

jakie najlepsze listwy wtryskowe :)
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 23:08
A co powiecie na temat valteków typ 34 ?
ponoć precyzyjny, ale wydajność max 30KM/cylinder
#23
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 11:00
#24
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 20:14

#25
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 09:45
#26
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 10:26
#27
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 12:21

#28
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 16:28

#29
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 11:20
#30
OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 09:52
Jednak było to wszystko poprzedzone felernym tankowaniem LPG na zapyziałej stacji Orlenu. Dwa kolejne tankowania na Statoil i sprawa przycichła. Teraz już się nie boję zostawiać automatyczne załączanie gazu. Bo ostatnio to dopiero jak wskazówka temp. weszła na 80st.C to włączałem gaz jadąc na prostej i lekko gazując, żeby tylko mi silnik nie zgasł, albo ECU zapłonów nie poodcinał.
#31
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 07:48
Hmmm... czyli wszystkie objawy u mnie by się zgadzały. Każdy z tych objawów podczas mrozów zaczął mi się objawiać.
Jednak było to wszystko poprzedzone felernym tankowaniem LPG na zapyziałej stacji Orlenu. Dwa kolejne tankowania na Statoil i sprawa przycichła. Teraz już się nie boję zostawiać automatyczne załączanie gazu. Bo ostatnio to dopiero jak wskazówka temp. weszła na 80st.C to włączałem gaz jadąc na prostej i lekko gazując, żeby tylko mi silnik nie zgasł, albo ECU zapłonów nie poodcinał.
Ja też miałem takie przygody jak teraz ostatnie mrozy były. Było -12 rano, auto odpaliło na benie i po przerzuceniu na gaz zgasło mi 2 razy na światłach. Przełączyłem na benei przejechałem jeszcze z 1,5 km i ok, beż gaśnięcia, szarpania itd. Może poprostu z gazem problem w niskiej temperaturze.
Do tego miałem problem z wypadaniem zapłonu na cylindrach 1 i 3 i zmieniłem świece, bo jeszcze nie wymieniane były i nic nie pomogło. Wtedy przy tym wypadaniu zapłonu jak mu podczas jazdy np na 4 biegu wcisnąłe3m w podłogę i zdjąłem nogę z gazu (żeby hamować silnikiem) i kilka razy powtórzyłem to check mi się zapalał.
Podejrzenie jednego kolegi z forum - za uboga mieszanka. Pojechałem do gazownika wyregulował mi wtryski i checka nie ma, auto chodzi i to fajnie i jest git.
Sorki, za ot, bo nie piszę w temacie, ale to też jest ważne i może się komuś przyda.
Co do jakiegoś polecanego gazownika, to polecam tego gościa co u niego wczoraj byłem, bo widać, że się zna.
Mam instalkę BRC Sequent 24 z listwą BRC, reduktorem BRC, tylko oznaczenia wtrysków nie znam.
#32
OFFLINE
Napisany 07 marca 2011 - 12:54
Pytanie tylko jak się autko zachowa przy butowaniu podczas dużego zapotrzebowania na moc, np. w okilicach 160km/h. U mnie jak już było niby ok, to gdy cisnąłem mocno przy dużych prędkościach check-engine zaczynał migać, aż do wypadnięcia zapłonu i przejścia w tryb awaryjny. Wtedy jak Windowsa, trzeba było zjechać na bok i zrestartować silnik ;-) Na benzynie wszystko ok.Ja też miałem takie przygody jak teraz ostatnie mrozy były. Było -12 rano, auto odpaliło na benie i po przerzuceniu na gaz zgasło mi 2 razy na światłach. Przełączyłem na benei przejechałem jeszcze z 1,5 km i ok, beż gaśnięcia, szarpania itd. Może poprostu z gazem problem w niskiej temperaturze.
No u mnie dokładnie też taki efekt się pojawiał podczas szybkiej jazdy na autostradzie.Do tego miałem problem z wypadaniem zapłonu na cylindrach 1 i 3 i zmieniłem świece, bo jeszcze nie wymieniane były i nic nie pomogło. Wtedy przy tym wypadaniu zapłonu jak mu podczas jazdy np na 4 biegu wcisnąłe3m w podłogę i zdjąłem nogę z gazu (żeby hamować silnikiem) i kilka razy powtórzyłem to check mi się zapalał.
Mam interfejs i soft i zasilacz samochodowy do laptopa (jak jest zimno to bateria krótko trzyma), więc muszę jakiegoś kompana posadzić na miejscu pasażera żeby mi laptopa trzymał i pojeździć trochę i wyregulować wszystko.Podejrzenie jednego kolegi z forum - za uboga mieszanka. Pojechałem do gazownika wyregulował mi wtryski i checka nie ma, auto chodzi i to fajnie i jest git.
No ja byłem jakiś czas temu u naszego klubowego forumowicza - cwiara z ALBAZ gaz we Wrocławiu. A Ty u kogo byłeś?Sorki, za ot, bo nie piszę w temacie, ale to też jest ważne i może się komuś przyda.
Co do jakiegoś polecanego gazownika, to polecam tego gościa co u niego wczoraj byłem, bo widać, że się zna.
No ja mam VERSUS gas, a wtryski parę postów wyżej podałem.Mam instalkę BRC Sequent 24 z listwą BRC, reduktorem BRC, tylko oznaczenia wtrysków nie znam.
Jako ciekawostkę w tym wątku dopiszę tylko, że wczoraj kolega z instalacją BRC mi mówił że u siebie jak miał takie objawy, pojechał do gazownika, a ten mu WD-40 przelał przez listwy i przez wtryski. Podobno taka brązowa breja z tego wypłynęła, że masakra. Od tego zabiegu sytuacja z gazem wróciła do normy. Pocieszam się tym że może na tych wtryskach po czyszczeniu i regulacji jeszcze trochę pojeżdzę

