A przy jakim przebiegu sugeruje sie wymiane listw wtryskowych? Ja mam przejechane na gazie 64'000km, instalacja VERSUS.
Wtryski wygladaja tak:

Ich opis tu:
http://www.versusgas...heet 042010.pdfA tu troche spamu o VERSUS:
http://www.versusgas...php?st=5&st2=12---------------------
Kilka słów o sterowniku VERSUS ...
Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nasz produkt - Sterownik Wtrysku Gazu ECU VERSUS. Zaprojektowany dla pojazdów wyposażonych w zaawansowany system diagnostyczny OBD2, może być jednocześnie zainstalowany w starszych modelach aut.
Sterownik wtrysku gazu VERSUS to urządzenie IV generacji spełniające rygorystyczne normy dotyczące dawkowania paliwa oraz jakości wykonania.
Zespół konstruktorów opracował algorytmy sterowania wtryskiwaczami LPG na podstawie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, gdzie dla każdego wtryskiwacza z osobna przelicza się korekty w czasie rzeczywistym. W związku z tym stało się zbędne mozolne opracowywanie mapy wtrysku dla pracy na LPG, tak jak to było w starszych konstrukcjach sterowników, oraz wyeliminowało konieczność stosowania emulatorów OBD.
Ogromną zaletą sterownika VERSUS jest możliwość mapowania wydatków wtryskiwaczy LPG względem benzynowych w czasie jazdy kalibracyjnej. Upraszcza to i skraca czas montażu urządzenia w samochodzie oraz podnosi jakość sterowania i obniża zużycie paliwa. Zwiększa również uniwersalność sterownika - proces montażu i kalibracji jest niezależny od typu i marki samochodu oraz użytych podzespołów mechanicznych (reduktor, wtryskiwacze). Dla montażystów przyzwyczajonych do starszych generacji urządzeń pozostawiono również możliwość tradycyjnego kalibrowania sterownika poprzez ręczne modyfikowanie składu mieszanki.
Miniaturowa konsolka jest jedynym elementem systemu zainstalowanym wewnątrz kabiny kierowcy. To małe urządzenie pozwala kierowcy obserwować poziom gazu w zbiorniku, wskazuje kolejne etapy pracy ECU oraz pozwala ręcznie zmieniać pracę sterownika.
Kalibracja Sterownika Wtrysku Gazu ECU VERSUS:
Oprogramowanie ECU VERSUS daje możliwość kalibracji systemu przy pełnym obciążeniu podczas jazdy. Pozwala to na osiągnięcie wydajności pracy silnika prawie identycznej jak wydajność pracy silnika na benzynie. Użytkownik musi jedynie skonfigurować podstawowe ustawienia. Za pozostałe bardziej skomplikowane ustawienia odpowiada mikro-kontroler wewnątrz ECU.
Kontrola diagnostyczna systemu pozwala na natychmiastowe korygowanie ewentualnych problemów
Możliwość ręcznej modyfikacji składu mieszaniny w zakresie od -25% do +25% oraz czasu wtrysku od 1 do 20 ms
Program zawiera informacje ważne dla przyszłego serwisowania oraz kwestii gwarancyjnych sterownika, takie jak: rozmiar silnika, rozmiar zainstalowanych dysz kalibracyjnych, data instalacji
ECU VERSUS jest niezwykle wszechstronny, pozwala na tak różną konfigurację komponentów, że nadaje się dla prawie każdego samochodu dostępnego na rynku
---------------------
Ciekawy jestem jak to sie ma do STAG'a?
Dodam ze zaczely sie problemy przy zimnym silniku. Wypada mi zaplon. Jak juz sie nagrzeje jest ok, ale przy butowaniu powyzej 140km/h tez szarpie i odcina mi zaplon.