

Kamery nad drogą do wa-wy
#61
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 08:28
1. do jakiej prędkości ograniczającej będzie odnoszona prędkość uśredniona z pomiarów z bramek? tzn. na odcinku 10km (między dwiema bramkami) jest zarówno obszar zabudowany, ograniczenie do 70 i normalna trasa czyli 100. Czy z tego też będą wyciągane jakieś średnie. I od tych średnich będzie wystawiany mandat.
2. a druga sprawa, ciekawe jakie będą widełki prędkości od jakich będzie mandat wystawiany? przecież jednemu uda się przelecieć na zielonym (nawet niech to będzie dozwolona prędkość) z kolei drugi postoi ze 2-3 min na czerwonym
#62
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 16:11
mnie zastanawiają dwie rzeczy:
1. do jakiej prędkości ograniczającej będzie odnoszona prędkość uśredniona z pomiarów z bramek? tzn. na odcinku 10km (między dwiema bramkami) jest zarówno obszar zabudowany, ograniczenie do 70 i normalna trasa czyli 100. Czy z tego też będą wyciągane jakieś średnie. I od tych średnich będzie wystawiany mandat.
2. a druga sprawa, ciekawe jakie będą widełki prędkości od jakich będzie mandat wystawiany? przecież jednemu uda się przelecieć na zielonym (nawet niech to będzie dozwolona prędkość) z kolei drugi postoi ze 2-3 min na czerwonym
Ad. 1 Wyliczą czas jaki powinieneś jechać z prawidłową prędkością, a do jakiej prędkości to odniosą - pewnie do bardziej opłacalnej dla Nich.....
Ad. 2 Nie wiem ale chyba na odcinku gdzie są te kamery nie są ustawione światła, choć mogę się mylić bo te kamery są i tu gdzie są światła i na drodze już ekspresowej.
Moim zdaniem system skazany jest na porażkę, zabraliby się za zrobienie dróg to mniej wypadków by było a Oni tylko mandaty mandaty.........
#63
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 23:10
Ad. 2 Nie wiem ale chyba na odcinku gdzie są te kamery nie są ustawione światła, choć mogę się mylić bo te kamery są i tu gdzie są światła i na drodze już ekspresowej.
głównie jeżdżę trasą Wawa - Grójec i właśnie na tym odcinku są ustawione bramki a między nimi są światła.
a dokładnie za skrzyżowaniem w Magdalence przed Łazami jest "otwierająca" bramka, po czym w Łazach są światła, później są światła jak się do Centrum Chińskiego skręca a na sam koniec w Mrokowie, gdzie za terenem zabudowanym jest "zamykająca" bramka
#64
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 23:16
#65
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 23:11
#66
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2011 - 00:00
a nie jest tak, że przed terenem ze światłami i ograniczeniami jest bramka, która po prostu mierzy ile czasu samochód był na tym terenie by potem ten czas odjąć od czasu przejazdu całego odcinka i obliczyć prędkość na dystansie = odcinek - odcinek ze światłami? Niezbędny algorytm ułożyłby pierwszy lepszy informatyk amator.
Lepiej niech go nie układa. Dobrze jest jak jest i lepiej żeby ten system nie wszedł w życie.
#67
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2011 - 09:00
a nie jest tak, że przed terenem ze światłami i ograniczeniami jest bramka, która po prostu mierzy ile czasu samochód był na tym terenie by potem ten czas odjąć od czasu przejazdu całego odcinka i obliczyć prędkość na dystansie = odcinek - odcinek ze światłami? Niezbędny algorytm ułożyłby pierwszy lepszy informatyk amator.
Na trasie, którą ja jeżdżę jeszcze takich bramek dodatkowych nie postawili.