#33
OFFLINE
Napisany 07 marca 2011 - 18:14
Po wymianie wtrysków na wydajniejsze przejażdżka, a raczej przelot obwodnicą i prędkość katalogowa na blacie:D Strach w oczach i czy nie widać gdzieś policji- bezcenny.
Lepiej przyspiesza na 5 biegu od 70 na godzinę (tego przedtem nie było), nie szarpie jak przyduszę np. na 3 biegu do 1000 obrotów i przyspieszam (też tego nie było-elastycznośc była gorsza).
Jeśli o gazownika chodzi to byłem w Obornikach Śląskich u takiego gościa co montuje brc (kierunek z obornik na siemianowice), a polecił mi go Misiekzoo. Gość faktycznie kumaty, bo mi zajrzał pod maskę, poaptrzył, powiedział co mam źle i dlaczego są objawy, a przede wszystkim jakie objawy są.
Wcześniej nic nie wiedział o aucie bo montowałem gaz gdzie indziej, ale z objawami, które były w 100% się zgadza.
Ponadto za darmo luknął i powiedział co zrobić, , bo instalka montowana u kogo innego i na gwarancji, więc jej sam nie ruszył, ale porady udzielił

Polecam gościa, bo faktycznie widać, że się zna i umie doradzić.
Do tego nie orobi na sztukę, a faktycznie zależy mu, żeby działało, a nie żeby wracać co trochę na naprawy czy regulacje.
Więcej Misiek pewnie powie na jego temat.
Co ciekawe poczytałem sobie o wtryskach w necie i faktycznie za mało wydajne były (w moim przypadku minus 14 koni na starcie przez samo złe dobranie wtrysków, bez jakiejkolwiek regulacji).
Co do WD to u mnie chyba nie są zabrudzone, bo instalkę mam 2 miesiące i dobijam do 4000 przebiegu na gazie wogóle.
Ale przez zły dobór i nie umiejętną regulację, można się zniechęcić, no i czasu dużo stracić, aż dzisiaj tą nowiną "zastrzeliłem" gości w warsztatcie.
Dlatego kabelek się przyda:D
#34
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 10:05
#35
OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 07:42
Dzięki FOTON za wszystkie porady! Będę musiał się trochę przyłożyć do tej mojej instalacji. Przede wszystkim pozczytywać parametry fejsem i skonsultować na forum :-)
Jeszcze powiem Ci, że podejrzewałem listwę zapłonową DIS (nie mam kabli zapłonowych) o to wypadanie zapłonu, bo na benzynie nie obserwowalem szarpania, a tym bardziej checka, a na gazie zaraz po przejściu z benzyny (jak się sam przełączył i silnik był jeszcze nie zagrzany do 90 stopni) zawsze się to działo, że przy kilkukrotnym przyspieszaniu i zwalnianiu zapalał się check i szrpanie było, a do tego jakby silnik nie chciał przyspieszać normalnie (jeszcze zanim check wyskoczył).
Jak zagrzałem bardziej silnik i jechałem na poczatku spokojnie, a na gorącym przyspieszałem to ok - zrobiłem w jeden dzień z 350 km i nic nie wyskoczyło.
