Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przepływomierz - pare pytań.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
53 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 maja 2014 - 08:02

Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić przepływomierz?

#42 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 22 maja 2014 - 09:46

u mnie diagnoza była po odłączeniu wtyczki - brak reakcji jakiejkolwiek. A druga sprawa spalanie

#43 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 maja 2014 - 11:18

u mnie diagnoza była po odłączeniu wtyczki - brak reakcji jakiejkolwiek. A druga sprawa spalanie

Po odłączeniu przepływomierza silnik normalnie wkręca się na obroty a spalanie nie zauważyłem żeby było większe.

#44 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 22 maja 2014 - 12:05

Zadnej reakcji po odlaczeniu nie bylo? Zafalowania ani Nic? U mnie wlasnie przez brak jakiejkolwoek reakcji wyszlo ze przeplywka.

#45 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 maja 2014 - 18:39

Zadnej reakcji po odlaczeniu nie bylo? Zafalowania ani Nic? U mnie wlasnie przez brak jakiejkolwoek reakcji wyszlo ze przeplywka.


Ja to zrobiłem tak odpaliłem jak przepływka była odpięta i bez żadnego problemu odpalił nawet długo nie kręciłem tak samo jak z podpiętym przepływomierzem.

#46 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 23 maja 2014 - 19:58

Odpinalem na odpalonym silniku

#47 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 28 maja 2014 - 10:20

dzisiaj sprawdzałem scanmasterem przepływ powietrza i wahało się między 2-3 mg/s oczywiście na biegu jałowym, czy to właściwe parametry

#48 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 czerwca 2014 - 18:29

Dla potomnych: u mnie udało się uporać z problemem. Wystąpił dodatkowy problem co nakierowało mnie na żródło problemu. Uszczelka pod kolektorem dolotowym była ****** założona przez co łapał lewiznę. Naprowadził mnie dodatkowy problem gwizdanie od strony kolektora. Przepływomierz już chodzi ok - błędu brak, napięcie oraz kg w normie . Psikanie samostartem niestety nie pomogło w ustaleniu winowajcy (lewego powietrza).
Dzięki wszystkim za porady

#49 OFFLINE   Jesse

Jesse
  • 699 postów
  • Dołączył: 20-07-2009
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 10 czerwca 2014 - 19:55

Psikanie pomaga,tylko trzeba patrzeć w os-ie na wskazania sondy.

#50 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 czerwca 2014 - 11:50

jeżeli ktoś podejrzewa walnięty przepływomierz to wymieniać i nie patrzeć ja kilka dni temu kupiłem nowy siemens i mam spokój...kultura pracy silnika poprawiona, ranne odpalanie bez problemu i przede wszystkim moc silnika wróciła do normy...

#51 OFFLINE   omega ele

omega ele

    Tylko omega! :D

  • 334 postów
  • Dołączył: 13-11-2013
  • Skąd: Besiekiery
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 czerwca 2014 - 12:03

Dla potomnych: u mnie udało się uporać z problemem. Wystąpił dodatkowy problem co nakierowało mnie na żródło problemu. Uszczelka pod kolektorem dolotowym była ****** założona przez co łapał lewiznę. Naprowadził mnie dodatkowy problem gwizdanie od strony kolektora. Przepływomierz już chodzi ok - błędu brak, napięcie oraz kg w normie . Psikanie samostartem niestety nie pomogło w ustaleniu winowajcy (lewego powietrza).
Dzięki wszystkim za porady


Wkońcu ci się udało:D a ja dalej walcze ze swoją:masakra:

#52 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2014 - 17:13

A jakie powinny być wskazania przepływki w 2.0 16v

#53 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 01 lipca 2014 - 18:12

A jakie powinny być wskazania przepływki w 2.0 16v


Podepne sie pod pytanie bo tez mi chyba zaczyna szwankowac.

#54 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 20:16

gdzie się teraz kupuje nową oryginał przepływkę do X20XEV i ile kosztuje? drugi dzień jeżdżę na odłączonej i żadnej reakcji, może czasem zachwieją się obroty - to wszystko... czytałem, że jak by była uszkodzona to powinno być lepiej na odłączonej a gorzej jeśli byłaby dobra... u mnie żadnej reakcji a auto ogólnie chodzi w miarę ale czasem przymula i pedał sztywniejszy... sonda nowa oryginał.