Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

* * * * * 1 głosów

Montaż soczewek Bixenonowych w miejscu fabrycznych xenonowych?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
805 odpowiedzi na ten temat

#641 OFFLINE   Iwan

Iwan

    Design Edition

  • 147 postów
  • Dołączył: 08-12-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 stycznia 2015 - 07:43

Jakiś czas temu dołączyłem również do posiadaczy Bixenonów. Założyłem nowe Koito FX-R 3.0 soczewka 2,5 cala. Do montażu dorobiłem mały aluminiowy kątownik (jeśli ktoś jest zaiteresowany wymiary mogę wysłać na priv). W górnej cześci soczewki musiałem odrobinkę wyciąć 2 mocowania bo otwory montażowe nie pokrywają się z tym co jest w oryginale. Śruby, nakrętki zabezpieczyłem Loctitem 243. Założyłem do tego palniki Osram Xenarc Nightbreaker Unlimited. Snop światła wydobywający się z tych soczewek jest niesamowity, jazda w nocy czy wieczorami to czysta przyjemność:-) Koszt wszystkiego to ok. 1050 PLN i to jest największy ból tej operacji;) Naprawdę warto wydać te parę złotych i mieć mega światła:D (420 PLN soczewki Koito, 400 PLN palniki Osram, uszczelniacz, nowe żarówki H7, postojówki, zestaw do polerowania lampy ok. 230 PLN ).

#642 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 stycznia 2015 - 08:12

ogólnie spoko, tylko ja u siebie dawałem gumowe podkładki, które były ori w soczewce, żeby jednak te drgania nie były przenoszone bezpośrednio na soczewkę. nie wiem czemu, ale dużo osób to pomija i robi ją na sztywno. choć tu widzę chyba cienką gumową podkładkę z jednej strony?

#643 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 17 stycznia 2015 - 08:48

Moim zdaniem ta gumowa podkladka nie jest w stanie nic zamortyzowac. Jest raczej po to zeby nie połamać plastikowego ucha od soczewki. Ja jak robiłem bratu regenerację ori soczewek i tych duzych kloszy to poskładalem jak było.
Mała uwaga dla wszystkich przy wymianie na inną soczewkę! !!
Jeśli zamierzacie używać starego dlugiego światła to bardzo wazna jest oś posadowienia soczewki! W przeciwnym razie będą się strumienie światła rozjeżdżać.

#644 OFFLINE   Iwan

Iwan

    Design Edition

  • 147 postów
  • Dołączył: 08-12-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 stycznia 2015 - 09:36

ogólnie spoko, tylko ja u siebie dawałem gumowe podkładki, które były ori w soczewce, żeby jednak te drgania nie były przenoszone bezpośrednio na soczewkę. nie wiem czemu, ale dużo osób to pomija i robi ją na sztywno. choć tu widzę chyba cienką gumową podkładkę z jednej strony?


Przy kątowniku nie ma żadnej gumowej podkładki, jedynie przy górnym mocowaniu soczewki (tam gdzie są te wycięcia) są te grube gumowe podkładki z ori soczewki.

#645 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 17 stycznia 2015 - 12:55

od chińskich żarników najczęściej. Drugą przyczyną jest słaba jakość metalizacji na odbłyśniku

Ori omegowe odbłyśniki wytrzymają dłuuugie lata jak będą jeździły na ori żarnikach OSRAM


Dokładnie przez chinole ale dlaczego?
Głównym czynnikiem niszczącym powłokę napylaną jest promieniowanie UV emitowane przez palniki.Sama temperatura nie wypali powłoki.
Też myślałem że to wina samej temperatury..aż mnie świecił koleś który w tym siedzi..Chinole właśnie nie mają tych filtrów UV tak jak palniki markowe..

 


#646 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 stycznia 2015 - 09:00

Przy kątowniku nie ma żadnej gumowej podkładki, jedynie przy górnym mocowaniu soczewki (tam gdzie są te wycięcia) są te grube gumowe podkładki z ori soczewki.

a to spoko, właśnie o to mi chodziło :)

#647 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 18 stycznia 2015 - 10:10

Mam dylemat. Co wybrać Osram Xenarc Night Breaker czy Cool blue ?
Po obejżeniu tego filmiku bardziej skłaniam się do CBI a waszym zdaniem?

