

Sekwencja KME problem
#1
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 12:04
Potrzebuje pomocy odnośnie mojej instalacji. Mam zamontowaną sekwencję KME Diego ( jakaś starsza wersja). Na czym polega problem: Rano odpalam auto, pochodzi sobie chwilę i ruszam. Po przejechaniu kilku km auto przełącza się na gaz i po jakich 5-7km na gazie znów przełącza się na benzynę a na przełączniku miga czerwona dioda oraz piszczy buzer. Po przejechaniu kilku km na benzynie przełączam na gaz i auto jedzie już normalnie. Czasami podczas jazdy dzieje się podobna sytuacja - niezależnie czy jadę powoli, szybko, delikatnie czy butuje ...
Byłem już 4 razy z tą instalacją u "fachowców", którzy m.in wyczyścili parownik, wymienili czujnik podciśnienia, skalibrowali listwy wtryskowe ... ale właściwego problemu nie potrafią zlokalizować.
Miał ktoś podobne szopki z KME ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
#2
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 15:54
#3
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 16:00
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)

dzieki

#4
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2011 - 01:39
#5
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2011 - 10:12
A filtry nowe/czyste?? Ale mi tu pachnie zamarzającym parownikiem - słaby obieg wody przez parownik - chwila wystarczy by się nagrzał po chwili kryzysu. Jak się przełączy na benzynę to w miarę możliwości momentalnie gaś auto w bezpiecznym miejscu i od razu ręka na parownik, czy nie jest zimny.
Miałem tak samo popieram kolege. Gazownicy źle podłączyli z czystego lenistwa.
#6
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2011 - 13:03


Może ktoś zrobić u siebie zdjęcie miejsca w którym są podłączone węże wodne ? Chyba przy V jest inaczej niż przy 4cyl ?
Pozdr.
#7
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2011 - 15:47
Może ktoś zrobić u siebie zdjęcie miejsca w którym są podłączone węże wodne ? Chyba przy V jest inaczej niż przy 4cyl ?
wystarczy tylko troche poszukać na forum... masz opisy, zdjęcia... co dusza zapragnie
Podłączenie parownika 2.5 V6
#8
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 14:34
#9
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 14:40
Cita, dzięki. Poczytałem, pooglądałem i jestem pewny - źle podłączyli podgrzewanie parownika
... partacze.
dość popularne wśró gazowników.
Ja mam jeszcze inaczej podłączony parownik (między zrbiorniczkiem wyrównawczym a podgrzewaniem przepustnicy), póki co daje rade. Jak sie ociepli wtedy podłącze prawidłowo.
#10
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 14:53

#11
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 04:49
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 14:28
#14
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 19:54
#15
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 20:00
#16
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 20:16
no ja wlasnie na ten zmienilem tez z kme bo tamten by za slaby
#17
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 20:32
Prawdziwy reduktor tłokowy: http://www.drypa.pl/...IKO_250KM_.html tyle, że drogawy.
KME Diego nie jest złe, zwłaszcza te najnowsze wypusty są całkiem całkiem. Fajnie się reguluje, podobają mi się np. punkty biegu jałowego.
#18
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 09:12
A ja się do nich zraziłem, przy pierwszym kontakcie, reguluje "mnożnik" a tu ni chu chu nie reaguje i nie wiadomo dlaczegonp. punkty biegu jałowego.

#19
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 10:43
A kliknąłeś "Zapisz"??reguluje "mnożnik" a tu ni chu chu nie reaguje i nie wiadomo dlaczego
#20
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 10:47