Pracuje w Cukierni która posiada kilkanaście samochodów, mogę Was zapewnić że jak system zacznie działać to na pewno się o tym dowiem, chłopaki sukcesywnie wyłapują nowe fotoradary, a potwierdzenia przychodzą w formie albumu ze zdjęciami do firmy

#68
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2011 - 21:09
przykład. masz 6 bramek pomiarowych
na 1 bramce masz czas dozwolony na przejazd 11 minut (ustalona średnia prędkość 55km/h) jeśli twój czas pokonania trasy będzie 6 minut to znaczy że nie jechałeś zgodnie ze znakami tylko przekraczałeś prędkość (twoja średnia prędkość wyszła 85) = mandat przekroczenie prędkości o 30 km/h wg taryfikatora 300-400 zł mandat plus punkty karne.
tam juz nie jeden mądrzejszy napisał cały program i dokonał obliczeń pomiarowych uwzględniając wszystkie znaki światła itp. niestety będzie trzeba się pogodzić z sytuacją że trzeba jeździć zgodnie ze znakami już niedługo na tej trasie od Grójca do warszawy a docelowo od Radomia do wawy. ruszyć cały system ma od czerwca bądź lipca na razie faza testów
tu będzie można dostać jak się nie mylę 5 mandatów od pierwszej do ostatniej bramki. a prawie to samo chca zrobic w wawie na bus pasach ma być zamontowane na jednej ulicy 44 kamery monitorujące ten pas i tu będzie możliwość uzyskania za cały przejazd 44 mandatów każdy mandat z innej kamery dobrze że to są tylko plany na razie z tym bus pasem
#69
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2011 - 21:51
czas przejazdu jest wyliczony zgodnie ze znakami i uwzględnione są swiatła i inego rodzeju rzeczy.
przykład. masz 6 bramek pomiarowych
na 1 bramce masz czas dozwolony na przejazd 11 minut (ustalona średnia prędkość 55km/h) jeśli twój czas pokonania trasy będzie 6 minut to znaczy że nie jechałeś zgodnie ze znakami tylko przekraczałeś prędkość (twoja średnia prędkość wyszła 85) = mandat przekroczenie prędkości o 30 km/h wg taryfikatora 300-400 zł mandat plus punkty karne.
tam juz nie jeden mądrzejszy napisał cały program i dokonał obliczeń pomiarowych uwzględniając wszystkie znaki światła itp. niestety będzie trzeba się pogodzić z sytuacją że trzeba jeździć zgodnie ze znakami już niedługo na tej trasie od Grójca do warszawy a docelowo od Radomia do wawy. ruszyć cały system ma od czerwca bądź lipca na razie faza testów
tu będzie można dostać jak się nie mylę 5 mandatów od pierwszej do ostatniej bramki. a prawie to samo chca zrobic w wawie na bus pasach ma być zamontowane na jednej ulicy 44 kamery monitorujące ten pas i tu będzie możliwość uzyskania za cały przejazd 44 mandatów każdy mandat z innej kamery dobrze że to są tylko plany na razie z tym bus pasem
Nie mogą Ci dać 44 mandatów. Wiesz można jeździć tyle ile jest na znaku tylko zobacz jakie te znaki w niektórych miejscach są po 30 lub 40km/h w miejscu gdzie spokojnie można szybciej i nie mówie że od razu 140 bo zaraz padną takie podejrzenia. A z innej beczki to niby dlaczego ja mam dostać mandat a taki z immunitetem może robić co chce...
#70
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2011 - 22:05
A z innej beczki to niby dlaczego ja mam dostać mandat a taki z immunitetem może robić co chce...
Bo mieszkamy w Polsce i Ci na górze wszystko moga i dla nich najwiecej sie należy co widać bardzo dobrze np: przy katastrofach a dokladnie przy wypłacaniu odszkodowań. Człowiek człowiekowi nie równy...
