40
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 22:42
a gdzie tego podcisnienia szukac? bo o sekwencji to ja nie mam zielonego pojecia:/
Podciśnienie to przewód pneumatyczny czyli wężyk który łączy kolektor ssący i reduktor gazu , może być połączony z trójnika łączącego mapsensor z kolektorem ssącym.

