Muszę powrócić do tematu zapowietrzania, bo nadal nie zrobiłem tego:D brak czasu itp. A dopóki miałem możliwość ciągłego parkowania dziobem w dół zostawiłem temat. Jednak chciałbym to zrobić

Przypominając problem zapowietrzania mam po czasie regeneracji pompy. Zauważyłem to jakoś w przeciągu 3 miesięcy po tym. Auto było u 3 mechaników więc nie wiem który coś nabroił. Objawy zapowietrzania są takie, że jak samochód stoi na równej powierzchni lub dziobem wyżej (po paru godzinach) gaśnie po około 15-30 sekundach. Przez ten czas wymieniłem uszczelki wtrysków tylko, ale nie pomogło. Często widzę pompę z góry mokrą oraz na całej długości pod przelewami, ale nie wiem czy to, że jest mokro to nie wina cieknącej uszczelki pokrywy (choć rok temu była wymieniana, ale nie wiem teraz czy to mokre jest winą cieknącej ropy czy oleju:D). Wiem, że pewnie najlepiej wymienić te przelewy i trójniki (w pewnym serwisie stwierdzili, że są jeszcze dobre), ale może jednak ktoś po tych objawach czasowych podpowie gdzie pierw szukać

za wszelkie info dzięki:)