Zacząłem też po necie szukać, ale koledzy piszą, że mają np. wyraźne szarpanie na benzynie także i wypada im na benzynie (prawdopodobnie Dis).
Na razie dałem sobie spokój z wymianą, bo cenowo są to konkretne pieniądze rzędu 300 - 350 zł (DIS Valeo), albo około 200 za jakieś kity made in china pewnie:mad:
Sorki za odejście od tematu listew wtryskowych.
Ja jak pisalem mam instalkę brc (listwę także) i wtryski od przedwczoraj pomarańczowe:D
#36
OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 23:47
#37
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 10:07
Witam. Nie wiem czy to odpowiedni temat ale szukam pewnych podpowiedzi , zwarzywszy na ceny paliwa mocno zaczynam sie zastanawiać nad inst LPG.Mianowicie z jakich komponętów złożyć instalacje (typ,model,nazwa) zeby mieć najmniej problemów z urzytkowaniem.Chodzi o silnik 2,5 V6 z przebiegiem 230 000.
Oj tu będzie niezły flame war :-)
Po moich doświadczeniach z instalacjami i gazownikami (tu szacun dla kolegi 'cwiara' z Wrocławia) wiem, ze brałbym Stag 300 lub BRC. Po pierwsze że znają się na tym w wielu miejscach, po drugie łatwo znaleźć podpowiedź na forach, po trzecie po prostu te instalacje dają radę.
Pozostaje jeszcze kwestia dobrania reduktora, listw i wtrysków. Do tego jeszcze chyba to co najważniejsze - znaleźć zakład z dobrymi fachowcami.
Niestety nie napiszę więcej, bo sam mam instalację Versus, która to już była w aucie. Niestety nie jestem z niej zadowolony.
#38
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 19:09
Pewnie wynika to z faktu, że tutaj potrzeba dobrego fachowca, który się zna na robocie i da sobie radę. O stagach słyszałem, ale nigdy nie miałem, więc się nie wypowiem. Jestem natomiast zadowlony z brc, mam w drugim aucie i po tych wszystkich regulacjach i kombinacjach, które były wynikiem nie douczeniem majstrów gaziarzy, działa jak należy (teraz bez problemów).
Muszę także zaznaczyć, że nie miałem nigdy takiego silnika w aucie, więc moje wnioski i obserwacje dotyczą zwykłej czterotłokowej rzędówki.
#39
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 21:00
Nasze V6 to znowu wcale trudne do zagazowania nie są, od biedy chodzą poprawnie na Najtańszych wtryskiwaczach m.in. z racji dość długich czasów wtrysku na wolnych obrotach i nie za długich przy bucie.No ja też właśnie słyszałem, że nie każdy zakład podejmuje się montażu instalki w v6.
Pewnie wynika to z faktu, że tutaj potrzeba dobrego fachowca, który się zna na robocie i da sobie radę.