Mam soczewki z Q7

#648 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 18 stycznia 2015 - 10:18

Cbi :) magnes na niebieskich. Ale i tak uważam że są fajniejsze

#649 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2015 - 10:18

Mam dylemat. Co wybrać Osram Xenarc Night Breaker czy Cool blue ?
Po obejżeniu tego filmiku bardziej skłaniam się do CBI a waszym zdaniem?

Mam soczewki z Q7


JARO tylko te Osram Xenarc Night Breaker. Jeżeli chcesz mieć dobrze a nie ładnie. Te z Q 7 słabo sobie radzą z Cool Blue

 


#650 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 18 stycznia 2015 - 10:30

Cbi magnes na niebieskich. Ale i tak uważam że są fajniejsze

to fakt

JARO tylko te Osram Xenarc Night Breaker. Jeżeli chcesz mieć dobrze a nie ładnie. Te z Q 7 słabo sobie radzą z Cool Blue

Pewnie z racji delikatnie zabarwionej soczewki.
W każdym bądź razie w nie dalekich planach będą Fx-r 3.0

dzięki za podpowiedzi

#651 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2015 - 10:58

to fakt

Pewnie z racji delikatnie zabarwionej soczewki.
W każdym bądź razie w nie dalekich planach będą Fx-r 3.0

dzięki za podpowiedzi


Znowu jak wpakujesz fx-r lub retrofity to one bardzo dobrze sobie radzą z Blue..;)

 


#652 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 stycznia 2015 - 15:55

Przestudiowałem praktycznie cały temat i w zasadzie szukałem soczewek od q7, ale powoli mi się do tego kończy cierpliwość.

Znalazłem soczewki, które niby są montowane w q7
http://allegro.pl/so...4972689161.html
Któryś ze znawców tematu jest w stanie to potwierdzić? ;)

#653 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2015 - 15:58

Przestudiowałem praktycznie cały temat i w zasadzie szukałem soczewek od q7, ale powoli mi się do tego kończy cierpliwość.

Znalazłem soczewki, które niby są montowane w q7
http://allegro.pl/so...4972689161.html
Któryś ze znawców tematu jest w stanie to potwierdzić? ;)


Tak to te. Ale nie licz na mega szał.Oczywiście będą lepsze niż ori ale nie powalją.

 


#654 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:05

Czyli lepiej zainwestować w te podane kilka stron wcześniej? http://hidretrofit.p...-0-25-bi-xenon/

#655 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:07

Bądź helli z BMW e60

Dodany obrazek


#656 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:09

Tylko co nowa to nowa.. O metalizacji odbłyśnika czytałem różne opinie ;)

#657 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:11

Czyli lepiej zainwestować w te podane kilka stron wcześniej? http://hidretrofit.p...-0-25-bi-xenon/


Tak bym Ci podpowiadał...wiem że koszta inne ale masz gwarancję że będziesz zadowolony.A wg mnie warto.

Bądź helli z BMW e60



Nowych chyba już się nie dopadnie.

 


#658 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:12

Koszta na ten miesiąc mam już takie, że 200zł to już żadna różnica :p

Dzięki Panowie za odpowiedzi po raz kolejny w sumie na to damo ;)

#659 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2015 - 16:13

Tylko co nowa to nowa.. O metalizacji odbłyśnika czytałem różne opinie ;)


Mizerny efekt,przerabiałem to...

Koszta na ten miesiąc mam już takie, że 200zł to już żadna różnica :p

Dzięki Panowie za odpowiedzi po raz kolejny w sumie na to damo ;)


Po to jest to forum...

 


#660 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 18 stycznia 2015 - 17:05

Znowu jak wpakujesz fx-r lub retrofity to one bardzo dobrze sobie radzą z Blue..

kur zapiał to już nie wiem:hmm:

Ja na dzień dzisiejszy zdecydowanie brał bym fx-r mimo różnicy cenowej bo z autopsji wiem jak wygląda światło z soczewki valeo z Q7 (jest ok ale nowy Fx-r to bajka)