Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

* * * * * 1 głosów

Montaż soczewek Bixenonowych w miejscu fabrycznych xenonowych?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
805 odpowiedzi na ten temat

#581 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 29 maja 2014 - 20:48

Ma ktoś może foto jak świecą żarniki osram cool blue intense 5000k w bixenonie?

Bardzo jest niebiesko?


Bardziej biało :)

#582 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 29 maja 2014 - 20:51

Cbi to jest kolor Nie do opisania. Po prostu kwintesencja xenon u

#583 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 29 czerwca 2014 - 19:54

Cbi to jest kolor Nie do opisania. Po prostu kwintesencja xenon u


I taką będę miał ;)

#584 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 05 lipca 2014 - 14:25

Z nudów postanowiłem napisać poradnik co i jak z przeróbką ;) Jak czegoś nie dopisałem to dopiszcie to wy.
A więc tak. Do przeróbki będą nam potrzebne soczewki bi xenon z audi q7 lub inne pasujące, żarniki D2S, śrubokręt płaski, gwiazdkowy, klucz płaski lub nasadowy nr 8, nr 10, opalarka lub dostęp do piekarnika.

1. Zaczynamy od wykręcenia lamp z samochodu. Otwieramy maskę, zdejmujemy osłony i odkręcamy po kolei:
- grill
- hokeje lamp
- lampy ( 2 śruby na górze lampy i jedna od spodu. W celu odkręcenia tej śruby odkręcamy kratkę halogenu i tam z pomocą dwóch kluczy 10 odkręcamy śrubę)

2. Jak już to zrobiliśmy to idziemy do domu, jak chcemy to otwieramy :piwo: i do dzieła. Rozklejamy lampy ale przed tą czynnością zdejmujemy blaszane zatrzaski( jak w moim przypadku) które trzymają dodatkowo klosze z obudową, ja korzystałem z piekarnika bo takowy miałem. Ustawiłem na 100'C i trzymałem tam lampy około 3-5 minut. Jak ktoś ma opalarkę to ostrożnie (!!) podgrzewamy brzegi lamp żeby puścił klej. Od strony światła drogowego podważamy delikatnie po podgrzaniu klosz tak żeby wyszedł on z obudowy, robimy tak w kilku miejscach aż będziemy mogli spokojnie rękoma rozdzielić obudowę od klosza. Nie mam foto bo robiłem to na starych rozebranych już lampach a podczas przeróbki nie mialem jakoś głowy żeby zrobić foto.

3. Gdy już to zrobiliśmy ukaże się nam taki oto widok:
Dodany obrazek

Zdejmujemy ostrożnie ramkę żeby nie urwać zatrzasków (na górze dwa i na dole dwa zaznaczone na czerwono) :
Dodany obrazek

4. Następnie jak chcemy malować na czarno ramkę i kierunkowskaz to odkręcamy kierunkowskaz( śrubki zaznaczone na żółto), demontujemy żarówkę kierunku(zazn. na kolor błękitny) oraz silniczek regulacji wysokości lamp( zielone)

Dodany obrazek

5. DELIKATNIE odczepiamy uchwyty regulacyjne lamp, napisałem z dużych bo przekonałem się że są bardzo kruche :D

Dodany obrazek

6. Po odczepieniu całego odbłyśnika ukazuje nam się widok na soczewkę. Odkręcamy 4 śrubki żeby ją zdemontować:

Dodany obrazek

7. Dorabiamy 4 uchwyty w kształcie literki "Z" do soczewek od Q7. To zdjęcie jest zdjęciem orientacyjnym jak to ma wyglądać. 2 długie uchwyty i 2 krótkie nam będą potrzebne do jednej soczewki aby było zrobione tak jak należy.

Dodany obrazek

Ma to wyglądać mniej więcej tak :

Dodany obrazek

8. Montujemy lampy składając wszystko w odwrotnej kolejności(czytaj wszystko do góry :p )

9. Wkładamy znowu na kilka minut do piekarnika aby się nam klej rozgrzał( tylko wtedy jest plastyczny) składamy dokładnie lampy mocno dociskając, aby nam nie parowały.

10. Z soczewki od q7 wystają 2 kabelki, są to kabelki od sterowania przesłoną. Należy je zlutować z kabelkami od świateł długich. Niestety oba te kabelki są czarne i tę czynność należy zrobić podczas montażu lamp na samochodzie aby dobrzeje podłąćzyć( + do + a - do - ). A efekt końcowy wygląda tak:

Dodany obrazek

Teraz tylko wizyta na SKP celem ustawienia lamp żeby nie waliły po oczach innych kierowców i można się cieszyć bixenonem w omedze:)



Mam nadzieję że poradnik pomoże niektórym przy przeróbce lamp. Do Moderatorów:

Proszę o podpięcie do sprawdzonych porad.


