No i ja cita robie dokladnie tak jak piszesz. Te 2 czy 3 minuty auto zawsze zostawiam na luzie przy niskich temperaturach. Ale artykuly, ze przy -15 odpalasz i ruszasz sa dla mnie conajmniej dziwne i mysle ze po dluzszym czasie w jakims malym stopniu odbija sie to na kondycji silnika.
Nalezy pamietac tez, ze gdy wskazowka na blacie temp minie 90 stopni nie oznacza to ze silnik jest juz w pelni rozgrzany i mozna auto upalac. Podpinajac fejsa do omegi mimo ze na blacie mialem juz 92 stopnie informacja o temperaturze silnika (chyba jakis inny czujnik) pokazywala 85 stopni. Po pewnym czasie dalej na blacie bylo 92 a na pomiarze z silnika juz 98 itd.
ale czujniki na blat i dla ecu mierzą temperaturę w tym samym miejscu, oddalone może o 5 cm od siebie, więc nie ma możliwości by różnica temperatur była wyższa niż ułamek stopnia, chyba że któryś czujnik jest nieprecyzyjny