Dzięki
W takim razie w dla mojego silnika nie ma. Nigdzie nie znalazłem EGR
twoj silnik tez ma. odczyt z egr masz w sterowniku silnika
Napisany 23 grudnia 2007 - 21:01
Dzięki
W takim razie w dla mojego silnika nie ma. Nigdzie nie znalazłem EGR
Napisany 24 grudnia 2007 - 00:49
Napisany 24 grudnia 2007 - 06:38
Napisany 06 stycznia 2008 - 21:40
Napisany 07 stycznia 2008 - 07:15
Napisany 08 stycznia 2008 - 08:41
Napisany 08 stycznia 2008 - 08:44
Napisany 08 stycznia 2008 - 09:17
Dziaki może uda się niedługo rozpracowac OP-COM to jest sprzącik .pozdro
Napisany 09 stycznia 2008 - 00:21
beast, widze beascik ze cos kombinujesz:P
Napisany 10 stycznia 2008 - 09:01
Napisany 10 stycznia 2008 - 11:05
Napisany 15 stycznia 2008 - 12:25
Napisany 15 stycznia 2008 - 12:29
1. Beast, naprawde zbierasz na Techa? Ja sie zastanawialem, ale uzywany sie bardziej oplaca. Mozna kupic juz za 5000zl, oczywiscie nie w Polsce bo to bogaty kraj i tam trzeba dac duzo wiecej. U nas w Anglii juz 2 osoby z forum maja prawdziwy sprzetowy Tech2 do celow prywatno-kolekcjonerskich. Ja na razie jednak chcce dobrze poznac sprzet piwka a dopiero potem ewentualnie podjac decyzje.
Napisany 25 stycznia 2008 - 00:44
Napisany 25 stycznia 2008 - 23:25
Napisany 25 stycznia 2008 - 23:57
Napisany 26 stycznia 2008 - 09:26
Zgadzam się, że jest to urządzenie które ma być jak Tech, bo grupa cenowa nie ta i nie o to mi chodzi. Kto chce się naprawdę bawić i wie jak to 15.000zł na Tech-2
Pytam się, bo nie znalazłem odpowiedzi na te pytania i może wato napisać co rzeczywiście potrafi samo urządzenie, a co ogranicza program.
Jak wygląda kwestia programowania MID i innych? Czy to program nie posiada takiej funkcji czy może samo programowanie jest zbyt skomplikowane.
Nie uważam, że to urządzenie mało potrafi, bo kontroluje dużo, zależy mi tylko na pełnej informacji co można (lub będzie można) z niego wyciągnąć.
Napisany 27 stycznia 2008 - 22:02
Napisany 28 stycznia 2008 - 09:53