#71
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 21:20
rozumiem, ze jest potrzebny, no ale kurcze nie na drodze. na drodze kazdy powinien byc rowny, czy to posel, prezydent, zwykly kowalski, czy tez policjant po sluzbie, ew na sluzbie nie wykonujacy zadnych czynnosci.
fakt, faktem kiedys korzystalem z legitymacji SG w celu unikniecia mandatu, nie powiem, zeby mi z tym zle bylo, a mialem 140 na 40. takze kazdemu kowalskiemu mandat by sie nalezal, ja nie dostalem, wiem nie ma sie czym chwalic (kazdy jakies bledy kiedys popelnial), ale przynajmniej wiem jak to dziala
ale tak mimo wszystko byc nie powinno
#72
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 07:58
#73
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 12:12
Nie długo Polska bedzie państwem monitoringu bedą sprawdzac kiedy do kibla idziesz. według mnie to tylko patrzeć a będzie tak jak w Egipcie przecież ludzie nie wyrobią. ile można znosić te kretyńskie wymysły rządu. powinniśmy wszyscy jako Polacy wyjść na ulice i bunt. Moze wtedy by zobaczyli ze coś jest nie tak i warto pomyśleć nad ulepszaniem życia nam a nie tylko sobie
jakby ci samochód rozbili na parkingu i zarejestrowałyby to kamery monitoringu to byś się cieszył, ale jak Kali za prędko jechać to być źle. Kali przecież zawsze jechać szybko ale bezpiecznie.
Chore
#74
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 12:35
jakby ci samochód rozbili na parkingu i zarejestrowałyby to kamery monitoringu to byś się cieszył, ale jak Kali za prędko jechać to być źle. Kali przecież zawsze jechać szybko ale bezpiecznie.
Chore
co ty gadasz człowieku kup sobie auto kasko i po sprawie. wyobraź sobie jazde autem nad morze czy w góry z jednego końca Polski na drugi jadąc przepisowo stary dwa dni urlopu byś stracił to jest chore dopiero niech autostrady zrobią a nie ograniczenia prędkości.
#75
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 19:26
co ty gadasz człowieku kup sobie auto kasko i po sprawie. wyobraź sobie jazde autem nad morze czy w góry z jednego końca Polski na drugi jadąc przepisowo stary dwa dni urlopu byś stracił to jest chore dopiero niech autostrady zrobią a nie ograniczenia prędkości.
dziękuję za radę, nie skorzystam - auto kasko nie kupię.
Dopóki nie ma autostrad to albo pojedź pociągiem, albo zgodnie z przepisami, a skoro tego nie potrafisz to znaczy że nie powinieneś mieć prawa jazdy. Te bramki to wg mnie dobra rzecz - jakoś kurna w Niemczech Polacy potrafią przestrzegać przepisów, a nawet są potulniejsi niż przepisy pozwalają, bo jadą prawie zawsze poniżej dozwolonej prędkości. Nie tylko na autostradach, również na zwykłych landówkach - jak jest skrzyżowanie i "70" to hamują jak trzeba, potem nieco ponad osiemdziesiąt przez las. Da się? da się.
Pędząc jak wariat z drugiego końca Polski nad morze zaoszczędzisz może jedną, może dwie godziny.
#76
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 19:35
Prosze Cie .. nie porównuj .... Ile godzin tam Ci zajmie przebycie całego kraju a ile u nas ..
#77
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 19:48
211,9KM przy 6044 obr/min
271,6Nm przy 5002 obr/min
#78
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 23:09
#79
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 23:17
Czyli dróg nie budować, stawiac ograniczenia predkosci, nakupic fotoradarów, wideorejestratorów bedzie bezpiecznie i zaje*iscie.
lepsze to niż pozwolić wszystkim "jeżdżącym szybko ale bezpiecznie" dowolnie przekraczać prędkość. Bo chyba nie sądzisz że wystarczy poprosić aby kierowcy jeździli wolniej?
Poza tym stawianie fotoradarów itp. nie kłóci się z budową dróg.
Drogi powstają w Polsce chyba szybciej niż kiedykolwiek w historii, więc nie ma co narzekać.
#80
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 23:26