Zabraniam kopiowania i używania tego poradnika na innych forach bez mojej zgody i wiedzy. Dziękuję za uszanowanie mojej woli :p

#585 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 lipca 2014 - 10:17

Nie wiem jak u Ciebie, ale mi się zawsze wydawało że lampy są na śrubach "8". Do dolnej wystarczy bardzo długa przedłużka po wyjęciu hokeja. Jeśli nawet nam wypadnie to wystarczy pozbierać z pod auta ;)

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#586 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 06 lipca 2014 - 10:44

Nie wiem jak u Ciebie, ale mi się zawsze wydawało że lampy są na śrubach "8". Do dolnej wystarczy bardzo długa przedłużka po wyjęciu hokeja. Jeśli nawet nam wypadnie to wystarczy pozbierać z pod auta ;)


I ja się podpisuje pod tym

#587 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 lipca 2014 - 11:03

Nie wiem jak u Ciebie, ale mi się zawsze wydawało że lampy są na śrubach "8".


na śrubach M5 ja już ;)

a nakładasz na to klucz "8"

#588 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 06 lipca 2014 - 12:07

Nie wiem jak u Ciebie, ale mi się zawsze wydawało że lampy są na śrubach "8". Do dolnej wystarczy bardzo długa przedłużka po wyjęciu hokeja. Jeśli nawet nam wypadnie to wystarczy pozbierać z pod auta


I ja się podpisuje pod tym


na śrubach M5 ja już

a nakładasz na to klucz "8"


A widzicie u mnie było na "10" :p więc ktoś już kiedyś musiał modzić tam:)


A10 przeniesiesz to do "sam naprawiam"?

#589 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 lipca 2014 - 14:37

te mocowania soczewki mogłeś staranniej zrobić.... Z czasem pod wpływem drgań zaczną się tam jaja robić ;)

#590 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 06 lipca 2014 - 16:52

te mocowania soczewki mogłeś staranniej zrobić.... Z czasem pod wpływem drgań zaczną się tam jaja robić ;)


Adam to tylko przykladowe mocowanie;)

#591 OFFLINE   jaysi040486

jaysi040486
  • 2 postów
  • Dołączył: 08-11-2011

Napisany 07 lipca 2014 - 06:52

witam a może ktoś się zajmuje przerabianiem lamp na bi xenon za opłatą :) :)

#592 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lipca 2014 - 21:16

Chłopaki mam pytanie warto kupować używane przetwornice (ori hella pod omege). Zalozylem dzisiaj
Evoxr'y i nówki zarniki osrama i padła mi przetwornica :( Normalnie ręce mi opadają Fakt faktem, ze była to jeszcze hidowska po poprzednim wlascicielu....

#593 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 lipca 2014 - 21:30

Loteria jak ze wszystkim używanym. Ale jak za małe pieniądze i jakąś tam gwarancją to warto.

#594 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 lipca 2014 - 21:37

Jak używany oryginał a nowy chińczyk HID z allegro to w ogóle nie ma nad czym się zastanawiać, chińczyki są słabe.

#595 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 11 lipca 2014 - 16:22

Puść kolego ogłoszenie do marketu u nas... na pewno ktoś ma przetwornice w dobrym stanie:)

Dodany obrazek


#596 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 lipca 2014 - 17:05

Już sprawa załatwiona. Wszystko chula aż miło ;) Dzięki za pomoc:jump:

#597 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 11 lipca 2014 - 19:54

Zalozylem dzisiaj
Evoxr'y .


Poka jak świecą :D

#598 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 lipca 2014 - 18:55

Poka jak świecą :D


Może jutro coś będzie. Muszę najpierw podjechać na SKP :)

http://zapodaj.net/7...e06078.jpg.html

Masakra jestem normalnie załamany :(
Po prawej stronie jeszcze jakaś granica światło-cienia jest widoczna natomiast po lewej stronie jest istna masakra :oonie:
Po prostu ręce opadają .... Przecież nie są to jakieś chińczyki z allegro
Jeżeli ktoś ma jakieś sensowne wskazówki jak to poprawić to chętnie wysłucham.

Co do wcześniejszego wpisu to są to Koito FX-R a nie EVOX-R (co innego miałem na myśli,a co innego napisałem)

#599 OFFLINE   omegaalfa

omegaalfa

    2.0 16fau

  • 249 postów
  • Dołączył: 08-09-2012
  • Skąd: PL
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 lipca 2014 - 19:20

Odjedź od tej ściany parę metrów to raz a dwa to zrób foty jak już ciemno będzie ;)

Klosze w jakim stanie są? Soczewki czyściutkie były jak lampę kleiłeś?

#600 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 12 lipca 2014 - 21:35

Może jutro coś będzie. Muszę najpierw podjechać na SKP :)

http://zapodaj.net/7...e06078.jpg.html

Masakra jestem normalnie załamany :(
Po prawej stronie jeszcze jakaś granica światło-cienia jest widoczna natomiast po lewej stronie jest istna masakra :oonie:
Po prostu ręce opadają .... Przecież nie są to jakieś chińczyki z allegro
Jeżeli ktoś ma jakieś sensowne wskazówki jak to poprawić to chętnie wysłucham.

Co do wcześniejszego wpisu to są to Koito FX-R a nie EVOX-R (co innego miałem na myśli,a co innego napisałem)


Ja mam to samo u siebie tylko lewa świeci lux a prawa jest jak u ciebie, lampy nowe oryginały hella w stanie idealnym, soczewki wymontowałem wyczyściłem szkła i nadal lipa... Soczewki z Q7 mam